Өлеңдер Бөлімі

Шаруашылықтың құрамы мен құрылымы

Атырау қаласы И. Тайманов атындағы №27 орта мектептің тарих және география  пәнінің мұғалімі Ізбақыш Райгүл Русланқызының қысқа мерзімді жоспары

18.10.2014 ж

 

 

Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы

9 «а» сынып

Сабақ тақырыбы:

Шаруашылықтың құрамы мен құрылымы

Жалпы мақсаты:

Шаруашылық ұғымы және экономиканың құрылымдық ерекшеліктері, Қазақстанның әлемдік экономикадағы ролі туралы мағлұмат алады.

Сілтеме:

В. Усиков, Т. Казановская, А. Усикова, Г. Зәбенова Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы оқулық 9 сынып.  Интернет ресурстары

Оқу нәтижесі:

 Қазақстанның шаруашылығына сипаттама бере білу, дәлелді жауаптар айту. Диалогқа түсу, топта жұмыс жасауды үйрену.

Негізгі идеялар:

Экономика ұғымын түсіндіре отырып, жоспарлы, нарықтық және аралас экономика туралы мағлұмат беру. Ой қорыта білуге дағдыландыру.

Сабақта қолданылатын материалдар:

  Интерактивті тақта, стикер, маркер, карта

Оқыту әдістері:

Жұптық, топтық жұмыс

Power Point таныстырылымы

Дереккөздері:

Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы оқулық 9 сынып

Тапсырмалар:

Таныстырылым,  тапсырмалар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақ бойынша  мұғалім мен оқушының іс-әрекеті

І. Психологиялық ахуал туғызу

 

Мұғалімнің іс – әрекеті

 

Оқушыларды түстер  арқылы 3 топқа бөлу. Бағалау парағын тарату

 

Оқушының іс – әрекеті

 

Сынып  топтарға бөлінеді.

ІІ. Миға шабуыл

Мұғалімнің іс – әрекеті

«Қызықты төрттік» ойыны

І. Қала халқы

ІІ . Демография

ІІІ. Еңбек ресурсы

ІҮ. Халықтың құрамы

 

Оқушының іс – әрекеті

 

Сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Жаңа тақырып

Мұғалімнің іс – әрекеті

Мұғалім түсіндірмесі

Әр топқа  тақырыпшалар бөлініп берілді.

Оқушының іс – әрекеті

Әр оқушы жеке мәтінді мұқият оқып, жұп құрап түсінгенін айтады.

  •  
  •  

Мұғалімнің іс  - әрекеті

  1. Постер қорғау

І топ: Жоспарлы, нарықтық және аралас экономика

ІІ топ: Қазақстан шаруашылығы

ІІІ топ: Экономиканың құрылымдық ерекшеліктері

  1. Семантикалық карта
  2. Кубизм стратегиясы.

1.Не себепті Қазақстан экономикасын аралас экономика дейді?

2. Қазақстан шаруашылығы қандай   салаларынан тұрады?

3. Салааралық өндірістік кешен ұғымына

анықтама айт.

4. Қазақстан шаруашылығы қандай салалардан тұрады?

5. Экономикалық даму барысында интенсивті даму мен экстенсивті дамудың негізгі айырмашылығын айт.

6. Жалпы ішкі өнім, еңбек өнімі, өнімнің өзіндік құны терминдеріне анықтама бер

 

Оқушының іс – әрекеті

Әр топ жоба жасап, қорғайды.

 

 

 

 

 

 

Әр топтан оқушылар берілген тапсырманы тексеріп белгілерін қойып шығады.

 

Әр топтан оқушылар өздеріне келіп түскен сұрақтарына жауап береді.

Қорытындылау

Мұғалімнің іс – әрекеті

 Әр топқа тест тапсырмасы таратылып беріледі.

Оқушының іс – әрекеті

Оқушылар берілген тестті орындап, дұрыстығын тексеріп шығады.

Оқушылардың бағалау парағын тексеру

Бағалау парағын толтыру

 

  •  

Мұғалімнің іс – әрекеті

Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерге жазу

Оқушының іс – әрекеті

Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жеткізу.

 

 

 

 

 

 


Қарап көріңіз

Пікірлер (2)

Gauxar81

құрылымы жақсы екен,еңбегігіңіздің жемісін көріңіз!

janna81

күшті,жақсы екен,енді көшіріп алайық осыны өте керемет жаным рахметииииикккккккккккккккккккк

Пікір қалдырыңыз

×