Өлең, жыр, ақындар

Аустралия материгінің физикалық географиялық орны.

География  пәнінің мұғалімі Г.Ереманованың қысқа

мерзімді жоспары

12.05.2015 ж

 

География

7 «а» сынып

Сабақ тақырыбы:

Аустралия материгінің физикалық географиялық орны.

Жалпы мақсаты:

Аустралияның физикалық географиялық орны, шекткі нүктелері, жағалауындағы мұхиттар жөнінде түсіндіру.

Сілтеме:

1.Мұғалімдерге арналған журнал «Табиғат және география» №3,2012ж.

2.Материктер мен мұхиттар географиясы 7 сынып

Оқу нәтижесі:

Аустралияның физикалық географиялық орны, шекткі нүктелері, жағалауындағы мұхиттар жөнінде түсіну, диалогқа түсу.

Негізгі идеялар:

Аустралия материгінің ашылуы және зерттелуі.Аустралия материгінің физикалық географиялық орны оңтүстік материгі туралы біледі.

Сабақта қолданылатын материалдар:

 флипчарт, стикер, маркер

Оқыту әдістері:

Жұптық, топтық жұмыс

Power Point таныстырылымы

Дереккөздері:

Мұғалімдерге арналаған нұсқаулық .

Тапсырмалар:

Таныстырылым,  тапсырмалар

Сабақ бойынша  мұғалім мен оқушының іс-әрекеті

І. Психологиялық ахуал туғызу

  1. минут

Мұғалімнің іс – әрекеті

 

Оқушыларды мұхит бөліктері атымен топқа бөлу. ( Мұхиттар,теңіздер, бұғаздар) Бағалау парағын тарату.

Оқушының іс – әрекеті

 

Сынып  топтарға бөлінеді.

  1.  

Үй тапсырмасы бойынша

Білгенге маржан:

  1. «Сөзжұмбақ» шешу
  2. Семантикалық картамен жұмыс
  3. Картадан көрсету

 

Әр топ үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап береді.

ІІІ. Жаңа тақырып

Мұғалімнің іс – әрекеті

  • :

 1.Аустралия материгінің ашылуы және зерттелуі.

2.Аустралия материгінің физикалық географиялық орны.

ЖИГСО әдісі

Әр топқа  тақырыптарды  бөліп беру, оқып, бір-біріне бөліп беру

 

 

 

Оқушының іс – әрекеті

Әр оқушы жеке мәтінді мұқият оқып, жұп құрап түсінгенін айтады. Шағын топқа қорғайды, бүкіл сыныпта талқылайды. Бір-бірін тыңдап, есте сақтау

  •  
  •  

Мұғалімнің іс  - әрекеті

Тақырып бойынша постер қорғау

 

 

Оқушының іс – әрекеті

Әр топ жоба жасап, қорғайды.

Қорытындылау

Мұғалімнің іс – әрекеті

«Кубизм» стратегиясы бойынша:

  1. 1. Венн диаграммасы
  2. 2. Топтастыру.
  3. 3.Картамен жұмыс:материктің  шеткі нүктелерінің координатасын  анықтау.

 «Деректермен  жұмыс...»  оқушылар  дәптеріне бос орынды толықтырып жазады.

Кескін картамен жұмыс:

Оқушының іс – әрекеті

Оқушылар өз көзқарастарын жеткізеді?

Сергіту сәті

«Күзгі дыбысты салу»

 

Оқушының іс – әрекеті

 

 

Үй тапсырмасы:

 Аустралия матергі.

Кескін картамен жұмысты аяқтау.

Күнделіктеріне жазып алады.

  •  

Мұғалімнің іс – әрекеті

Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерге жазу

Оқушының іс – әрекеті

Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жеткізу.


Пікірлер (3)

Толганай

Рахмет сізге, іздегенімді таптым!

Алиса

Тапсырғаны

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз