Пәні: Қазақ тілі |
Мектеп: 167 ЖББМ |
|||||
Сынып: 2 «б» |
Мұғалімнің аты-жөні: Ермұрат Бота Хасенқызы |
|||||
Күні:
|
Қатысқан оқушылар саны: 15 Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Зат есімнің жекеше және көпше түрі |
|||||
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаты |
2.4.2.2. Көптік жалғауларын дұрыс қолдану |
|||||
Бөлім |
4. Тілдік нормалардың қолданысы |
|||||
Бөлімше |
4.2. Грамматикалық нормаларды сақтау |
|||||
Ортақ тақырып |
Салт- дәстүр және ауыз әдебиеті |
|||||
Сабақ мақсаттары:
|
Барлық оқушылар: Берілген тапсырмалардан зат есімнің жекеше, көпше түрлерін айтады, жазады Салт - дәстүрге қатысты сөздерден зат есімнің жекеше және көпше түрлеріне мысалдар келтіреді Көптеген оқушылар: Көптік жалғауларын дұрыс қолданады Тапсырмада берілген суреттерді сөздермен сәйкестендіреді Салт-дәстүр мен ауыз әдебиеті түрлерін түсіндіреді, салыстырады, дәлелдейді. Кейбір оқушылар: Орны ауысқан өлең жолдарын қалпына келтіріп, өз нұсқасын ұсынады Бейбітшілік құсын өмірмен байланыстырады, пікір білдіреді |
|||||
Бағалау критерийі |
Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті тақырыбын байланыстыра отырып, тілдік нормаларды сақтау, көптік жалғауларды дұрыс қолдану |
|||||
Сөздік қор |
Түлік |
|||||
Құндылықтар |
ҚР. Президенті «Болашаққа бағдар: Рухани жаңғыру» жолдауындағы «Білімнің салтанат құруы» бағыты бойынша өмір бойы оқуға дайын болу. |
|||||
Денсаулық және техника қауіпсіздігінің сақталуы |
АКТ-ны қолданғанда және бір-бірімен қарым-қатынас жасауда денсаулықты сақтау |
|||||
Пәнаралық байланыс |
АКТ, Дүниетану,жаратылыстану, әдебиеттік оқу, өзін-өзі тану |
|||||
АКТ қолдану дағдысы |
АКТ қолдану дағдысын қалыптастыруда білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу қабілеті |
|||||
Алдыңғы меңгерілген білім |
Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті жайлы әңгімелейді, танып біледі. Зат есімнің жекеше және көпше түрін ажыратады. |
|||||
Сабақтың жоспары |
||||||
Жоспарланғануақыт кезеңі |
Сабақта қолданылатын іс-әрекет |
Ресурстар |
||||
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Өзі туралы кластер» тренинг Оқушылар танысу үшін өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос т.б Топтарға бөлу. «Қағаз қиындылары» Бірнеше құттықтау қағаздарын топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді. 1 топ – «Ертегілер» 2 топ – «Аңыз әңгімелер» 3 топ – «Өтірік өлеңдер» Сабақты бастамас бұрын «Артынан алға қарай» әдісі арқылы сұрақтар таратамын. Жауабын бейнежазбадан соң айтады.. (бейнежазбаны мұқият көреді, сұрақтарының жауабын қарастырады, ізденеді). - Салт-дәстүрге не жатады? Отбасыңда салт-дәстүрге байланысты мерекелерді қалай атап өтесіңдер? - Ауыз әдебиеті үлгілерін ата. Бейнежазба көрсетіледі. https;\\www.youtube.com сайты - Бейнежазбада ауыз әдебиетінің қандай түрлері көрсетілді? Дескриптор Бейнежазбадан алған әсерлерімен ой бөліседі,талқылаулар жасайды. ҚБ «Жұлдызшалар» арқылы бағалау |
Құттықтау қағаздары
Қағаздар, қалам
|
||||
Жаңа білім 10 минут
|
Білу және түсіну Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлаймын. Оқулықпен жұмыс №49. Орны ауысқан өлең жолдарын орнына қалпына келтіріп оқы. «Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5мин) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.) 1 топ – «Ертегілер» тобының тапсырмасы: Көгершін қандай құс? 2 топ – «Аңыз әңгімелер» тобының тапсырмасы: Көгершінді неліктен «бейбітшілік құсы» деп атайды? 3 топ – «Өтірік өлеңдер» тобының тапсырмасы: Өлеңнен зат есімнің жекеше, көпше түрлерін тап. Дескриптор Бірлесіп жұмыс жасау арқылы көгершін жайлы мағлұматтар береді, зат есімнің жекеше және көпше түрін табады . Қ.Б «Жапондық бағалау» |
|
||||
Ортасы 10 минут |
«Тұжырымдамалық карта» әдісі Шығармашылық тапсырма: Шеңбер бойына жасырынған малдардың атауын тап. 1 топ – «Ертегілер» тобының тапсырмасы: Төрт түлікке байланысты ертегі құрастыр. 2 топ – «Аңыз әңгімелер» тобының тапсырмасы: Төрт түліктің төлдері мен пірлері жайлы әңгімеле. 3 топ – «Өтірік өлеңдер» тобының тапсырмасы: Өзіңе ұнаған малдардың біреуіне өлең құрастыр. Дескриптор Төрт түлікке байланысты ертегі құрастырады, әңгімелейді, өлең шығарады. ҚБ Стикерлер арқылы бағалау Дәптермен жұмыс Көптік жалғауларының тиістісін қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз. Дескриптор Көптік жалғауларын дұрыс қолданады. ҚБ. «Геометриялық фигуралар» |
|
||||
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті: «Қаражорға» биі |
Интербелсенді тақтадан бейнебаян көрсетіледі
|
||||
|
Топтық жұмыс 1 топ – «Ертегілер» тобының тапсырмасы: - лар жалғауы жалғанатын сөздерді тауып айт. 2 топ – «Аңыз әңгімелер» тобының тапсырмасы: - тер жалғауы жалғанатын сөздерді тауып айт. 3 топ – «Өтірік өлеңдер» тобының тапсырмасы: - дар жалғауы жалғанатын сөздерді тауып айт. Дескриптор Көптік жалғаулары жалғанатын сөздерді тауып айтып, дәлелдер келтіреді.
ҚБ «Қол шапалақтау» әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды. |
|
||||
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Кері байланыс |
Тақырыпты жақсы меңгердім деген оқушылар кемелерін теңізге орналастырады,өзіне сенімсіздер жағаның шетінде қалады |
||||
Бағалау 5 минут |
|
|
||||
Рефлекция |
Оқушының рефлексиясы |
|
||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? «Жұлдызшалар» «Жапондық бағалау» Стикерлер арқылы «Геометриялық фигуралар» «Қол шапалақтау» әдістері арқылы бағалау |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы Байланыс АКТ, Дүниетану,жаратылыстану, әдебиеттік оқу, өзін-өзі тану ҚР. Президенті «Болашаққа бағдар: Рухани жаңғыру» жолдауындағы «Білімнің салтанат құруы» бағыты бойынша өмір бойы оқуға дайын болу. |
||||
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі