ОҚО «Түлкібас» ауданы Састөбе поселкесі МКҚК «Қарлығаш» балабақшасы
Тәрбиеші: Ташева Слушаш Балгабековна
Ұйымдастырылған ашық оқу-іс әрекетінің технологиялық картасы
Тақырыбы: «Қызықты математика»
«Қарлығаш» ересек тобы
Білім беру саласы: «Таным»
Оқу қызмет түрі: Қарапайым математика
Мақсаты: Балалардың білім, білік дағдыларын қортындылау, меңгерген білімдерінің деңгейін бақылау.
1-ден 20-ға дейін тура және кері санау, кеңістікте дұрыс бағдарлау дағдысын бекіту. Логикалық есептер шығару.
Ағылшын тілінде геометриялық пішіндердің түстерін, атын тау, сөз тіркестерін қолдану дағдысын дамыту.
1-ден 20-ға дейін ағылшын тілінде санау. Ағылшын тілінде өлең жаттау арқылы есте сақтау қабілетін дамыту.
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Ұйымдастырушы қозғаушы
|
Балалар келген қонақтармен сәлемдесіп алайық. Қош келіпсіз ұстаздарым апайлар! Жүздеріңнен мейіріммен нұр тамар! Алдарыңнан жауқазындай құлпырған Біз алаңсыз балғын шақты балалар! |
Балалар келген қонақтармен сәлемдеседі. Еліміз аман болсын! Аспан ашық болсын! Береке бірлік болсын! Ақылды тәртіпті болайық! Үлкенді сыйлайық! Деніміз сау болсын! Бәріміз дос болайық! |
Ұйымдастырушы Ізденушілік
Қорытынды |
Ғажайып сәт: Есікті біреу қағады Педагог: балалар тыңдаңдаршы біреу есік қағып тұрған сияқты, педагог есікті ашып қарайды Есік алдында хат жатады педагог хатты алып балаларға оқиды: Сендерді жақсы, ақылды мектепке баратын балалар деп естідім. Бүгін мен сендерді «қызықты математика»аралына саяхатқа шақырамын. Әрбір аралда сендерге арналған тапсырмаларым бар,сол тапсырмаларды орындасаңдар сендер мектепке қабылданасыңдар. Балалар! Осы хатты кім жазса да келісеміз бе? Олай болса алға! Жолға аттанайық. Аралға бару үшін біз кемеге отырып көздерімізді жұмып, денемізді бос ұстап, теңіз толқынындай толқып барайық. Релаксация Міне біз «Қызықты математика» аралына келіп жеттік. 1тапсырма: Бір жылда неше мезгіл бар? Бір жылда неше ай бар? Қазір жылдың қай мезгілі? Көктем айларын атап бер? Бір аптада неше күн бар? Олар қалай аталады?
Педагог тағы да бір хат тауып алады да оқиды: Сендерге бұл арал ұнады ма? Онда келесі аралға алға! Ол «сандар» аралы деп аталады. «Еш нәрсе айтпа тек қолыңмен көрсет»каналынан өтіп бара жатырмыз. Мен айтамын ал сендер қолдарыңмен көрсетесіңдер. Жоғары-төмен Оң жақта-сол жақта Алдында-артында Жуан-жіңішке Биік-аласа. 2тапсырма: Міне балалар біз сендермен «Сандар»аралына да келіп жеттік. Мұнда сандар жазылған ұяшықтар бар және бос ұяшықтар бар сол бос ұяшыққа жазылған санның алдында тұратын санды жазып шығуымыз керек. Тура және кері санап бер. Сендер ақылды балалар екенсіңдер барлық тапсырманы дұрыс орындап жатсыңдар. Келесі арал ағылшын аралы онда ағылшын пәні мұғалімі балаларды геометриялық пішідерді, олардың түрін,түсін, ағылшын тілінде сұрайды өз тапсырмаларын орындатады. Ағылшын тілінде сергіту сәті орындалады.
Hello,children How are you? We with you today ShaI I repeat the names of coIors, and so. (Сәлеметсіңдерме балар бүгін ағылшын тілінде түстердің атауларын қайталап өтеміз) Children,answer please what this figure? What is figure? What is figure? What is figure? What is figure? What is figure? What is figure?
What colour is a circle What colour is a square What colour is a rectangle What colour is a triangle What colour is aoval What colour is a rhombus
What can you do, too? Now Iet’s sine a song with you.
How about you? What canyoun do? Jump I can Jump Swim I can Swim Ride I cam ride How about you? What canyoun do? Red I can read PIay guitar can pIay guitar Sing a song can sing a song
Good bye, children! Логикалық есептер аралы. 1.Беспайда бар бес іні, Естайда бар екі іні. Қоссақ бес пен екіні Қанша болар шешуі? 5+2=7
2.10 алманың бесеуін, досың сұрап алады Айтшы сонда нешеуі Өз қолыңда қалады? 10-5=5 3.Ұлпа жүнін қыздырып Күн шуақта бес күшік Келді тағы үш күшік Нешеу болды сен сана? Ойын: «Кім жылдам» Мысалдардың тек жауабын ғана айтқызу. Педагог тақтаға тапсырманы іледі.Балалар сол тапсырманы орындайды Жарайсыңдар балалар тапсырманың бәрінде дұрыс орындап шыққан сияқтымыз. Енді топқа оралайық. Математика ханшайымы күтіп алады. Педагог қараңдаршы балалар!бізге тапсырмалар беріп Көзге көрінбей жүрген «Математика ханшайымы» екен ғой. Математика ханшайымы: ия Достарым мені тапқандарыңақуаныштымын! Әр бала бұл топта мектепке баруға лайықты екен. Математикамен дос болыңдар сендерге «Сендерге Ақ жол тілеймін» Мен сендерге сыйлықтар әкелген едім оны апайларың өздеріңе берер. Қош сау болыңдар! Мен сендермен мектепте кездесемін.Балалар сендерге бүгінгі оқу қызметі ұнады ма? Бізге хат жазып көзге көрінбей жүрген кім екен? Мектепке барған соң да ақылды,еңбекқор, жақсы бала болайық. Бүгін мен сендерге жақсы деген баға бере отырып,бәріңе жұлдызша таратамын. |
Келісеміз.
Балалар көздерін жұмып баяу музыкамен аралға аттанады.
4 мезгіл 12 ай Көктем. Наурыз,сәуір,мамыр.
7 күн Дүйсенбі,сейсенбі, сәрсенбі, Бейсенбі,жұма,сенбі, жексенбі.
Ұнады.
Балалар кеңістікте дұрыс бағдарлайды.
Балалар тапсырманы орындайды.
1-ден 20-ға дейін тура және кері санайды.
Балалар ағылшын тілінде тапсырмалар орындайды.
Музыкалық сүйемелдеумен сергіту сәтін орындайды.
Good morning I’m fine thank you !
-it is a circle -it is a square -it is a rectangle -it is a triangle -it is a oval -it is a rhombus
-it is red -It is yelloy -it is green -It is blue -it is black -It is white
We can count 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11, 12,13,14,15,16,17,18,19,20
How about you? What can youdo? Jump I can Jump Swim I can Swim Read I camrIde How about you? .What canyoun do? Read I cam read pIay guitar I cam pIay guitar . Sing a song I can sing a song
Good bye, teacher!
7-еу
5-еу
8.
Тапсырманы жылдам шапшаң орындайды.
Балалар ханшайыммен қоштасады. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: 1-ден 20-ға дейін санадарды, жыл мезгілдерін, апта күндерін олардың атауын.
Түсінеді: Логикалық есептер шығарады, геометриялық пішіндерді ағылшын тілінде атап, түстерін анықтайды.
Орындайды: Берілген тапсырманы дұрыс орындайды.
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі