Өлең, жыр, ақындар

Теңіз жағалауына саяхат

Маңғыстау облысы Бейнеу ауданы
"Бейнеу аудандық әкімдігінің "Бейнеу санаторлық бөбекжайы" КММ
тәрбиеші Алиева Салима

Білім беру саласы: Денсаулық

Тақырыбы: «Теңіз жағалауына саяхат»

Мақсаты: Денсаулық технологиясын пайдалана отырып, салауатты өмір салтын сақтау, дені сау, рухы таза ұрпақ тәрбиелеу. Кедір–бұдыр кедергілерден, құбырдан еңбектеп өтуге, қос аяқпен секіруге дағдыландыру. Баланың денесін түзу әдемі ұстауын жетілдіру. Балалардың би өнеріне деген сүйіспеншілігін арттыру. Әуенді тыңдау арқылы, бидің қимыл-қозғалыстарын еркін нақты ұқыпты жасай білуге үйрету. Софиданс әдісін қолдану арқылы гимнастикалық жаттығулар жасату.

Құрал жабдықтар: құрал жабдықтар: Кедір –бұдыр кедергілер, құбыр, доға, интерактивті тақта, үнтаспа, залды теңіз әлеміндей безендіру.

Әдіс тәсілдер: Көрсету, түсіндіру, әңгімелеу

Іс-әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің  іс-әректі

Балалардың  іс-әрекеті

Мотивациялық қозғаушы кезең.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастырушылық -ізденушілік       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексті түзетуші

Балалар залға бірінің артынан бірі  маршпен жүріп келеді.  Айналып жүреді.

Шаттық шеңберге тұрады.

Музыкалық амандасу

Қайырлы таң ұстазым

 Қайырлы таң достарым

Шеңберге тұрайық, жылулық сыйлайық

Доброе утра учитель

Доброе утра друзья

Посмотрите друга друга

Пожелайте добра

Гудмонинг, гудмонинг, гудмонинг ту ю

Гудмонинг, гудмонинг уик глаг ту сию

Тәрбиеші:  Балалар адамдар көңілді, әдемі болып жүруі неге байланысты?

Денсаулыққа

Дені сау адам бақытты адам.

           Ал біз денсаулығымыз мықты   

           болу үшін не істеуіміз қажет?       

 

керек, дұрыс тамақтану керек

әне көптеген дәрумендер жеу

-Балалар мен сендерді бүгін

ауасы таза, толқыны тулай

шулаған,теңіз жағалауына

қызықты саяхатқа баруды

- Келісесіздерме?- Келісеміз.

Балалар біз қандаймыз?

Мықтымыз.

Балалар біз саяхатқа бармас бұрын дәрігердің рұқсатын алайық. Өйткені біз теңіз жағасына сырқаттанып немесе жарақаттанып қалуымыз мүмкін. Сол үшін бізге дәрігердің рұқсаты қажет болады.

Дәрігерге барады.

-Сәлеметсізбе дәрігер.

-Сәлеметсіздерме  балалар?

-Дәрігер біз  балалармен теңіз жағасына  қызықты саяхатқа барғымыз келеді. Балалардың денсаулығының қауіпсіздігі үшін сізден рұқсат алуға келдік.

-Бізге рұқсат бересізбе?

- Балалар таза ауа, теңіз жағасы сіздердің денсаулықтарыңызға өте пайдалы. Бірақ сіздердің қауіпсіздіктеріңіз үшін мен де сіздермен бірге саяхатқа шыққым келеді.

Олай болса теңіз жағасына жету үшін көптеген кедергілерден өтеміз.

-Балалар біз қандаймыз?

1.Кедергі  жолдардан  өту.

2. Тастардан өту.

3.Жасыл шөптің үстімен жүру.

4 Тунельден өту.

5. Доға астымен жүру.

Теңізег келу.  Отыру. Әңгімелеу.

Міне теңіз жағалауына да келдік. Толқындар  теңіз суының  иісі қандай керемет. Қане  бәріміз осы таза ауамен тыныс алайықшы.

- Балалар теңіз суы ащы ма, тұщы ма?

-Оны ішуге болама?

-Жоқ болмайды.

-Теңіз суы ащы болғанмен денсаулыққа өте пайдалы.

-Теңізде қандай жануарлар мекендейді ?

Сонымен қатар теңіз бетінде шағалалар болады. Теңіз көркі аққу.

Теңіз жағалауында жалпы дамыту  жаттығулары:

 Балалар екі қатарға бөлінеді.

  1. Көзді жұмып  екі  жаққа басты бұру.
  2. «Толқын» жаттығуы  толқын бірде баяу, бірде қатты толқиды.
  3. Толқын күнге қарай ұмтылады. Матаны тізерлеп  тұрып жоғары көтеру, түсіру 4рет.
  4. Қане біздің толқынымыз күнге қарай ұмтылады. Бір тізерлеп тұру аяқ –қолды созу.
  5. Қане балалар аяқтарымызды теңізге батырып көремізбе?
  6. Олай болса аяғымызды теңізге батырамыз. Матаны жоғары көтеру,аяқ арасын ашу, жабу.
  7. «Теңіз тасбақасы» жаттығуы. Кезектесіп мата астымен  артқа қарай жылжу.
  8. «Делфиндер»мейірімді, ерке делфиндер суда ойнақтайды.
  9. Еркін жату
  10. «Дәрігерге көмектесеміз» жаттығуы. Дәрігер суға түседі. Балалар жан-жағынан матаны жинайды, ашады.
  11. Тыныс алу жаттығуы: «Толқынды қуып жетеміз»

Қимылды ойын: «Балықтарға көмектесеміз»

Ой балалар мен теңіз жағасында жатқан балықтарды көріп тұрмын.Олар сусыз өмір сүре алмайды ғой. Біз оларға көмектесемізбе?

Ой балалар мен теңіз жағасында жатқан балықтарды көріп тұрмын.Олар сусыз өмір сүре алмайды ғой. Біз оларға көмектесемізбе?

Қимылды ойын: «Балықтарға көмектесеміз.

Міне балықтарды суға жібердік. Балықтарға көмектесіп біз жақсылық жасадық.

Релаксация

Жайланып жатамыз. Көзімізді жұмамыз. Теңіздің таза ауасы қандай тамаша. Теңіз толқынының шуы, сайраған құстар қандай керемет.

-Балалар естисіңдерме? шағаланың даусы шығып жатыр. Шағала келеді.

-Сәлеметсіздерме балалар

- Сәлеметсізбе

Мен сіздерді алыстан бақылап тұрдым. Сіздердің  жасаған  жаттығуларыңды қызыға тамашаладым.Менің де сіздермен би жаттығуларын жасағым келеді. Балалар келіседі.

Олай  болса Софиданс әдісімен би жаттығуларын жасаймыз.

Гимнастикалық би жаттығулары.

Шағала балаларға көңіл-күйінің көтеріліп қалғанын айтып қоштасады.

Дәрігер  жеміс әкеледі алдымен тыныс алу жаттығуын жасайды.

-Жарайсыңдар балалар

Тәрбиеші дәруменді топқа барғаннан кейін жейтін боламыз.

Қорытынды.

-Балалар біз бүгін қайда бардық?  

- Қандай жаттығулар жасадық?

Теңіз жағасы сендерге ұнады ма?

Олай болса  кедергілерден өтіп тобымызға оралайық                                                    

 

Шаттық шеңберде тәрбиешімен бірге музыкамен қайталайды. қ

Қайырлы таң ұстазым

 Қайырлы таң достарым

Шеңберге тұрайық, жылулық сыйлайық

Доброе утра учитель

Доброе утра друзья

Посмотрите друга друга

Пожелайте добра

Гудмонинг, гудмонинг, гудмонинг ту ю

Гудмонинг, гудмонинг уик глаг ту сию

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Суреттерді тамашалай отырып ертегіні мұқият тыңдайды.

 

 

 

 

 

 

Өлең сөздерін тәрбиешімен қосылып  іс –қимыл арқылы қайталайды.

 

 

 

 

 

Балалар қуана келіседі.

 

 

 

 

Біз мықтымыз.

1.Кедергі  жолдардан  өту.

2. Тастардан өту.

3.Жасыл шөптің үстімен жүру.

4 Тунельден өту.

5. Доға астымен жүру.

Теңізег келу.  Отыру. Әңгімелеу.

 

 

Ащы

 

Жоқ болмайды.

 

Балалар: Кит, акула,балық,дельфин, теңіз жұлдызы, теңіз тасбақасы, медуза.

 

 

Балалар екі қатарға бөлінеді.

Жалпы дамыту  жаттығуларын жасайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар бақа сияқты жүріп барып, қайтарды қос аяқпен секіріп балықты суға әкеліп тастайды.

 

 

 

Балалар көздерін жұмып дөңгелене

Шағаламен бірге софиданс гимнастикалық би жаттығуларын жасайды.

 

 

 

 

 

 

Балалар келіседі.

 

Дәрігермен бірге алдымен тыныс алу жаттығуын жасайды.

 

 

 

Теңіз жағалауына

Әртүрлі жаттығулар жасадық

Ия ұнады

Гимнастикалық би жаттығуларын жасадық.

Күтілетін нәтиже: Денені тік ұстау білу,берілген тапсырмаларды дұрыс орындай білу.

Нені білді: Теңіз жайлы мағлұмат, қамқорлықты, мейірімділікті.

Нені білу керек: Сұрақтарға жауап бере білу, салауаттылық жайлы білу.


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз