Маңғыстау облысы Жаңаөзен қаласы
№7 орта мектептің ағылшын пән мұғалімі
Джалгасбаева Нурсулу Нурлановна
Сынып: 1 «Ғ» |
|
||
Сабақтың тақырыбы |
Әңгіме оқимын. Сөйлемдегі сөздердің байланысы. |
||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.1.2.1 Мұғалімнің көмегімен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау. 1.3.10.2 Тәуелдік және жіктік жалғауларының қарапайым формаларын қолдану (терминсіз) 1.3.7.1 мұғалімнің көмегімен сөз,сөйлем мәтінді тексеру және қателерін түзету |
||
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Жаңа білімді меңгереді. Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
||
Жетістік критерийлері |
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
Пәнаралық байланыс |
Өнер |
||
АКТ қолдану дағдылары |
|
||
Тілдік құзыреттілік |
Мектеп-школа |
||
Сабақ барысы |
|||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Аққу болып ұшамыз Көлге келiп қонамыз Көлдiң бетiн құшамыз Қайта самғап ұшамыз. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
|
|
Сабақтың ортасы 8 минут
|
1-жаттығу Мәтінді түсініп оқы. (М;Ұ;Т;Қ) Әңгімені оқимын. Сөйлемдегі сөздердің байланысы. Оқушыларға мәтінді мәнерлеп оқытамын. Оқулықта берілген сұрақтар бойынша іздену жұмыстарын жұргіземін.Оқушылар өз ойларын ашық айтуларына мүмкіндік жасаймын. 2-жаттығу.(МК;Ө;Қ) Сөйлемдерді көшіріп жаз. Сөйлемдегі сөздердің байланысын сызбамен көрсет. №2 жұмыс дәптерлеріне орындатамын. Жұппен жұмыс жүргізіп, оқушылардың қатені табу және түзетубілігін бағалаймын. Тақтамен жұмыс жұргіземін. 3-жаттығу. Тапсырманы жұптық жұмыс ретінде беремін. Оқулықтағы тапсырманы оқытып, сөйлемдерді көшіртіп жазғызамын. Сөйлемдегі сөздерге сұрақ қойып, олардың байланысын сұрақ қою арқылы тап. 4-жаттығу Көркем жаз.Оқулықтағы тапсырманы №2 жұмыс дәптеріне орындатамын. |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
|
Сергіту сәті 1 минут |
Әппақ болып таң атты, Түтiн тiке шығады. Қарлығаштар қанатын Самғап биiк ұшады. Топ-топ, топ басайық, Жалаудан күн жасайық. Жаса, жаса алтын күн Жаса, жаса жарқын күн. (балалар қолдарын соғады) |
Сергіту сәтіне арналған жинақ |
|
Аяқталуы 16 минут Қызықты тапсырма 8 минут
|
5-жаттығу Суретке қара. Саққұлақты тамақтандыруға көмекке кел.
Қосымша тапсырма Шығармашылық жұмыс. «Саққұлақ» тақырыбына өлең құрастырамыз. Керекті сөздер; Саққұлақ, күшік,сүйкімді, ала,ойнайды, қорғайды 1.Зат есім 2.Сын есім 3.Етістік 4.Сезімді білдіретін тіркес 5.Синоним |
Оқулық, дәптерлер.
|
|
Сабақтың соңы 2 минут
|
Рефлексия Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Смайликтер |
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
|
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі