Оңтүстік Қазақстан облысы
Шардара ауданы Алатау батыр ауылы
С.Кәттебеков атындағы жалпы орта мектептің
Технология пәні мұғалімі Янгибаева Алма
Сабақ |
Сабақ өтілетін уақыт: 27.02.2016ж |
Барлық оқушы саны: |
||||
Сілтеме |
Оқу жоспары, күнтізбелік жоспар, оқулық |
|||||
Сабақ тақырыбы |
Камзол тігу технологиясында қапсырма тігу |
|||||
Жалпы мақсаттар |
Казол тігу технологиясымен таныстыру, камзол тігу әдістерін үйрету, өз бетінше ұқыпты әрі жылдам жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. |
|||||
Түйінді идеялар |
Жаңа технологияға сүйенiп оқушылардың жаңа сабақтан және өткен сабақтан алған бiлiмдерiн тиянақтау. Сауаттылыққа, әділдікке, жылдам ойлауға үйренеді. |
|||||
Оқыту нәтижелері |
Оқушылар өз қөзқарастарын дәлелдеуге, шығармашылық тапсырмаларды орындауға, белсенді жұмыс істеуге дағдыланады. |
|||||
Көрнекіліктер |
Камзол тігу технологиясын рет – ретімен өңдеу әдістерінің кестесі, нұсқау картасы, камзол компазициясы, камзол түрлері, қапсырма түрлері, сиқырлы барабан, бейнеролик, эссе |
|||||
Дереккөздер |
Оқулық, интернет желісі, Мектептегі технология журналы |
|||||
Сабақ барысы |
Уақыты |
Әдіс-тәсілдер |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау(формативті, суммативті) |
|
Сабақ кезеңдері 1-кезең: Қызығушылықты ояту: - ұйымдастыру - үй тапсырмасын тексеру; -қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі; - белсенді әрекетке жұмылдырылады; - ойлау жұмысына ынталандырылады |
3 мин
8 мин |
|
Оқушыларды түгендеу. Шаттық шеңберін құру Топқа бөлу: 1 топ- ЕРКЕ НҰР сән үйі 2 топ- СЫМБАТ сән үйі 2 топқа тапсырма беріледі. 1-топ: Қазақстанның танымал сәнгерлері туралы мәлімет 2-топ: Камзол тігу ретін көрсет
Жұмыстарын қорғау |
Камзол және сәукеле суреттері арқылы топқа бөлінеді.
Қазақстанның танымал сәнгерлері туралы мәлімет береді және екінші топ камзол тігу ретін толық өлшем алудан тігілуіне дейін постер жасап көрсетеді.
|
Оқушылармен бағалау критерилерін қарастыру (айқындау)
|
|
2-кезең: Мағынаны ажырату: - оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады; - жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады;
|
15 мин |
«Ой қозғау»
Сарамандық жұмыс |
Видеоролик арқылы сабақтың мәнін ашу. Жаңа тақырып қапсырма тігу бойынша мәлімет беру
«Орамал тастау» ойыны
«Камзолға қапсырма тігу»
Сергіту сәті: Ұлттық киімдерді көрсету.
-Білімгерлерге жалпы тапсырма беру, өздері дайындаған камзолдарды жарнамалау . Жұмысты бағалау және қорытындылау |
Оқушылар назары тақтаға ауады.
Оқушылар білгендерін айтады.
Топтық жұмыс Оқушылар орамал тастау арқылы бір-біріне сұрақ қояды. Оқушылар өздері тіккен камзолға қапсырма тігеді.
Оқушылар тігілген камзолдарды киіп көрсетілім жасайды.
Оқушылар казолды жарнамалайды, ұнаушылар сатып алады. |
|
|
3-кезең: Ой- толғаныс: анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді синтез, бір-бірімен ой бөліседі. сабақ қорытындысы Бағалау |
5 мин
5 мин
5 мин |
Интеллектуал-дық тапсырмалар
|
«Сиқырлы барабан» ойыны
«Ұлттық киімнің құндылығы және қолданылуы»Эссе жазу |
Оқушылар қызығушылықпен, ынтамен тапсырманы орындайды,өзіндік ой қалыптасады. Оқушылар сұрақ төңірегінде пікір алысады. Топтаса отырып өз көзқарастарын білдіреді. Өзіндік пікір нәтижесінде қалыптасқан ойларын ортаға салады. |
|
|
Рефлексия |
2 мин |
«Өрмекшінің торы» |
Оқушылар бүгінгі сабақта алған білімдерін қорытындылайды.. |
Әр топтың белсенділігін бағалау |
||
Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы) |
2 мин |
Шығармашылық жоба таңдап келу. |
Шығу парағын толтыру |
Суммативті бағалау |
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі