Сабақтың кезеңдері |
Уақыт |
Ресурс |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Қолданылған модульдер |
Ұйымдастыру кезеңі
Үй тапсырмасын тексеру |
1-3 мин.
3мин |
|
Жағымды психология- лық климат жасау. Мұғалім оқушыларға өз қалаулары бойынша таңдауды ұсынады.
«ыстық орындық» әдісі арқылы тексеру |
Оқушылар екі топқа бөлінеді. 1-топ: 2-топ: 3-топ: 4-топ Әр топтан 1оқушы шығып орындыққа отырып, топтар оған сұрақтар қояды
|
Топтарды құру
Топ басшылыры бағалайды |
Жас ерекшеліктер. Сын тұрғысынан ойлау: топтарға бөлу. |
Уәж туғызу кезеңі |
3-10 мин |
Әбілхан Қастеевтің суреті және .....
|
Мұғалім оқушыларға төмендегідей сұрақтарды қояды: - Бейнелеу өнерінің алыптары кімдер? - Қазақ бейнелеу өнерінің негізін қалаушы кім? - Сонда бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар? - Қандай мақсат пен міндеттер қоямыз? Жаңа сөздермен жұмыс жасау
|
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өз беттерінше сабақтың тақырыбын анықтап, мақсаты мен міндеттерін белгілейді.
Қазақша оқып,сөз тіркес пен сөйлем құрады
|
Жаппай сұрау.
|
Оқытудың жаңа тәсілдері: диалогтік оқыту.
|
Негізгі кезең
|
10-25 мин
|
Етістіктің райларын қайталау
Т.М.Артыкова., М.Б.Боранбай. Қазақ тілі 9-сынып Алматы: «Атамұра», 2013.
Оқулықта берілген мәтінмен жұмыс (95-бет, 3-тапсырма) Суреттер топтамасындағы №10,11,12,13 суреттердің не туралы екенін баянда |
Рай түрлерін қайталатып, жаңа тақырыпқа тоқталады
Мәтін бойынша жұмыс 1-топ – Мәтін бойынша берілген сұрақтарға жауап береді 2-топ – Мәтін бойынша хронологиялық кесте жасайды. 3-топ – Диалог құрастыру 4-топ – күрделі жоспар құру
4- топқа ортақ тапсырма: ІІІ деңгей 2-тапсырма
Екі топ берілген суреттер бойынша сипаттама береді: І-топ: №10, 3-топ №11 ІІ-топ: №12, 4-топ №13 Суретшінің қандай тақырыпта сурет салатынын анықтау |
1-топ: Оқулық бойынша жұмыс жасайды. Жаңа тақырыпты оқулықпен жұмыс. 2-топ: Қалау райлы етістіктерді қолданып «Менің арманым» тақырыбында мәтін жазады. 3-топ- 4-топ-
Топтар өз жұмыстарымен алмасып, бір-бірлерін толықтырады және суреттер арқылы бір-бірлерін бағалайды.
Берілген суреттер бойынша өз ойларын білдіреді. |
Топтық жұмыс.
Әдеттен тыс бағалау: шапалақтап, қошемет көрсету. |
Сын тұрғысынан ойлау: постер құру.
Оқыту үшін бағалау.
Басқару және көшбасшылық. Сыни тұрғыдан ойлау: топтық жұмыс. Оқыту үшін бағалау.
Сынтұрғысынан ойлау: диалогтік оқыту. |
Сергіту сәті
|
25-27 мин.
|
Мұғалім бейнероликті қосады.
|
Оқушылар сергіту жаттығуларын орындайды. |
|
АҚТ: бейнеролик көрсетіледі. |
|
Қорытынды кезең
Шығармашылық |
27-42 мин |
|
Мұғалім топтарға Ә.Қастеев өмірі, өнері бойынша тапсырмалар таратады. 1-топ – Қ.Қастеев өмірі 2-топ – Қ.Қастеев өнері 3-топ – 4-топ - Мұғалім сабақ басында жасаған кластерлерін толықтыруды ұсынады.
Егер мен суретші болсам... Мұғалім бағалау парақтары арқылы қорытынды шығарып, оқушыларды бағалайды. Мұғалім «Табыс ағашын» таратады. |
Әр топ өз сипаттамасын дайындайды. Топтың спикерлері өз жұмыстарымен таныстырады. Оқушылар өз кластерлерін жаңа ойларымен толықтырады. Спикерлері оқып шығады.
Оқушылар табыс парақтарын толтырады.
Оқушылар «Табыс ағашын» толтырады. |
Өз-өздерін бағалау: табыс парақтары.
Қорытынды бағалау.
Кері байланыс «Табыс ағашын» толтыру арқылы жүзеге асады. |
Сын тұрғысынан ойлау: кластер құру.
Оқыту үшін бағалау.
Оқуды бағалау. |
Үй тапсырма-сы |
42-45 мин |
Ә.Қастеев атындағы Мемлекеттік өнер мұражайы туралы реферат дайындау |
Оқушылар үй тапсырмасын күнделіктеріне жазады.
|
Талантты және дарынды балаларды оқыту. Өзін-өзі реттеу. |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі