Қысқа мерзімді жоспар
САБАҚ: биология. Зәр шығару жүйесінің құрылысы мен қызметі
|
Мектеп: С.Кәттебеков атындағы жалпы орта мектеп |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 16.03.2018 |
Мұғалімнің есімі: Исмагулова Ақзия |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 10 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
1. Зәр шығару жүйелері мүшелерінің құрылысы мен қызметін туралы ақпарат алады. 2. Бірінші және екінші реттік зәр құрамын салыстыра алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Зәр шығару жүйелері мүшелерін айта алады, бүйректің қызметін сипаттай алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: Адам ағзасындағы зат алмасу өнімдерін сыртқа шығарудағы маңызын айта алады. бірінші және екінші реттік зәр құрамын салыстыра алады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар: Зәр шығару мүшелерінің адам ағзасындағы басқа да мүшелермен байланыстырды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат
|
Оқушылар: Оқушыларды өздігінен жұмыс істеуге дағдыландыру. Сыни тұрғысынан ойлауды дамыту. Оқушыларды танымдық іс-әрекетінің мақсатын анықтауға дағдыландыру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: Бүйрек. Несепағар. Қуық. Бүйрек веналары. Бүйрек артериялары. Пирамидалар. Зәр шығарылуы. Капиляр шумағы. Зәр түзілуі. Бүйрек капсуласы. Уремия (зәрліқан). Нефрит. Бүйрек тасы(уролитаз). Қуықтың қабынуы(цистит) . Энурез (шыжың).Уролог. Гемодиализатор. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Талқылауға арналған тармақтар: Бүйрек аурулары: ○ Уремия (зәрліқан) – қанда несепнәр мөлшері шектен тыс көбейеді ○ Нефрит – бүйрек қабынуы, бактериялар тудырады, зәр түзілу баяулайды ○ Бүйрек тасы(уролитаз) – зәр құрамындағы қатты заттар зәр жолында қатайып, тасқа айналады (зәр қышқылы, кальций фосфаты) ○ Қуықтың қабынуы(цистит) – қуыққа салқын тигеннен зәр тоқтамайды. ○ Энурез (шыжың) – түнде зәр тоқтамау. Бадамша бездерінің жұлын қызметінің бұзылуынан болады. ○ Уролог – бүйрек ауруын емдейтін дәрігер. ○ Гемодиализатор – жасанды бүйрек аспабы. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарлан-ған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басталуы
|
Кіріспе. Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу Психологиялық ахуалын қалыптастыру 1. Бейнеролик қарау Бейнеролик арқылы оқушылар тақырыпты ашады. |
Жұмыс дәптері, слайд видео
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы |
Жаңа сабақтың тақырыбы: Зәр шығару жүйесінің құрылысы мен қызметі Әр топ өздеріне берілген тақырыптық тапсырмаларды кластер құра отырып қорғайды, 1 топ. Бүйректің құрылысы мен қызметі 2 топ. Бүйрек аурулары 3топ. Жасанды бүйрек 4 топ.Зәр шығару жүйесіне кіретін мүшелер зәрдің түзілуі; шығарылуы Зәр шығару жүйесінің құрылысы мен қызметі 1. Зәр шығару жүйесінің құрылысы мен қызметі |
Флипчарт, түрлі - түсті қаламсаптар. слайд, суреттер плакаттагы, үлестірмелі тапсырмалар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Жұмыс дәптері, Сандық ішіндегі үлестірмелі тапсырмалар, бағалау парағы Слайд. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 тапсырма. Сұрақтар мен жауаптарды сәйкестендіріп келтіру. Кесте толтыру Бірінші және екінші реттік зәр құрамын салыстыра отырып толтырады.
2 топ. Сұрақ жауап арқылы сәйкестендіру 1. Қандай мүшелер арқылы зат алмасудың соңғы өнімдерін шығарады?(Бүйрек) 2. Зәр шығару қандай мүшелерден тұрады?(Бүйрек, зәрағар,қуық) 3. Зәр қайда жинақталады?(Қуықта ) 4. Бүйректе түзілетін сұйықтық?(Зәр ) 5. Бүйректің негізгі құрылымдылық қызмет атқаратын мүшесі?(Нефрон) 6. Үрмебұршақ тәрізді жұп мүше.(Бүрек) 7. Зәр не арқылы шығарылады?(Зәр өзегі) 8. Бүйрек сырты қандай затпен қапталған?(Қоңырқай қыртысты қабатынан) 3 топ Кесте толтыру
Бағалау парағы бойынша балдық бағалау: 6 балл -"5"; 5 балл -"4"; 4 - 3 балл - "3" |
Жұмыс дәптері, бағалау парағы Слайд. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Аяқталуы
|
Сематикалық карта
Бағалау парағы бойынша балдық бағалау: 9 балл -"5"; 8 балл -"4"; 7 балл - "3" Кері байланыс:
|
Жұмыс дәптері, үлестірмелі тапсырмалар, бағалау парағы Слайд. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма: Зәр шығару жүйесінің құрылысы мен қызметі. Ертегі құрастырып келу. Қосымша ақпарат: 1. Биология, 8 сынып оқулығы –Е. Очкур Л. Аманжолова Р.Жұмабаева Алматы «Мектеп» 2016. 2. «Биолог анықтамалығы» №4, 2015ж, №2 2007 ж. 3. Электрондық кітап. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақ /оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі