Сабақ: қазақ тілі |
Мектеп: 10 ЖОББМ. Балқаш қаласы |
||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
«Мен ерте ұйықтаймын» |
||||||||||||
Күні:12.11.2018 ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Абеубекова Шынар Айтбековна. |
||||||||||||
Сынып: 3 Б |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||
Оқу мақсаттары |
О: 3.3.4.1 - мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру |
||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: - тақырып бойынша таныс сөздердің мағынасын түсінеді, неше? нешеде? қашан? деген сұрақты түсініп жауап береді. |
||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: - таныс сөздерді қолдану арқылы сұрақ қояды |
|||||||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: - анық сөйлеу арқылы мәселені түсінгенін көрсетеді, өмірлік жағдаяттарда сан есімдерді еркін қолдана алады, өзі сұхбатқа түсіп,әңгімеге қатысады. |
|||||||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: - тақырыпқа қатысты сөздердің мағынасын түсінеді; сан есімдерді дұрыс қолдана отырып, сұхбаттаса алады. |
||||||||||||
Жетістік крийтериі: Жаңа сөздердің мағынасын дұрыс түсінеді, берілген мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді, өз ойын толық жеткізеді. |
|||||||||||||
Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Қашан, дейін, кейін, кешке, ерте, кеш |
|||||||||||||
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: |
|||||||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: - Сен нешеде ұйықтайсың? |
|||||||||||||
Психологиялық ахуал. Топқа бөлу 1, 2, 3, 4 1. Минут 2. Сағат 3. Секунд |
|||||||||||||
Алдыңғы оқу:
|
Сөздерді сәйкестендір, оқы. жетіде мектепке барамын ҚБ. Мұғалімнің мадақтауы - жұлдызша арқылы ынталандыру, бағалау |
||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||
Басы
Психологиялық ахуал (6 минут) |
Жаңа сабаққа кіріспе.«Ой шақыру».
|
|
|||||||||||
Ортасы
(10 мин)
|
Жаңа сөздер Лексикалық минимумдағы сөздерді мұғалім оқиды, оқушылар тізбектеп, жұппен, топпен қайтайлайды. қашан? –когда? |
Аудиодиск
|
|||||||||||
Соңы (10мин) |
Топтық жұмыс (қажетті суреттерді таңдап алады) Суретке қарап, сұрақ –жауап беру.
|
фрагмент суреттер |
|||||||||||
«Бағдаршам» әдісі (5 мин) |
Кері байланыс Оқушыларға стикерлер таратылады, стикерлерді тақтадағы бағдаршамға апарып жабыстырады. Жасыл- барлығын түсіндім Сары – орташа түсіндім Қызыл- түсінбедім |
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі