«Серт» шағын жинақталған жалпы орта мектеп коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Бастауыш сынып мұғалімі Алханова Машхура Халмуратовна
Пәні Математика |
Мерзімі:19.01.2018ж 4-сынып Мұғалім Алханова Машхура Халмуратовна |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Өткенді қайталау |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаттары: |
Өткен материалдарды қайталау арқылы оқушылардың білім, білік, дағдыларын дамыту. Есептердің мазмұнын түсіне отырып, шығару жолын табу. Ауызша, жазбаша есептеу дағдыларын дамыту. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқыту нәтижелері |
Есептің шешу жолдарымен танысу. Ауызша және жазбаша есептеуге дағдыландыру. Бірлесіп жұмыс істеу дағдылары қалыптасады, топ мүшелерін оқыту және оларға көмектесу, пікірлерін бағалау. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың негізгі идеясы |
Тапсырмалардың шығару жолын анықтайды. Есептеу дағдылары қалыптасады.Бірлесіп жұмыс дағдылары қалыптасады. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың көрнекілігі |
Слайд, суретті сандар, сандықша, бүктемелер |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Адами қадір қасиеттерін арттыру, үлкенге құрмет көрсетуге тәрбиелеу. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы: 3 мин
|
І.Ұйымдастыру. Психологиялық дайындық Жұма күні сәтті болсын Күніміз тек жақсы болсын Жақсы білім алайық Үлкендерді силайық Біз сабақты бастаймыз, Партамызға отырып, Өзара көз тастаймыз. Жаңа білім алуға Алға қадам жасаймыз. |
Хормен айту |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күннің бетін ашу үшін бұлттың тапсырмасын орындаймыз. 1 мин |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 топқа бөліну 2 мин
|
Ол үшін 3 топқа бөлінеміз. Оқушылар Цилиндр Призма Конус фигураларды таңдапалып топқа бөліну. 1-ші топ –Цилиндр 2-ші топ – Призма 3-ші топ- Конус |
Топқа бөліну |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Топтық ереже. 1 мин |
1. Сабақта бір-бірімізді тыңдаймыз. 2. Математикалық пәні нақты ғылымдар болғандықтан нақты, дәл жауап береміз. |
Бір-бірін тыңдау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІ.Сабақтың мақсатымен таныстыру. 1 мин |
Өткен материалдарды қайталау арқылы оқушылардың білім, білік, дағдыларын дамыту. Есептердің мазмұнын түсіне отырып, шығару жолын табу. Ауызша, жазбаша есептеу дағдыларын дамыту. Сабақтың мақсатымен таныстыру. Тыңдайды, Қабылдайды, ойланады. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІІ.Бағалау критерийлерімен таныстыру. 1 мин |
Бағалау парағын тарату. Бағалау парағын толтыру. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру 1-бұлттың тапсырмасы Жеке жұмыс. 3 мин |
Математикалық диктант «иә жоқ» 1. Квадраттың барлық қабырғасы тең. 2. Уақыттың өлшем бірлігі сағат. 3. Тік төртбұрыштың қарама-қарсы қабырғалары бір-біріне тең. 4. Екі жағы шектелген түзу сызық сәуле. 5. Үшінші класс мыңдар классы. 6. Аудан табу үшін ұзындығына енін көбейту керек. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2-тапсырма Жаңа сабақ «Криптограмма» әдісі 2- бұлттың тапсырмасы 3-мин |
Мұнда криптограмма берілген. Осы әріптерден математикалық ұғымдар табу керек. Мысалы: нүкте…
Жауабы: нүкте, шеңбер, радиус, төрт, тең, бұрыш, алу, сан, теңдеу, бес. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3-бұлттың тапсырмасы 1-мысал «Кім жылдам?» әдісі: 5 мин |
Топтық жұмыс «Кім жылдам?» әдісі: арқылы топтар теңін шығару арқылы сандықтың сыртындағы теңдерін жылдам табу керек.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4-бұлттың тапсырмасы. 2- кесте «Хат қалташа» әдісі:
5мин |
2- кесте «Хат қалташа» әдісі: арқылы топпен, тақта мен жұмыс
5*3=15 (б) 8*3=24 (б) 12*3=36 (б) |
Топтық жұмыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5-бұлттың тапсырмасы «Білгенге маржан» әдісі Ұжымдық жұмыс 3 мин |
3-есеп Ш:1680:(40+16)= 30 Ж:Әр қорапта 30 қыштақта бар. |
Ұжымдық жұмыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті: |
Жаяу әні |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6-бұлттың тапсырмасы 5-мысал «Фишбоун» әдісі 5 мин |
Баған түрінде тақтада
|
Топтық жұмыс
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7-бұлттың тапсырмасы «Т кестесі» әдісі 6-тапсырма 3 мин |
|
Топтық жұмыс
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8-бұлттың тапсырмасы Кластер әдісі: 2 мин |
ІҮ.Сабақты қорытындылау.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия |
Рефлексия сабақтың соңында сабақ ұнаған күннің сары түсін, сабақты түсінбеген оқушылар бұлттытаңдайды.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ү.Топтық бағалау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма |
4- мысал 7есеп |
Топтық бағалау.
Р\с |
Оқушының аты-жөні: |
Үй жұмысы Семантикалық карта:
|
«Криптограмма»
|
1-мысал «Кім жылдам?» әдісі: |
2- кесте «Хат қалташа» әдісі: |
3-есеп«Білгенге маржан» |
5-мысал «Фишбоун» әдісі |
«Т кестесі» әдісі 6-тапсырма |
«Құра құра» әдісі. 7-тапсырма |
Кластер әдісі: |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі