Өлең, жыр, ақындар

Unit 3. Step 4. Music in your life

                                                             САБАҚ  ЖОСПАРЫ     

ІІ тоқсан

 

45 минут

Пәні: ағылшын тілі

8-сынып

Сабақтың аты

Unit 3.   Step 4.

Music in your life

Сілтеме

Жоспар

Жалпы мақсаты

 а)Біздің өміріміздегі музыканың орны туралы ақпарат беру, /kw/, /au/ дыбыстарының айырмашылығын, "so", "too", "either", "neither" сөздерінің қолданылуын үйрету;

б) "so", "too", "either", "neither" сөздерін жаттығу жұмыстары барысында қолдануды үйрету;

с)өзгемен санаса отырып жұмыс жасауға тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже

а)Біздің өміріміздегі музыканың орны туралы білетін болады, /kw/, /au/ дыбыстарының айырмашылығын, "so", "too", "either", "neither" сөздерінің қолданылуын үйренеді;

б) "so", "too", "either", "neither" сөздерін жаттығу жұмыстары барысында қолдана алады;

с)өзгемен санаса отырып жұмыс жасайды.

Негізгі  идеялар

Оқушылар музыканың түрлерін, оның өз өмірлеріндегі маңызын біледі. Музыканың адамдарға пайдасы мен келтіретін зияндарын атап көрсетеді. Олар ағылшын тілінде ұнататын поп-музыкалары туралы айтып, жағдаяттан шығу жолдарын табады. Грамматиканы қолданып, тақырып бойынша сөйлемдер құрастырып, пікірлерін білдіреді.

Тапсырмалар

Топтық  жұмыс  «Music in our life»

Топтық жұмыс «Project work»

Жұптық жұмыс "Working with the dialogue"

Жеке  жұмыс  «Do it!»

 

Сабақ бойынша мұғалімнің  жазбалары:  (мұғалім және оқушы  немен айналысады)

 

І. Ұйымдастыру кезеңі (3 минут)

1. Сынып оқушыларына  жағымды ахуал туғызу

Say the words following the rules of reading.

[kw] - quarter, quarrel, question, quiet, quit, equal, equivalent6 square;

[ai] - night, right, light, flight, bright, sight, delight.

 

Stand in circle and give the opposites to these words by adding "un-"

 

2. Топқа бөлу. Сынып оқушылары екі топқа бөлінеді.

Оқушылар кассетта және диск таратпаларының қиындысын алып, құрастырып, артындағы жазу бойынша екі топқа бөлінеді ("Composers" тобы және " Musicians" тобы)

 

ІІ. Миға шабуыл (3 минут)

 (Үй тапсырмасын тексеру мақсатында алынады.)

What free-time activities don't you like? Why?

How is useful to walk in the air in your free-time?

How is useful to listen to music?

Is listening to music better than singing the song? Why?

What types of music do you know?

Оқушылар берген жауаптарына қарай мадақталады.

                                               

  ІІІ.  «The importance of music»  (3 минут)

Оқушыларға музыканың маңызы туралы шағын бейне-ролик көрсетіледі. (http://www.youtube.com/watch?v=DezfmUrtt54)

 

    ІҮ. Топтық  жұмыс  «Music in our life» (10+2 минут)

 Топтар 5  рөлді: көшбасшы, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтап алады. Оқушылар оқулықта берілген мәтінді және қосымша ғаламтор көздерінен алған ақпаратты оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды.

Топ баяндамашысы жұмыстарын қорғайды.

Топ бақылаушылары топты формативті бағалайды.

Бақылаушының  бағалау парағы (Әр топқа 1 минуттан)

Бағалау өлшемдері

Көш

басшы

Хатшы

Баяндамашы

Уақыт сақшысы

1

Тақырыптың ашылуына үлес қосу

 

 

 

 

2

Міндетін атқару

 

 

 

 

3

Топтық жұмысқа атсалысуы

 

 

 

 

 

  V.  Топтық жұмыс «Project work» (7 минут)

"Composers" - Your mother/father cannot stand rock music and she/he never listens it. You try to convince her/him that music is important in your life.

"Musicians" - You are always fond of pop music and always ready to talk about it. Your friend asks you to tell him/her more.

Топтар бір-бірін екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы формативті бағалайды.             

 

VІ. Сергіту сәті (5 минут)

Әр топқа "so", "too", "either"және "neither" сөздерінің қолданылуы жайлы ойларын топтастырылу тапсырылады. Одан соң ноталарды жүріп өту үшін жолда кездескен хаттарды тауып, грамматикалық сөздерге мысал келтіреді.

 

VII. Жұптық жұмыс "Working with the dialogue" (5минут)

Жұптарға диалог беріледі. Бірінші оқушы "А", екінші оқушы "В" мәтінді оқып, көп нүктенің орнына тиісті сөздерді орналастырады.

A. - Will you turn off the ...... ? I'm tired of this terrible sort of .... !

B. - It's not so ...... as you think. It's just ....... . Shall I try another programme?

A. - OK. What about ....... ?

B. - Shall we listen to ...... ? I know the older the music the more you like it.

A. - Right you are. The ..... are not always the best. But look! Isn't it ...... ?

 

Wonderful, Mozart, radio set, youngest, terrible, classical music, music, modern.

 

Жұптар бір-бірін тексеріп, өзара формативті бағалайды. (Бағдаршамкөздері арқылы)

 

VIII. Жеке  жұмыс  «Do it!» (5 минут)

Деңгей

Сұрақ

Оқушы жауабы

Білу

Do you like to listen to the music or to sing a song?

 

Түсіну

What types of music do you know?

 

Қолдану

Fill in the blank

1. Music reflects people's ..... and ..... .

2. ....... gives us delight and pleasure.

3. Nowadays many young people are fond of ......... .

4. People cannot live without ..... .

Талдау

Compare classical music with folk music.

 

Жинақтау

Write an essay on the theme "My favourite song".

 

Бағалау

What role does music play role in your life?

 

 

Тапсырма тексеріліп, жауабы екі жұлдыз, бір тілек арқылы бағаланады.

 

   ҮІІ.  Кері байланыс "Оқушы рефлексиясы" (2 минут)

Кейінгі тапсырмалар 

Ех: 10

Кейінгі оқу

To make crosswords/chainwords on the theme


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз