Өлең, жыр, ақындар

Камзол тігу технологиясында қапсырма тігу

Оңтүстік Қазақстан облысы
Шардара ауданы Алатау батыр ауылы
С.Кәттебеков атындағы жалпы орта мектептің
Технология пәні мұғалімі  Янгибаева Алма

Сабақ

Сабақ өтілетін уақыт: 27.02.2016ж

Барлық оқушы саны:

Сілтеме

Оқу жоспары,  күнтізбелік жоспар, оқулық

Сабақ тақырыбы

Камзол тігу технологиясында қапсырма тігу

Жалпы мақсаттар

Казол тігу технологиясымен таныстыру, камзол тігу әдістерін үйрету, өз бетінше ұқыпты әрі жылдам жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.

Түйінді идеялар

Жаңа технологияға сүйенiп оқушылардың жаңа сабақтан және өткен сабақтан алған бiлiмдерiн тиянақтау. Сауаттылыққа, әділдікке, жылдам ойлауға үйренеді.

Оқыту нәтижелері

Оқушылар өз қөзқарастарын дәлелдеуге, шығармашылық тапсырмаларды орындауға, белсенді жұмыс істеуге дағдыланады.

Көрнекіліктер

Камзол тігу технологиясын рет – ретімен өңдеу әдістерінің кестесі, нұсқау картасы, камзол компазициясы, камзол түрлері, қапсырма түрлері, сиқырлы барабан, бейнеролик, эссе

Дереккөздер

Оқулық, интернет желісі, Мектептегі технология журналы

Сабақ барысы

Уақыты

Әдіс-тәсілдер

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау(формативті, суммативті)

Сабақ кезеңдері

1-кезең: Қызығушылықты ояту:

- ұйымдастыру

- үй тапсырмасын тексеру;

 -қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;

- белсенді әрекетке жұмылдырылады;

- ойлау жұмысына ынталандырылады

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 мин

 

Оқушыларды түгендеу. Шаттық шеңберін құру

Топқа бөлу:

1 топ- ЕРКЕ НҰР сән үйі

2 топ- СЫМБАТ сән үйі

2 топқа тапсырма беріледі.

1-топ: Қазақстанның танымал сәнгерлері туралы мәлімет

2-топ: Камзол тігу ретін көрсет

  1. КШ- кеуде шеңбері
  2. БШ-бел шеңбері
  3. ЖШ- жамбас шеңбері
  4. АБҰ-аралық белге дейінгі ұзындық
  5. КҰ-киімнің ұзындығы

Жұмыстарын қорғау

 

 Камзол және сәукеле суреттері арқылы топқа бөлінеді.

 

 

 

 

 

 

Қазақстанның  танымал сәнгерлері туралы мәлімет береді және екінші  топ  камзол тігу ретін толық өлшем алудан тігілуіне дейін постер жасап көрсетеді.

 

Оқушылармен бағалау критерилерін қарастыру (айқындау)

 

2-кезең: Мағынаны ажырату:

- оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;

- жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады;

 

15 мин

«Ой қозғау»

 

 

 

 

 

 

 

 

Сарамандық жұмыс

Видеоролик арқылы сабақтың мәнін ашу.

Жаңа тақырып қапсырма тігу бойынша мәлімет беру

 

«Орамал тастау» ойыны

 

«Камзолға қапсырма тігу»

 

Сергіту сәті:

Ұлттық киімдерді көрсету.

 

-Білімгерлерге жалпы тапсырма беру, өздері дайындаған камзолдарды жарнамалау .

Жұмысты бағалау және қорытындылау

Оқушылар назары тақтаға ауады.

 

 

Оқушылар білгендерін айтады.

 

 

Топтық жұмыс

Оқушылар орамал тастау арқылы бір-біріне сұрақ қояды.

Оқушылар өздері тіккен камзолға қапсырма тігеді.

 

 

Оқушылар тігілген камзолдарды киіп көрсетілім жасайды.

 

 

Оқушылар казолды жарнамалайды, ұнаушылар сатып алады.

 

3-кезең: Ой- толғаныс:

анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді

синтез, бір-бірімен ой бөліседі.

сабақ қорытындысы

Бағалау

5 мин

 

 

 

5 мин

 

 

 

5 мин

Интеллектуал-дық тапсырмалар

 

 

«Сиқырлы барабан» ойыны

 

 

«Ұлттық киімнің құндылығы және қолданылуы»Эссе жазу

Оқушылар қызығушылықпен, ынтамен тапсырманы орындайды,өзіндік ой қалыптасады.

Оқушылар сұрақ төңірегінде  пікір алысады. Топтаса отырып өз көзқарастарын білдіреді.

Өзіндік пікір нәтижесінде қалыптасқан ойларын ортаға салады.

 

Рефлексия

2 мин

«Өрмекшінің торы»

Оқушылар бүгінгі сабақта алған білімдерін қорытындылайды..

Әр топтың белсенділігін бағалау

Келесі оқуға  арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы)

2 мин

Шығармашылық жоба таңдап келу.

Шығу парағын толтыру

Суммативті бағалау


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз