Қысқа мерзімді сабақ жоспары
(оқыту қазақ тілді емес мектептерге арналған)
Бөлімі: |
Темір жол |
Мектеп:
|
Тексерілді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
14.03.2018 |
Мұғалімнің аты-жөні: |
СәрсенбековаА.А |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: |
4 «В» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Метромен «Қиял әлеміне» барамыз |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақта іске асатын оқу мақсаты (оқу бағдараламасынан сілтеме) |
Оқу бағдарламасы, «Қазақ тілі» оқулығы, жазу дәптері. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Оқушылардың барлығы:
Оқушылардың көбісі:
Кейбір оқушылар:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Топтық жұмыс, сұрақ-жауап, сыни тұрғсынан ойлау,бір-бірін бағалау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Тақырыпқа байланысты мәліметтер алу, жаңа сөздермен танысу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтар |
Топпен жұмыс, ситуациялық жағдайлар, түрлі әдістер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ дағдысын қолдану |
Суреттер, слайд, кесте,постер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Өмірмен байланыс |
Сүйікті қалаға деген махаббатын ояту |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет,математика |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Қауіпсіздік жол ережелерін біледі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған кезеңдері |
Жоспарланған іс-әрекеттер
|
Дереккөздер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі. Қызығушылықты ояту. Сәлеметсіздер ме? Құрметті оқушылар, қалдарыңыз қалай көңіл күйлеріңіз ше? Бүгінгі сабағымыз ерекше бір жағынан саяхат сабағы болса, бір жағынан бізге қонақтар келіп отыр. Психологиялық дайындық (көңіл күйлерін анықтау) Шаттық шеңберін құрып,бір-біріне игі жақсы тілектер айтады. Мұғалім оқушыларды жақсы сөздер айту арқылы қолпаштайды Топқа бөлу: Үстелдің үстіне билеттерді қою арқылы топқа бөлу. (Мысалы: пойыз жолға билет алғандар- «Байқоңыр тобына» барады) олай болса балалар, билеттеріңізді алып болсаңыздар сабағымызды метроға мініп «Қиял ғажайып еліне» барайық. Үй тапсырмасын тексеру: семантикалық карта топтарға тарату арқылыүй тапсырмасын пысықтау Бағалау: бағдаршам арқылы топ бір-бірлерін бағалайды (қызыл түс-өте жақсы жауап бергендер, сары түс-жақсы жауап бергендер, жасыл түс-қанағаттанарлық жауап бергендер) Оқушылырдың назарын тақтаға аудару. Видео көрсету арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу. Сабақтың мақсатын өздеріне айтқызу |
кесте слайд |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 30 минут |
Балалар, олай болса бүгінгі сабағымыздың тақырыбы- Метро, метро әлемәне саяхат жасау. Ой қозғау: балалар, кім Алматы қаласында болып көрді.Қалада қандай әдемі жерлер бар. Сол әдемі жерлердің бірі- Алматы метросы. (слайд көрсету)
Сөздікпен жұмыс: Тақырыпқа байланысты тірек сөздерді беру арқылы әр топқа сөйлем құрату. Сол сөйлемдердің ішінен жаңа сөздерді тауып дәптерлеріне жазғызу() Бағалау: топ басшылары шығып, тақтада тұрған бағдаршамға стикер жапсыру арқылы бағалайды Тыңдалым /Оқылым/ тапсырмалары: 1-тапсырма. Саша мен Әлібек мектепке бара жатыр. Саша бағдаршамның жасыл түсі жанғанын күткен жоқ. Ол жолды кесіп өтіп кетті. Ал Әлібек бағдаршамның жасыл түсі жанған кезде өтті.
Кімнің іс-әрекеті дұрыс емес? Ситуациялық жағдай бойынша оқушылар өз ойларын ортаға салып, оны қорғайды 3-топқа 2-тапсырма. Топ болып, кестені толтырып, оны толықтырады және үшінші топ бақылаушы әрі бағалаушы болады
Кестеге аттарын толық жаз.
|
«Түртіп алу» әдісін қолдану слайд
«Себеп-салдар» «Балық қаңқасы» әдісі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тыңдалым /Айтылым/ тапсырмасы: Әр топқа өз тобының атауына байланысты мәтін беріп, сол туралы постер жасату. Оны қорғату және бағалау Сергіту сәті: видео қойып, онда болып жатқан іс-әрекеттерді қайталату «Байқоңыр» тобына тапсырма: 1-тапсырма. Математикалық амалды пайдаланып, сөз құрап айт. 1-тапсырма. Математикалық амалды пайдаланып, сөз құрап айт.
бақ – қ + ғ + сауыт - сау =
тө + м + сен - с =
қиын – н + л + туыс – ту =
көпір – пір + шеру – ру =
«Абай» бекеті тобына тапсырма: 3-тапсырма. Әр буыннан бір әріпті алып, сөз құрап жаз.
Үлгі: Жа+сыл = ас Ме + ре + ке =
Ал + ма + ты =
Сал + қын =
Ыс + тық =
Ба + ла + лар =
«Мәскеу» бекеті тобына тапсырма: 3-тапсырма. Кестедегі әріптерді пайдаланып, тізбек бойынша сөз құрастыр.
Бекіту: «Топтастыру» әдісі арқылы «Метроның пайдасы» стикерлерді жапсыру арқылы сабақты бекіту Рефлексия: парақтарды таратып беру, кемені бояту арқылы сабаққа рефлексия жасау Бағалау: бағдаршамға стикер жабыстыру арқылы бағалау
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы |
Үй жұмысы: «Қалада» тақырыбында диалог құрастыру |
Стикерлер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі