Семей қаласы «№39 ЖОББМ» КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Жаманбаева Шынар Максутхановна
Қысқа мерзімді жоспар
Пәні: Жаратылыстану Ортақ тақырып: «Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Жер және ғарыш Күні: Сынып: 2 |
Мектеп: «№39 ЖОББМ»КММ Мұғалімнің аты-жөні: Жаманбаева Шынар Максутхановна Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
Сабақ тақырыбы: |
Алуан түрлі ғаламшарлар |
||
Оқу мақсаты |
2.4.2.2– күн жүйесі ғаламшарларын салыстыру 2.1.2.4 – бақылау жүргізудің жоспарын құру |
||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Күн жүйесі ғаламшарлардың ретін біледі, бақылау жүргізудің жоспарын түсінеді. Көптеген оқушылар: Күн жүйесіндегі ғаламшарларды ажыратып,айтады. Бақылау жүргізудің жоспарын құрып, түсіндіріп айтып бере алады. Кейбір оқушылар: Күн жүйесіндегі ғаламшарларды анықтап, өз ойларын қосады. Бақылау жүргізудің жоспарын құрып, өз жұмыстарын дәлелдеп ойларын қоса алады. |
||
Бағалау критерийлері |
Күн жүйесі ғаламшарларын салыстырады Бақылау жүргізудің жоспарын құрады |
||
Тілдік мақсаттар: |
Оқушылар орындай алады: Алуан түрлі ғаламшарларды біледі, ажырата алады. Жер серігі - ай. Жердің табиғи серігі, өзінен жарық шығармайтын Жерге ең жақын аспан денесі. Ол жерді эллипстік орбита бойымен (1,02км/сек жылдамдықпен) айналады. Жер мен Ай арасындағы орташа қашықтық 384500км. Күн жүйесі - Күннен, оны айнала қозғалатын 8 үлкен планетадан (Меркурий, Шолпан, Жер, Марс, Юпитер, Сатурн, Уран, Нептун) планета серіктерінен, мыңдаған кіші планеталардан (астероидтардан) шамамен 1011кометадан және толып жатқан метеорлық денелерден құралған ғарыштық денелер жүйесі. Алып ғаламшарлар-алып планеталардың (Юпитер, Сатурн, Уран, Нептун)өлшемдері мен массалары үлкен, ал орташа тығыздығы аз (ең азы- Сатурнда 0,7г/cm3). Барлық алып планеталардың құрылымдары ұқсас. Алып планеталар Күннен өте алыс, қашықтықта жатыр. Алып планеталарда қатты беткі қабат жоқ. Галактика – құрамында Күн жүйесі енетін алып аумақты жұлдыздық жүйе. Ол шамамен екі жүз миллирад жұлдыздан, сонда – ақжұлдыз шоғыры мен тобынан, газ бен тозаң тұмандықтарына және жұлдызаралық кеңістікте таралған жеке атомдармен түйіршіктерден құралған. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: |
||
Құндылықтарды дарыту |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының Индустрияландыру инновацияларға негізделген экономикалық өсу тармағындағы Білім ең ғылымды біріктіру міндетін іске асыру мақсатында оқушылардың Алып ғаламшарлар жайлы білуге деген қызығушылықтарын арттыру. |
||
Пән аралық байланыс |
Математика, көркем еңбек |
||
АКТ қолдану дағдылары |
You tube желісінен бейнеролик |
||
Бастапқы білім |
Күн жүйесі мен ғаламшарлар туралы біледі |
||
Сабақ барысы |
|||
Сабақтың Жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы
1 минут
2 минут
|
«Ғарыш әлеміне саяхат» Аспан - аспан арайлым Топқа бөлу... Мозайка ойыны Оқушылар 3 топқа бөлінеді 1 – ші топ: Күн 2 – ші топ: Ай 3 – ші топ: Жер Тақырыпқа ену: "Ғаламшарлар" бейнеролигін тамашалайды. Бейне фильмнен не көрдіңдер? сұрақ көмегімен сабақ мақсатын оқушылармен бірге анықтайды. Жаңа сабақ түсіндіріледі.
Күн жүйесінің ғаламшарлары екіге бөлінеді. Жер тобы ғаламшарлар - Меркурий, Шолпан, Жер, Марс. Алып ғаламшарлар – Юпитер, Сатурн, Уран, Нептун. |
Бейнеролик
|
|
Сабақтың ортасы
10 минут
7 минут
3 минут
7 минут
5 минут
|
Тапсырма 1: «Суреттер сөйлейді» Миға шабуыл (ой қозғау) (Ұ) Әр топқа 8 ғаламшарлардың суреттерін таратып беремін. Сол ғаламшарларды топ бойынша А3 форматына кезек – кезекпен орналастырады. Ғаламшарларды орналастырып болғаннан кейінғаламшарлардың аттарын жазады. Әр топтан бір екі оқушы шығып ғаламшарлар туралы түсінік береді,қорғайды. Меркурий - ең жеңіл әрі күнге жақын Дескриптор: Тапсырма 2: "Ойлан жұптас" әдісі (Ж) 1. Айда ауа қабаты бар. Дескриптор: - Оқушылар дөңгелекшелерге Х дұрыс белгіні қоя біледі - Бір – бірінің қатесін таба алады. Қ/Б: Құбылмалы ауа- райы Сергіту сәті « Әлем қандай тамаша!»
3 тапсырма «Ізденіп көр» әдісі (Т ) Адамдар Жер пішінінің қандай екенін қалай білді? Ертедегі адамдар Жер тегіс оның үстіне сапан күмбезі төңкеріліп қойылған деп білген. Жер – шар тәрізді дене. Дескриптор: - Жер пішіні туралы біледі - Оқушылар дер пішінінің анықтай алады. - Әр түрлі денелерді салыстыра отырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын ажырата алады. К/б: Жұлдыздардың көңіл-күйі 4 тапсырма «Сәйкестігін тап» (Ө) Ғаламшар атауын сәйкес сипаттамасымен қос. Тіршілік белгілері бар ғаламшар. Сатурн Күн жүйесіндегі ең үлкен ғаламшар. Шолпан Жарқырауық сақиналары бар ғалмашар Юпитер Ең жеңіл ғаламшар. Меркурий Таңғы «жарық жұлдыз» атанған ғаламшар. Жер «Қызыл ғаламшар». Марс Нептунның сыңары атанған ғаламшар. Нептун Күннен ең қашықта орналасқан ғаламшар. Уран Дескриптор: - Ғаламшарларды ажырата алады - Ғаламшар атауын сәйкес сипаттамасымен қосады. - Тапсырманы меңзер сызығымен қосады. Қ/б: «Платеналар жүйесі» әдісі |
А 3 формат
Нептун
Уран
Сатурн
Юпитер
Марс
Жер
Шолпан
Меркурий
Күн
|
|
Сабақтың соңы
|
Кері байланыс: «Зымыранды боя» Түсіндім (жасыл) Сұрағым бар (көк) Түсінбедім (қызыл) |
|
|
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырасыз? Барлық оқушыларға тапсырма тәсілі сыни ойлауға жетелеу, себебі қажеттіліктеріне қарай жетелеу нәтижесін береді деп ойлаймын Көптеген оқушыларға диалог және қолдау көрсету тәсілі қолдану барысында сөзбен қолдау көрсету және ынталандыру да маңызы рөл атқарады Кейбір оқушыларға қарқын тәсілі қолдану барысында кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді, көп күш жұмсауды талап ететін оқушылар үшін қолдануға болады |
Бағалау - оқушылардың материалдың меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Қ/б: «Аспанның көңіл – күйі» әдісі
Қ/Б: «Құбылмалы ауа- райы» әдісі
К/б: «Жұлдыздардың көңіл – күйі» әдісі
Қ/б: «Планеталар жүйесі» әдісі
Кері байланыс: «Зымыранды боя» Түсіндім (жасыл) Сұрағым бар (көк) Түсінбедім (қызыл)
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы.
Партаға дұрыс отыруы, сергіту сәті кезіндегі кауіпсіздік ережесін сақтау
|
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезендері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2. Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік /қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі