Корейская косметика премиум класса

Бұйым дайындау. Бұйымды безендіру

Оңтүстік Қазақстан облысы
Шардара ауданы Алатау батыр ауылы
С.Кәттебеков атындағы жалпы орта мектептің
Технология пәні мұғалімі Есенкулова Жаңагүл

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: «Дизайн жәнет ехнология»

Күні: 27.02.2018ж

Сынып: 5 А-Д

Мектеп: С.Кәттебеков атындағы жом
Мұғалімнің аты-жөні: Есенкулова Ж
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Бұйым дайындау. Бұйымды безендіру

Оқу мақсаттары
(оқу бағдарла-масына сілтеме)

5.2.3.3 Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар дайындау үдерісінде қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану

Сабақ мақсаттары

Барлық  оқушылар:    

Оқушылар технологиялық реттілікпен қол тігісі мен машина тігісін, ылғалды-жылумен өңдеу операциясын қолданып, қауіпсіздік техникасын сақтай отырып, таңдалған бұйымды құрастырып, тігеді.

Оқушылардың басым бөлігі:

 Оқушылар технологиялық операцияны орындау сапасын, жұмыс барысында еңбек тәртібі менеңбек  мәдениетін, қауіпсіздік ережесін сақтау бойынша ағымдық бақылауды өздігімен жүргізеді.

Кейбір  оқушылар:

Бұйым конструкциясына және оны дайындауға қажеттілігіне қарай өзгеріс енгізеді

Бағалау критерийі

Өз бұйымында қазақтың ұлттық нақышын қолданады

Тілдік мақсаттар

-Құрақ құрау- лоскутное шитье-quiting ,

-құрақ құрау түрлері ,  -квилт техникасы,  -печворк өнері

Құндылықтарды дарыту

Индустрияландыру мен инноватцияларға негізделген экономикалық өсу. Экономикалық өсу – бұл біздің  еңмаңызды міндетіміз, Қазақстанның өңірлік және жаһандық бәсекеге қабілеттілігі осыған тікелей  байланысты. Біздің басты міндетіміз – өндірісті, білім мен ғылымды біріктіру, инноватциялық – индустриялық кластерлерді  дамыту. Сондықтан елімізде ғылым саласының шешуші реформалары, білім беру жүйесі  жаңғырту  жүргізілуде, техникалық және кәсіби мамандар даярлаудың жаңа тиімді жүесі жасалды.

Пәнаралық байланыстар

Тарих әлем өнері колөнер туындылар шығармаларымен танысады

Физика тоқыма материалдарының түрлері мен құрылысы және қасиетін біледі

 Бастапқы білім

Қарапайым тоқыма өрімдерін біледі. Қол жұмыстарын орындау кезінде жұмыс орнын ұйымдастыруды және  қауіпсіздік ережесін біледі. Қол тігістерін орындауды, өзін-өзі бақылау элементтерін қолдана отырып, олардың сапасын анықтауды біледі. Өз шығармашылық жұмыстарын жасау үшін практикалық дағдылары бар.  

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

 

 

 

 

 

Өткеді қайталау

 Психологиялық дайық

    – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.

Кел, балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Күлкі- көңіл ажар !

Күліп өмір сүрейік!                               

 Сабақтың тақырыбымен танысу.   Ой  қозғау

 

 

 

 

 

 

 

Сұрақ-жауап әдісі

Сабақтың ортасы

Тапсырма

Құрақ көрпеше / квилт техникасында жамылғы дайындауда ұлттық элемент қолданыңыз.

Үлгі 

Критерийі

Өз бұйымында қазақтың ұлттық нақышын

қолданады

Дескриптор

- бұйым жасау кезінде ұлттық ою-өрнектерді қолданады;

- бұйым жасау кезінде қауіпсіздік ережесін сақтайды;

- бұйымды ұқыпты жасайды.

 

Мата қиындылары, ине ,жіп, қайшы, тігін машинасы т.б.

 

 

 

 

 

http://www.neva-mozaika.ru/ - Петербургский сайт по рукоделию, вышивке

 

Сабақтың соңы

Кері  байланыс

Өзін-өзі бақылау және сабақ критерийлердің өзін-өзі бағалау.

Оқушылармен сабақтың соңында атқарылған жұмысқа талдау жасау.

 

Басбармақ әдісі

Саралау

 Оқушылар  технологиялық  реттілікпен қол тігісі мен машина тігісін, ылғалды-жылумен өңдеу операциясын қолданып, қауіпсіздік техникасын сақтай отырып, таңдалған бұйымды құрастырып, тігеді.

Кейбірі:

 Бұйым  конструкциясына  және оны дайындауға қажеттілігіне  қарай өзгеріс  енгізеді                      


Бағалау –              
Кері   байланыс
 Бағалау парақшаларын толтыру.
  
Рефлекция.
«Мен үшін бүгін ...құнды болды,себебі»
Басбармақ
    Басында, ортасында және алдыңғы сабақта үйренген материалдарға  шолу жасау.
    Бақылау, тыңдау
Сұрау

 

 

Денсаулық және
қауіпсіздік техника-сының
сақталуы

 

Басқалармен

жұмыс, пікірлерді құрметтеу

Сабақ бойынша
рефлексия

Сабақтың мақсаттары/оқу мақсаттары шынайы болды ма?

Оқушылар бүгін нені үйренді? 

Сабақтағы көңіл-күй неге ұқсас болды?

Менің дифференцациялық әдісім дұрыс болдыма? Мен уақытында үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай өзгерістер енгізуді қалар едім және неге?

Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауапберіңіз

 

Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


Қарап көріңіз

×