Эссе және өлең-жыр байқауы

Опера театрына барамын

Құндылық: Зайырлы қоғам және жоғары руханият

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ

Алматы қаласы, М.Бегалин атындағы №120 гимназия

Пәні: қазақ тілі мен әдебиеті

СЫНЫП: 7- сынып (Т2) - А2+

Күні: 08.12.2018 ж.

Мұғалімнің аты-жөні: Диқамбаева Назира Қызыровна

Сабақтың тақырыбы: Опера театрына барамын.

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Т4.Повестердің  және лирикалық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен  идеясын талдау.

А5. Диалогке қатысушылар коммунативтік жағдаяттың талаптарына сай  «сөйлеуші-тыңдаушы» позицияларын еркін ауытыру.

ТБ1.5. Етістіктің шақтарын білу және жазба жұмыстарында қолдану.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады: Мәтінді оқиды, жаңа сөздердің мағынасын  түсіне алады,   .

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: сұрақтарға жауап бере алады; деректі қолдана алады;

Кейбір оқушылар орындай алады: мәтіннің негізгі аспектілерін анықтай алады; өз ойын дәлелдеп жеткізе алады; тілдік құралдарды талдай алады

Тілдік мақсат

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар орындай алады: жаңа сөздердің мағынасын түсінеді, сұраққа жауап береді,

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: өнер қайраткерлері, сәулетші, қасбеті, сомдау, қойылым, басты рөл, әртістер,  театр шымылдығы, т.б.

Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: театр шымылдығы, өнер қайраткелері, рөлді сомдаған, қойылым, дарынды әртістер, қабілетті әртістер, сахналарда қойылды, еңбек сіңірген әртіс, халық әртісі, т.б.

Талқылауға арналған сұрақтар:

- Театр дегеніміз не?

- Театрдың қандай түрлері бар?

- Қай театрға барған сендерге ұнайды? Неге?

- Сенің ойыңша, театрлардың пайдасы бар ма?

Лексикалық минимум: қабілетті, өнер қайраткерлері, алғашқы құрамы, сәулетші, қасбеті, сомдау, қойылым, басты рөл, әртістер,  театр шымылдығы, жалпы аумағы, маңдайша, патшайым, қос доңғалақты, т.б.

Алдыңғы оқу:

 «Қазақтың әншілік, күйшілік өнері» ( Т4 ; А5 ТБ1.5)

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы

 

Уәждеу және жаңа тақырыпты жариялау, өткен сабақты бекіту

 

 

«Шаттық шеңбері»  әдісі арқылы жағымды көңіл-күй қалыптастыру

Ұ  Өтілген материалдар бойынша тұжырым жасауға ынталандыру мақсатында  «Өрмекшінің торы» әдісі бойынша сұрақтар:

Бағалау критерийлері

Ойлау дағдыларының деңгейлері

 Өткен сабақ бойынша сұраққа жауап бере алады.

Білу

- Өткен сабақта «Қазақтың әншілік өнері» туралы әңгімені оқыдыңдар.

- Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Опера театрына барамын» (сабақтың тақырыбы тақтада көрсетілген).

Дескрипторлар

1. Жауаптарын кеңейтті

2. Бір жауапқа біріктіреді,  ойын жеткізді

3. Сабақтың тақырыбын айқындады

Қалыптастырушы бағалау: мұғалім ұжымдық жұмыста

«Бас бармақ» әдісімен бағалайды (теориялық сұрақтарды бағалауға, тілдік мақсаттардың орындалуына) оқушылардың сабаққа дайындығын нақтылайды

Кері байланыс: сұрақтар бойынша талқылау оңай ма,  әлде қиын ба?

 

 

 

 

 

 

 

 

2.4-үлестірмелі материал

 

 

 

 

Интербелсен

ді тақтада сабақтын мақсаты жазылған

Ортасы

 

Жаңа материалды меңгеру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мағынаны тану

Ұ  Ұжымдық топ орындайтын жұмыс алған себебім бүкіл сыныпқа арналған жұмыс жүргізу үшін

«Прожектор моделі» әдісі  арқылы жаңа сөздермен танысу.

Жаңа сөздер: қабілетті, өнер қайраткерлері, алғашқы құрамы, сәулетші, қасбеті, сомдау, қойылым, басты рөл, әртістер,  театр шымылдығы, жалпы аумағы, маңдайша, патшайым, қос доңғалақты, т.б.

Бағалау китерийлері

Ойлау дағдыларының деңгейлері

 - Жаңа сөздермен жұмыс жасайды;

- Сөздерді аударма сөздігінен іздейді;

- Мағынасын түсінеді;

- Сөз тіркесін, сөйлем құрастырады

Білу, түсіну ( анықтау, түсіндіру)

Ж  

Оқушылардың өз бетінше оқу мен сөзді қалай меңгергенін қадағалау үшін (Krasher &Terrell, 1995)  «Табиғи әдіс»  қолдана отырып жаңа сөздерді балалар  бір-бірлеп қайталап, сөйлем құрау

Дескрипторлар

1. Жаңа сөздермен жұмыс жасады

2. Сөздердің мағынасын түсінді

3.  Сөз тіркесін, сөйлем құрастырды

Қалыптастырушы бағалау: Жеке жұмыста  оқушылар өзін- өзі бағалау

Кері байланыс: «Басбармақ» әдісі арқылы

 оқушылардың басбармақтарын көрсету арқылы тапсырманы қалай түсінгендері жайлы кері байланыс жүргізіледі.

Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін.

Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін. 

Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім.

ЖЖ

Қабілеті жоғары оқушылар бірігіп жұмыс істеуі

 

Бағалау критерийлері

Ойлау дағдыларының деңгейлері

 -сұрақтарға жауап береді;

-көзқарасын білдіреді;

- мағынасын түсінеді

Қолдану (орындау, қолдану)

 

І. Өзінің көқарасын білдіруге аранаған мәтін алды сұрақтар:

 - Театр деген не?

 - Сен театрға барасың ба?

 - Қай театрға көбірек барасың?

 - Саған қандай қойылым ұнайды?

 - Сүйіктің әртісің немесе актерің кім?

Дескрипторлар

 1. Сұраққа жауап берді
 2. Жаңа сөздің мағынасын біледі
 3. Көзқарасын білдірді

Қалыптастырушы бағалау: әр жұп бірін-бірі «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі бойынша пікірлерімен бөліседі, жұптар бірігіп топтық талқылауға ұласады, бағалайды (сұрақты түсініп, лайықты жауап берді)

Кері байланыс:  «Негізі, сен дұрыс жауап беріп отырсың, алайда ол жеткіліксіз. Келесі жолы өз жауаптарыңды мұқият қара және

барлық мәліметтерді қолданғаныңа  көз жеткізуге тырыс»

ІІ.   Видео көрсетіледі. Алматы опера театры туралы және Астана опера театры туралы. Мәтінді «Үнсіз оқу»  әдісі бойынша оқып, постер құрайды.

Т  Берілген керекті суреттерді тауып қойып, орынды қолдану,

Постерді қорғау.

Мәтіннен керекті ақпаратты алу. Екі топқа бөлінеді. Әр топ мәтінді оқып, жаңа сөздер қатарын анықтайды. Топтарында талқылайды.

Бағалау критерийлері

Ойлау дағдыларының деңгейлері

- мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіруде үйренген сөздерін қолданады;

- мәтіннің негізгі аспектісін анықтайды;

- сұрақтардың мағынасын түсінеді

Білу, түсіну ( анықтау, түсіндіру)

Дескрипторлар

1. Мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіруде үйренген сөздерін қолданды;

2. Мәтінге сай негізгі аспектісін анықтады;

3. Сұрақтардың мағынасын түсінді;

Қалыптастырушы бағалау: топтық жұмыста  бірін-бірі топ ішінде бағалайды

Кері байланыс:  жұмыс істегенде не қиындық тудырды?

Мәтіннен кейінгі талқылауға арналған сұрақтар

Т  

 Топ мүшелері өздерінің  және басқалардың идеясын түсінуді алға бастыру.

(топтық жұмыстардың орындау барысын бақылайды)

«Пікір алмасу» әдісі арқылы әр топ  3 сұрақ дайындап стикердің бірінші жағына сұрақтарын, ал жауабын екінші жағына жазып келесі топпен стикерлерін ауыстырып, тексереді. Әр топ бірін – бірі бағалайды.

Мәтін бойынша сұрақтар құрастыру.

Дескрипторлар

  1. Мәтінің мазмұнын түсінді
  2. Сұрақтың мағынасын түсінді
  3. Топпен маңызды сұрақтар құрастырды

Кері байланыс: Мәтін  мазмұнын түсіндік пе? Сұрақтарға жауап бере алдық па?  

Бағалау критерийлері

Ойлау дағдыларының деңгейлері

- сұрақтың мағынасын түсінеді

- топпен маңызды сұрақтар құрастырады

Білу

Түсіну

Қолдану

ІІІ.

Ж ТБ бойынша берілген етістіктерді  шақ формасына келтіру, жұрнақтарды дұрыс, қатесіз қолдану, жалғау.

Бағалау критерийлері

Ойлау дағдыларының деңгейлері

1.Дыбыс үндестігіне сай жұрнақтарды дұрыс қолданады;

2. Жұрнақтарды дұрыс жалғайды.

-түсіну

- білу

- қолдану

 

Дескрипторлар

Кестені дұрыс толтыра алады.

Жұрнақтарды орынды қолданады.

Қалыптастырушы бағалау:  «Екі  жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы әр жұп бір –бірін бағалайды.

Кері байланыс: «Бағдаршам» әдісі (қызыл –түсінген жоқпын,сары –түсінбеген сұрақтарым бар, жасыл–толық түсіндім)

5.4- үлестірмелі материал

Интербелсенді тақтада жаңа сөздер жазылған

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Соңы

 

Бағалау және сабақты қорытындылау

 

Оқушылардың жаңа сабақты меңгеру деңгейін анықтау.

Ж  «ПОПС формуласы» әдісі бойынша  мәтіндігі ақпараттарды пайдаланып қорытынды айту,  бір маңызды сөйлеммен қорытындылау.

Кері байланыс:. Оқушылар «Табыс сатысы» әдісі бойынша үлестірмелі қағазды толтыру, өз жұмысына талдау жасау, өз- өзіне есеп беру

 - Егер саған сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын сәтті орындаған болсаңжасыл түсті І сатыға іл;

 - Егер сен сабақта белгілі бір қиындықты кездестірген болсаң, болсаңсары түсті ІІ сатыға іл;

 - Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып, мұғалімнің көмегі қажет болса, қызыл түсті ІІ І сатыға іл желкенді қызыл түске боя;

 

 

Үйге тапсырма

25-бет, 5-тапсырмалар Мәтін мазмұнына сүйеніп, достарыңа хат жазыңдар. Хатта балалар сайты туралы пікірлеріңді білдіріңдер. Қазақ және шетел жазушыларының қандай шығармаларын оқуға болатынын айтыңдар. Хатта шырай формаларын, үстеулер болсын.

 

Қосымша ақпарат

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс –Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі).

Оқушылардың жеке қажеттіліктеріне сәйкес тапсырма жоспарлап, әдіс- тәсілдерді тиімді пайдаландым. Қабілетті оқушыға шығармашылық және сын тұрғысынан оәлау дағдыларын дамытуға бағытталғанжұмыстар жоспарладым.

  Тапсырмалардығы түрлі әдістерді тиімді қолдану арқылы оқушылардың білімін бағалаймын

Өзін- өзі тану, география, тарих.

Интербелсенді тақта.

Жаңа Қазақстандық Патриотизмді қабылдауға бағытталған «Мәңгіліек Ел» жалпыұлттық идеясының базалық құндылықтары

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Менің ойымша сабақтың мақсаты мен міндеті орындалды.

Оқушылар жаңа сөздермен танысты, әр сөздің абстракциялық суретін салды; сөздерді дұрыс түсінді; орфоэпиялық нормаға сәйкес дыбыстады; сөз және сөйлем ішінде орынды қолдануына қарай талдады; сұрақ-жауап арқылы сабақты пысықтады.

    Сабақ жоғары деңгейде өтті деп ойлаймын. Топтық және жұптық  жұмыс аясында, сондай-ақ бүкіл сынып орындайтын жұмыста мұғалімнің жетекшілік етуімен оқыту мен өзара қарам-қатынастың маңызы зор болды.

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1:  Ұжымдық жұмыста «Өрмекші торы» әдісі өте тиімді болды.

2:  Жеке жұмыс жүргізгенде «Табиғи әдіс» арқылы жаңа сөздерді тиянақтағанда өте қолайлы болды.

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1: Топтық жұмыста  «Постер құрастыру» стратегиясы сабақтың ұтымды өтуіне ықпал етті.  

2: «Бағдаршам», «Табыс сатысы» әдістері  сабаққа кері байланыс жасағанда оқушылар өз ойларын еркін жеткізе білді.

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1: Айтылым, оқылым дағдыларын күнделікті қолдана отырып жақсы нәтижеге жететінін

түсіндім.

2: Күнделікті сабақта топта, жұпта бірін- бірі бағалатқан өте қажет екенін білдім


Пікірлер (1)

Баян

Сабағыңызға рахмет, өте қызықты

Пікір қалдырыңыз

Басқа сайттағы жаңалықтар:

Жүктелуде...