Пәні:қазақ тілі |
Сыныбы: 7 |
Мұғалім: Касенова Асемкул Мусабаевна |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қатысқаны |
Қатыспағаны |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: Төлен Әбдіков «Қонақтар» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақты меңгеруге қол жеткізетін оқу мақсаты |
ТЖ1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөліктерін талдау АИ 1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру БС3. Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды игеру |
Зайырлы қоғам мен жоғары руханият |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар орындай алады Шығарманың сюжетін еркін баяндайды, кейіпкерлерді салыстырады, эссе жазады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады Шығармадағы берілген ақпараттарды пайдаланып, кейіпкердің бейнесін талдай алады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады Көтерілген мәселеге өзіндік баға бере алады. Берілген талаптарға сай эссе жаза алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау деңгейлері |
Түсіну, талдау, жинақтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу немесе бастапқы білім |
Темірхан Медетбек «Тәуелсізбін»өлеңі Оқушылардың алдыңғы білімді пысықтау мақсатында сұрақтар қоямын. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
С а б а қ т ы ң б а р ы с ы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кезеңдер/уақыты |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
Бағалау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тың басы
|
1.Ұйымдастыру. Түстер арқылы топқа бөлу. «Арман» тобы – ақ түс «Сағыныш» тобы – сары түс «Үміт» тобы – көк түс
2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Жүректен-жүрекке» тренингі арқылы әр топқа бір-біріне жақсы тілектер айтқызу.
Қызығушылықты ояту. Отбасы туралы мақал-мәтелдер жарысын ұйымдастыру.
Баланың көңілі далада.
Ағасы бардың жағасы бар. |
А4 қағазы, түрлі-түсті қағаздар, маркерлер
|
Оқушылар бір-біріне тілек айтады
Отбасы туралы мақал-мәтелдер айтқызу.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа сабақ |
Тақырыбы:Төлен Әбдіков «Қонақтар» 1)Төлен Әбдіковтың өмірімен,шығармашылығымен таныстыру. Төлен Әбдік 1942 жылы Қостанай облысы, Жангелдин ауданы, “Еңбек” ауылында туған — жазушы, драматург, қоғам қайраткері. 2)Оқулықпен жұмыс. Топтарға тапсырма беру «Джигсо-1» әдісі. Постер қорғау.
-«Арман» тобы- «Ерғабыл мен кемпірінің балаларының келуін күтуі» (шалдың ой-толғаныстарына, баласына деген сағынышы мен үмітіне тоқталу керек)
-«Сағыныш» тобы – «Сапабектік келуі» (Ерғабылдың қуанышы, ауылдастарының жиналуы, Сапабектің әңгімесі, Ерекеңе баласының әңгімесінің ұнамауы)
-«Үміт» тобы – «Қонақтардың аттануы»(Ерекеңнің туған жер, ата-баба, өмір, баласы туралы ой-толғаныстары, арманы, Сапабектен күткен үміті) Тапсырма: Берілген мәтіндегі эпизодтарды оқып түсіну. Постер қорғау. Дескриптор: -оқушылар әңгіменің мазмұнын түсінеді; -берілген эпизодтар бойынша постер қорғайды; |
|
«Бас.Жүрек.Қол» кері байланысын орнату. Баспен оқиғаларды түсініп оқыды, жүрекпен сезінген эмоцияларын айтты, қолмен тапсырмаларды орындағанын көрсетті.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ- тың ортасы
|
2-тапсырма. . Жеке жұмыс. «Тірек мәтін» әдісі арқылы берілген сұрақтарға жауап береді, тақырыпқа тірек конспектісін жазу.
Дескриптор: -Сұрақтарға өз ойларын дәлелдермен жауап береді; - тірек конспектісін жазады; |
Сұрақтар жазылған интербелсенді тақта, смайликтар |
Әр ұтымды айтылған жауапқа смайлик табыстаймын |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3-тапсырма.. Топтық жұмыс. Тапсырма: Әңгімеден кейіпкерлерді сипаттаған жолдарды табу, басқа оқушыларға түсіндіру. Дескриптор: -оқушылар кейіпкерлерді сипаттаған жолдарды табады; -тапқан ақпараттарды сипаттап айтады 4-тапсырма.. Топтық жұмыс Тапсырма: Әр топқа түрлі кестелер беріледі. Шығарма кейіпкерлерін кестеге салып, салыстыр. Жеке қасиеттерін,құндылықтарын, ортақ тұстары мен қайшылықтарын тап. . «Салыстыру кестесі» . «Арман» тобы
«Сағыныш» тобы Ерғабыл қарт Сапабек (Венн диаграммасы)
«Үміт тобы»
Дескриптор: -шығарма кейіпкерлерін толық салыстыра суреттейді
|
Кестелер. Бағалау парағы |
«2 жұлдыз, 1 тілек» арқылы кері байланыс беріледі
«Плюс, минус, қызықты» әдісі арқылы кері байланыс орнату. +не жақсы болды? -қандай кемшіліктерді байқадың ? Не қызық болды ? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
|
5-тапсырма. .Жеке жұмыс. Шығармашылық жұмыс. Тапсырма: «Ата-ананы сыйлау – адамзаттың парызы» «Қарт адам- қазына» тақырыптарының біріне эссе жазу. Эссе төмендегідей талаптарға сай құрылу керек:
Дескриптор: Берілген тақырыптардың біріне талапқа сай әдеби эссе жазды. |
Жұмыс дәптері Бағалау парағы. |
«Таңдау» әдісі. Кері байланыс -Мен сабақ қызықты, қызықсыз өтті деп ойлаймын. -Мен сабақта көп нәрсені үйрендім, үйренгенім аз болды. -Мен басқаларды мұқият, зейінсіз тыңдадым. -Мен пікірсайыстарға жиі, сирек қатыстым. -Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын, риза емеспін. Ынтаны білдіретін сөздердің астын сыз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлек сия |
«Аяқталмаған сөйлемдер» әдісі бойынша -Мен бүгін білдім.... -Мен бүгін сезіндім... -Мен келесі сабақта білгім келеді...деген сөйлемдерді аяқтап жазады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үйге тапс. |
«Қонақтар»әңгімесін оқу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
Төлен Әбіковтың қосымша шығармаларын оқу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау |
«Графикалық органайзер» әдісі бойынша бірнеше сөздің мағынасын айқындау |
Орынша
Жақсы құрылған екен рахмет