Түркістан облысы Түлкібас ауданы
Састөбе ауылы МКҚК«Қарлығаш» балабақшасы
Педагог-психологы: Нурлибаева Наркиза Жумабаевна
Тренинг тақырыбы: «Қызығы толы бұл әлем»
Тобы: «Айналайын» ортаңғы тобы
Қатысқан бала саны: 12 бала
Мақсаты: Ой-қиялдың, көрнекі-бейнелік және шығармашылық ойлаудың, сезімталдық пен ұсақ қол моторикасын дамыту. Ойын үстінде балаларды сергіту, қуанта отырып, белсенді әрекетке жұмылдыру, ой-өрістерін дамыту.
Іс-әрекет кезеңдері |
Педагог-психологтың іс-әрекеті |
Тәрбиеленушілердің іс–әрекеті |
Ұйымдастырушы кезең
|
Сәлеметсіңдер ме менің кішкентай ақылшыларым Мен сендерді көргеніме өте қуаныштымын. Қане, бәріміз қонақтармен амандасайықшы! Жарайсыңдар балалар! Олай болса, жылулық шеңберді орындап алайық. Жылулық шеңберін орындау Алақанды ашайық Күннің нұрын салайық Таза ауаны салайық Жүрек жылуын салайық Осы жақсы лебіздерді Апайларға сыйлайық Тамаша балалар орнымызға отырып жайғасайықшы. |
- рахмет
- Сәлеметсіздер ме!
Балалар шеңберде тұрып жылы лебіздерін қонақтарға сыйлайды |
Рефлексиялық-түзетушілік
|
Ал сендерге сұрақ. Мына менің қолымдағы кандай зат кім айтады? Жарайсындар, балалар дұрыс айтасыңдар бұл қобдиша. Жай ғана қобдиша емес сиқырлы кобдиша сиқырлығы қобдишаның ішінде бір керемет жан бар. Бұл қобдишаға сендерде тіпті, менде сыйып кетемін,өйткені бұл сиқырлы қобдиша. Қазір біз қобдишаны алып ішіндегі жанның жақсылықтарын,әсем әңгімелерін, бойындағы жақсы қылықтарын баяндап берейікші. Қане бастайық. Мен қобдишаның ішінен айна көріп тұрмын, айнадан өзімді көріп тұрмын. Ия, өзің туралы айтып бере қойшы. Мен Диас ақылды, тіл алғыш баламын. Енді сендермен ойын ойнайық ойынымыздың аты – «Суреттің жұбын тап». Мақсаты: Баланың ойлау қабілетін, есте сақтауын және тілін дамыту. Өтілу барысы: Психолог магниттік тақтаға ойынның суреттерін іледі. Суреттердің орналасуы: жоғарғы қатарына-фасоль, алма, шәйнек, қораз, аққу, құмырсқа, күрек, қызғалдақ, ешкі, қасқыр, кітап, сәбіздің суреттерін қояды. Төменгі жағына - горох, анар, кесе, тауық, шағала, шегіртке, тырна, раушан, қой, картоп, дәптердің суреттерін қояды. Балаларға жоғарғы қатардан сурет таңдап төменгі қатардан сол суреттің жұбын тауып топтастыру керек екенін түсіндіреді. Балалар кезекпен жұптарын тауып және неліктен олай ойлайтынын айтады. Мысалы мен фасоль суретіне горохтың суретін жұп қылып топтас- тырдым. Себебі екеуі де асқа жатады. Жарайсыңдар балалар өте ақылды екенсіңдер. Балалар сендермен ойын ойнағым келіп тұр.Ойынның аты - «Сиқырлы шеңбер» - деп аталады Мақсаты: балалардың көру арқылы есте сақтау қабілеттерін дамыту. Ойыннын шарты: топта тығылып қалған баланы анықтау. Тапсырманын мәні: Балалар шеңбер бойымен отырады. Жай музыка коюлы турады. Сосын психолог көздерін жұмуды ұсынады. Осы сәтте психолог бір баланы жай ғана орнынан тұрғызып алып сөренін артына тығып кояды. Көзімізді ашамыз - деген кезде балалар көздерін ашып, жанындағы балаларға көз жүгіртеді осылайша кімнің жоқ екенін анықтаймыз. Тапкырлық танытқан баланы қол соғып қошеметтейміз. |
Қобдиша
балалар әр қайсысы өз ойларын, өздері туралы ойларын ашық айту.
Балалар кезегімен тақтаға шығып орындайды Сиқырлы шеңбер бойында балалар шеңбер болып отырады, сонымен қатар әуен ырғағы арқылы ештеңе ойламай еркін көздерін жұмып отырады, осы арада психолог бір баланы жасырып қояды, біраз уақыт өткенде балалар көзін ашады және жасырылған баланы табады |
|
«Кемемен саяхат» Психолог: Балалар барлығымыз кемеге мініп саяхатқа шығамыз,су бетінде кемемен кетіп бара жатырмыз ия балалар,қайда барамыз? Жарайсыңдар балалар ендеше кемеден түсіп, орнымызға жайғасамыз Балалар кемені барлығымыз білемізбе? Кеме қайда жүреді Кеме туралы слайдымызды көріп жіберейік Түсінсеңдер, алдарыңда тұрған тұзға кеменің суретін саламыз Релаксация: Жүргізуші балаларға көздерін жұмып, менің даусымды естіңдер. Жәй және еркін демалыңыздар. Денелерін бос ұстап, өздерін өзен жағасындамыз деп сезінулерін айту. Судың шуылы құлағына жағып, күн шуағы денеңді жылытады. Жалаң аяқтарыңмен ыстық құмның үстінде жүрсіңдер. Ол аяқтарыңды күйдіріп барады. Су денелеріңді жеңілдетіп, өздеріңді жақсы сезінесіңдер. |
- балабақшаға
- суда Балалар көздерін жұмып, елестеді |
Қорытынды |
Ал, олай болса балалар бүгінгі тренингімізді осымен қорытындылайық. Бүгін сендер ерекше көңіл-күйде болдыңдар деп ойлаймын. Сендерге бүгінгі ойындарымыз ұнады ма? Олайболса бүгінгі тренингтің сендердің көңілдерінен қаншалықты шыққандығын менің қолымдағы смайликтермен қорытындылап өтейік. (деп психолог қолындағы смайликтерін балаларға ұсынады) Көңілсіз күйдегі смайликтерді таңдаған балалардан жеке сұрақ- жауап алынып, себептерін анықталады |
Балалар көңіл-күйлерін смайликтер арқылы көрсетеді |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі