Өлең, жыр, ақындар

Менің жанұям

Сабақтың тақырыбы:  Менің жанұям

Мақсаты:                Қарым-қатынас  мәдениеті   туралы    түсінік беру. Отбасы

          мүшелерінің арасындағы бауырмалдық, қайырымдылық,      достық қарым-қатынасты қалыптастыру.

Үлкенді сыйлауға, кішіге қамқорлық жасауға, сыпайы, ілтипатты, еліміздің жақсы азаматы болып өсуге, жанұяның мақтанышы болуға тәрбиелеу.

Балалардың сөздік қорларын молайту. Сұраққа толық жауап берулерін қадағалау. Оқушылардың қызығушылығын, қиялын дамыта отырып білімдерін толықтыру

Көрнекілік: тірексызба, жүрекшелер, мақалдар Сөздік: Жанүя серуенде, жанүя кешкі мезгілде

 

Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушыларыдың назарын сабаққа аудару.

Сәлеметсіздерме

Қазір қай жыл мезгілі?

Қыс мезгілінде қанша ай бар?

Қыс айларын ата?

  1.  Кіріспе

Біз бүгін керемет бір ғажайып әлемге саяхатқа барамыз. Қалай ойлайсыңдар, ол қандай әлем болуы мүмкін? Қане, ойланып көріңдерші. Ол бір өзі кішкентай ғана шағын мемлекет. Ал олай болса, ол мемлекеттің аты «Менің жанұям» деп аталады. Ол мемлекет қандай болуы мүмкін?

Жауаптары: Бақытты, тату, өнерлі, үлгілі.

  1.  Топтастыру: Отбасы мүшелерін тауып жазу

 

 
 

 

  1.  Топтық ойын:
  1.  -топ: «Жанұя серуенде»
  2.  - топ: «Жануя кешкі мезгілде»

Әрбір топқа сұрак қойылады. Оқушылар сұраққа жауап қайтарады.

  1.  - топқа сурақ: Сіз жанұяңызбен серуенге жиі шығасыз ба?

Серуенге кімдермен шығасыз?

  1.  - топқа сурақ: Кешкі мезгілде жануяңызбен не істер едіңіз?

Теледидар қарайсыз ба, әлде басқа істермен шұгылданасыздар ма?

  1.  Үзік - үзік сөздермен мақал қүрастыру

1.Үяда................................ үшқанда.......................

(Ұяда не көрсең ұшқанда соны ілерсің)

2.Ата................... бала.......................

(Ата-бәйтерек, бала-жапырақ)

3.Баланың..................... үстазы..............................

(Баланың бас ұстазы ата - ана)

4.Бала.................................... ісі................................

(Бала, баланың ісі шала)

5. Ананың............................. балада,

.................................... көңілді  далада

(Ананың көңілі балада,

Баланың көңілі далада)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Жүрекшелер шеңбері

Оқушылар өздерінің жанұяларының жақсы бір қасиетін жүрекшеге жазып

 

 

  1. Қорытынды
  1.  Сеніц жанұяцда неше адам бар?
  2.  Отбасыныц тірегі кім?
  3.  

м

Е

ұ

Я

I

Н

Н

М

Ң

Ж

А

      •

 

Надпись: м	Е	ұ	Я
I	Н	Н	М
Ң	Ж	А	      •
 Жанұя кандай болу керек?

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   •

                   

 

VIII. Балалардың еңбектерін бағалау.

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз