Оқу іс – әрекетін ұйымдастырудың технологиялық картасы
Қызылорда облысы
Арал ауданы
Шижаға ауылы
№57 Е.Көшербаев атындағы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Смаилова Ақмарал
Сауат ашу |
Тәрбиешісі:Смаилова А |
Уақыты:17.01.2019ж |
МАД |
|
Тақырыбы |
Үү дыбысы мен әрпі |
|||
Сабақтың мақсаты |
Мақсаты: «Үү» дыбысы және әрпімен таныстыру. Оның айтылу ерекшелігін айтып өту және жазылу жолын үйрету. «Үү» дыбысымен байланысты тапсырмаларды орындау, оқушылардың ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту. |
|||
Көрнекіліктер |
Көрнекілігі:Үү әрпінің баспа және жазба түрі, суреттер,слайд, т.б |
|||
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиеші әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
||
Психологиялық ахуалды қалыптастыру |
Психологиялық дайындық. Бір, екі, үш, Сынып іші тып-тыныш. Жалқаулықты тастаймыз, Сабақты біз бастаймыз. |
|
||
Ұйымдастыру, Іздестіру
Жаңа сабақ
Рефлексивті- Тузетушілік
Білу Өзіне үйренгені Үйрену |
1.Ұйымдастыру кезеңі Оқушыларды түгелдеп,назарларын іс-әрекетке аудару. -Оқушылар, қазір жылдың қай мезгілі? -Аптаның қай күні? -Бүгінгі көңіл-күйіміз қандай? -Оқушылар, біз сауат ашу оқу іс-әрекетінде қандай әріптермен таныстық? -Дыбыс дегеніміз не? -Әріп дегеніміз не? -Дыбыстар нешеге бөлінеді? -Ее дыбысы қандай дыбыс? -Ее дыбысы сөздің қай жерлерінде кездеседі? Мысалдар келтір (сөздің басында, ортасында, соңында) «Сөз ойла, тез ойла» ойыны Үй тапсырмасын сұрау. Ее дыбысын оқыту ІІ.Негізгі бөлім Жаңа сабақ Жаңа тақырыпты хабарлау -Ендеше,бүгін біз сендермен Үү дыбысы және әрпімен танысамыз. -Үү дыбысынан басталатын сөздерді айтайықшы. 1.Үркітпе, атпа, абай бол сөздерін пайдаланып, сурет бойынша әңгімеле. Баланың қолындағы айыр ағаш қандай әріпке ұқсайды? 2.Ормандағы дауыстарды ажырат.Дыбыстарды ым-ишарамен бейнелеп, дауыс ырғағымен айт. «Түк-түк», «Ү-ү-ү», «Қар-қар-қар», «Тырау-тырау», «Бақ-бақ», «Барқ-барқ!» Суреттен Ү дыбысы бар сөздерді тап. Үү-жіңішке дауысты дыбыс 3. Үү әрпімен таныс бол. Ү-ешкім де қолдан жасамай, Қос біткен айыр, ашамай. М.Әлімбаев 4.Ү әрпін ермексаздан жаса 5.Таяқшалардан ү әрпін құрастыр.Қолдарыңның көмегімен ү әрпін бейнеле. Жаңа тақырыпты хабарлау -Ендеше,бүгін біз сендермен Үү дыбысы және әрпімен танысамыз. Тіл ұстарту жаттығуы: Үз-үз-үз, Суда еркін жүз. Оқу-іс-әрекетін қорыту. Бүгін қандай әріппен таныстық? Оқу іс-әрекеті сұрақ-жауап әдісі арқылы бекітіледі. Күтілетін нәтиже: Тапсырма мазмұнын толық есте сақтады Үү дыбысы және әрпімен танысу.. Сұрақтарға толық жауап беруге үйрену |
Оқушылар оқу іс-әрекетіне дайындалады
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар сурет бойынша әңгіме құрай алды.
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі