Өлең, жыр, ақындар

Өсімдік бөліктері

Семей қаласы «№39 ЖОББМ» КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Рахимбекова Жулдыз Далелхановна

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Жаратылыстану

Ортақ тақырып: Менің мектебім

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тірі табиғат

Күні:

Сынып: 1

Мұғалімнің аты-жөні: Рахимбекова Жулдыз Далелхановна

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Өсімдік бөліктері

Оқу мақсаты:

1.2.1.2 өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажырату

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: Өсімдіктердің негізгі бөліктерін біледі.

Көптеген оқушылар: Өсімдіктердің негізгі бөліктерін анықтай отырып, ұқсастықтары мен ерекшелігін салыстырып ажыратады.

Кейбір оқушылар: Өсімдіктің негізгі бөліктерін ажырата отырып, өз пікірін зерттейді.

Бағалау критерийлері:

Өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажыратады.

Тілдік мақсаттар:

Оқушылар орындай алады:

Суреттен өсімдіктердің бөліктерін атайды.

Пәнге тән лексика мен терминология:

Тірі табиғат, өсімдіктің негізгі бөліктері, тамыр, сабақ, жапырақ, тұқым, жеміс.

Тамыр - өсімдіктің негізгі және жер астындағы мүшесі. Ол өсімдікті топырақта бекітіп ұстайды және топырақтағы ылғалды бойына сіңіреді. Тамыр арқылы өсімдік қорек алады. Тамыр түрлері тіктамыр, шашақ тамыр, ұзын тамыр.

Сабақ - өсімдіктің маңызды мүшесінің бірі. Сабақтың атқаратын қызметі: Ол өсімдіктің барлық мүшелерін бір-бірімен жалғастырып тұрады. Сабақ тамырдың топырақтан сіңірген қорегін жер үсті мүшелеріне жеткізеді.

Жапырақ - сабақ пен бұтақта орналасқан. Өсімдік жапырақ арқылы тыныс алады. Жапырақ көмір қышқыл газын жұтады да, оттегін бөліп шығарады.

Гүл - өсімдіктің жемісі мен тұқымы өсетін бөлігі. Гүл ашылғаннан кейін оның күлтелері түседі. Гүлдің орнына жеміс пайда болады.

Тұқым - өсімдіктердің көбеюіне және таралуына арналған мүше.

Өсімдіктің негізгі бөліктерінің маңызын өз сөздерімен айтады.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Өсімдік қандай бөліктерден тұрады?

Тұқымдар қалай өнеді?

Тамырдың атқаратын қызметі қандай?

Сабақ деген не?

Жапырақ өсімдіктің қай жеріңде орналасқан?

Гүл өсімдіктің қандай бөлігі?

Жеміс неден пайда болады?

Құндылықтарды дарыту:

«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтары аясында жалпыға бірдей еңбек құралы бөлімінде еңбек өнімділігін арттыру. Өнеркәсіпте ауыл шаруашылығы салаларында тірі табиғатқа, қамқорлықпен қорғауға баулу.

Пән аралық байланыстар:

Көркем еңбек, сауат ашу

АКТ қолдану дағдылары:

YouTube желісінен бейнеролик

Бастапқы білім:

Өсімдіктің түрін, түсін, жер қабатында өсетінін біледі.

Сабақ барысы:

Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтағы жоспарлаған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы:

         3 минут

Гүл, жапырақ, сабақ, тамыр бейнесіндегі қима қағаздар арқылы төрт топқа бөлінеді

https://go2.imgsmail.ru/imgpreview?key=11b398ba063f623b&mb=imgdb_preview_165 http://4vector.com/i/free-vector-leaf-clip-art_115625_Leaf_clip_art_hight.png

 

Қима қағаздар

 Сабақтың  ортасы

20 минут

 

 

 

 

3 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 минут

 

 

4 минут

Тақырыпқа ену: "Гүлдер" бейнеролигін тамашалайды.

Бейнефильмнен не көрдіңдер?

Гүлдердің қандай түрлері болады?

Бөлме гүлдерін ата?

1. Тапсырма: «Өсімдік бөліктерін дұрыс орналастыру» (Т) Оқушыларға өсімдіктердің дайын бөліктерінің суреттері таратылып оны құрастыр.

Құрастырылған өсімдікті интербелсенді тақтадағы өсімдік бейнесіне қарап топтар бір-бірін тексереді, бағалайды.

 

 1. Тамыр

 2. Сабақ

 3. Жапырақ

 4. Гүл

Дескриптор:

 - өсімдік бөліктерін құрастырады

 - суретке қарап бір-бірін тексереді, бағалайды

Бағалау: гүлдер арқылы бағалау

Жасыл гүл: Жарайсың!

Сары гүл: Талпын!

Қызыл гүл: Мақсатқа ұмтыл!

2. Тапсырма (Ж) "Ойлан жұптас" әдісі

- Өсімдік бөліктерінің атауларын жаз

Дескриптор:

- өсімдік бөліктерінің атауларын жазады

Бағалау:Бағалау парақшасы арқылы бағалау

3. Тапсырма(Ө): «Салыстыру»

Оқушыларға  ағаштың және өсімдіктің суреті беріледі. Оқушылар жеміс беретін ағашты және жеміс бермейтін өсімдіктерді салыстырады. Жемістен тұқым пайда болатыны туралы айтады. Алма мен алмұрт арқылы тұқымдарын көреді.

http://us.cdn1.123rf.com/168nwm/trinochka/trinochka1012/trinochka101200001/8429319-vector-illustration-of-an-apple-tree-on-white-background.jpghttp://sueveriya.ru/wp-content/uploads/2011/01/34646te.jpg

Дескриптор:

 - ағаш пен өсімдіктің айырмашылығын айтады.

 - ұқсастықтарын жазады.

Бағалау: «Алмалы бақ»

Жасыл гүл: Жарайсың!

Сары гүл:Талпын!

Қызыл гүл: Мақсатқа ұмтыл!

Сергіту сәті:

Ендi бiз демаламыз,
Айналаны шоламыз.
Қол-аяқты кезекпен,
Оңға-солға созамыз.
Күн шыққанда сүйiнiп,
Бәйшешектей иiлiп,
Бiз тынығып аламыз.
Жиi-жиi жаттығып,
Үлкен бала боламыз.

4. Тапсырма: «Біз зерттеуші баламыз» (Т) бөлме гүлдің құрлымын зерттеу. 4 топ бөлме өсімдіктерін зерттейді.

Картинки по запросу қазтамақ гүлі суретіБөлме гүлдерінің күтімі: ФикусКартинки по запросу бегония гүлі суретіКартинки по запросу шырмауық гүл

   1. Қазтамақ
   2. Фикус
   3. Бегония
   4. Шырмауық

Дескриптор:

 - Гүлдің жапырағын, сабағының ұзындығын өлшейді.

Бағалау: «Екі жұлдыз бір тілек»

Бейнеролик

 

 

 

 

 

 

Интербелсенді тақта

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау парақшасы

оқушның

тамыр

сабақ

жапырақ

гүл

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау парақшасы

оқушның

тамыр

сабақ

жапырақ

гүл

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы:

3 минут

Кері байланыс: «Безендір»

Түсіндім:

Сұрағым бар:

Түсінбедім:

Картинки по запросу цветок

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Барлық оқушылар:   

Тапсырма арқылы саралап ойлауға жетелеу, себебі, қажеттіліктеріне қарай  нәтижесін береді деп ойлаймын.

 

Көптеген оқушылар:

Диалог және қолдау көрсету. Бұл әдісті қолдану барысында сөзбен қолдау көрсету және ынталандыру да маңызды рол атқарады. 

 Кейбір оқушылар: Қарқын - кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді.

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

1. Тапсырма: (Ж)

Бағалау: гүлдер арқылы бағалау

2. Тапсырма:(Ө)

Бағалау:Бағалау парақшасы

3. Тапсырма(Т):

Бағалау:  алмалар арқылы бағалау

4. Тапсырма:  (Т )

Бағалау: екі жұлдыз, бір тілек

Кері байланыс: Гүлді безендір

Түсіндім:

Сұрағым бар:

Түсінбедім:

 

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Тапсырмалар орындау барысында техникалық қауіпсіздік нұсқаулығы жүргізіліп отырады. Сергіту сәтін орындату арқылы оқушы денсаулығын нығайтылады.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз.

Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауапберіңіз

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз