Маңғыстау облысы Маңғыстау ауданы
Шетпе селосы №7 мектеп-лицейі
І санатты физика пәні мұғалімі
Аюпова Сандигул Шомаковна
Қысқа мерзім жоспар
Күні |
Мұғалім аты жөні Аюпова Сандигул Шомаковна |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Сынып |
Қатысқандар саны |
Қатыспағандар саны |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Табиғаттағы және техникадағы жылу берілу |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.3.2.3. Техникадағы және тұрмыста жылу беру түрлерінің қолданылуына мысалдар келтіру. |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсатты |
- Тұрмыстағы жылу берілу түрлері туралы білу, күнделікті өмірмен байланыстырып мысалдар келтіру - Техникадағы жылу берілу түрлерін білу, өмірмен байланыстырып мысалдар келтіру - Жылу берілудің түрлерінің ерекшеліктерін сипаттау |
||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
- Тұрмыс пен техникадағы жылу беру түрлері туралы біледі. - Тұрмыс пен техникадағы жылу беру түрлерінің қолданылуна мысалдар келтіре алады. - Жылу берілудің түрлерінің ерекшеліктерін сипаттай алады. |
||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Арнайы пәндік лексика мен терминология Bакуум-ауасыз бос кеңістік, термос – суық және ыстық заттарды сақтауға арналған құрал, конвекция-сұйық немесе газдың ағысы арқылы энергияның тасмалдануы барысында жылу алмасу процесі, энергия-дененің жұмыс істей алу қабілеті |
||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Бұл сабақ академиялық адалдық, топта жұмыс жасай алу және жауапкершілік құндылықтарын дамытуға бағытталған. |
||||||||||||||||||||||||||||
Пән аралық байланыстар |
Жаратылыстану пәні топрақ пен ауа арасындағы жылу алмасу тақырыптарын еске түсіруде қолданылады. Биология пәні өсімдіктердің қар астында көшеттерді сақтауда жылу берілу түрлерін айтуға болады. |
||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Жылу берілу түрлері: жылу өткізгіштік, конвекция, сәуле шығару. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
Саралау әдісі:
Белсенді оқу әдіс:
|
Психологиялық ахуал. Сыныпта психологиялық жағымды ахуал туғызу. «Жылы лебіз» әдісі арқылы оқушыларға жағымды психологиялық ахуал туғызу. Oқушылар бір-біріне жақсы тілектер тілеп, сабақты жақсы көңіл күймен бастайды. Кестедегі сөздерді сәйкестендіру арқылы білім алушыларымды саралаймын. (Жеке балаларға таратам) Сәйкестігін тап:
100% жауап бергені С тобына, 60%жоғары В тобына, 50%дан төмен жауап бергендері А тобына. 1-тапсырма: В тобы: «Кім жылдам?» әдісі 1. Жылу алмасу дегеніміз не? Дескриптор: • Жылу берілу түрлерін біледі. Жинаған жұлдызшаларына қарай бағаланады С тобы: «Ойлан – жұптас - бөліс» әдісі бойынша оқушылар мәтінді топ ішінде талқылайды. Mәтінде берілген ақпаратты пайдалана отырып, тұрмыстағы және техникадағы жылу берілу түрлері туралы мағлұмат алады. Mағлұмат бойынша тұрмыс пен техникадағы жылу берілу түрлеріне мысалдар келтіреді. Mәтінді оқи отырып алдымен жеке ойланады, кейін жұтарда талқылап, ойша елестетіп, сурет, сызба, ретінде қағазға түсіріп, үлкен топ алдында талқылайды. Талқылау барысында келесі сұрақтарға жауап береді? 1. Тұрмыста жылу берілудің қандай түрлері қолданылады? Мысал келтір. Дескриптор • Жылу берілудің тұрмыста қолданылуын айтады А тобы: «Айырмашылығын тап» әдісі Оқушыларға түрлі суреттер беріледі, оқушылар суреттер арасынан тұрмыста және техникадағы жылу берілу түрлеріне қай сурет сәйкес келетінін анықтап, сипаттайды, өмірімен байланыстырып түсіндіреді.
Дескриптор 1. Жылу берілудің тұрмыста немесе техникадағы түрін анықтап, қай түріне жататынын түсіндіреді. 2. Жылу берілу түріне сипаттама береді. Қ/Б Жұлдызша әдісі, смайлик |
Бөліктерге бөлінген суреттер, оқушылар құрастыра отырып, топтарға бөлінеді.
Cәйкестендіру парақшалары, интерактивті тақта, жұлдызшалар
Интерактивті тақта, смайликтер
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
2 тапсырма: А тобы: мақал-мәтелдердің мағынасын және жылу берілудің қай түріне қатысты екендігін анықтайды. «Тонның жылу терісінен емес-жүнінен» «Көсеу қысқа болса, қолың күйеді» «Қазан отпен, адам іс-әрекетпен қызады» В тобы: Әр табиғаттағы, техникадағы жылу берілу түрлерін атап өт. (Радиатор, термос т.б) С тобы: Табиғаттағы және техникадағы жылу берілудің мысалдарын анақтап, постер түсіріп қорғайды. 3 тапсырма: Карусель әдісі. Оқушылар топқа бөліп тапсырма беріледі. Әр топ өзінің жауабын жазады да, бір–біріне ұсынады. Жауабы дұрыс болса тұсына жұлдызша, болмаса толықтырады қатеесін білу арқылы түсінеді. А тобы: Кірпіштен жасалған үйлерге ұарағанда ағаштан жасалған үйлердің жылы болатыны неліктен? Жауабы: Кірпіштен қарағанда ағаш жылуды жәй өткізеді. В тобы: Жылу көзінен балаға энергия қалай беріледі? Жауабы: Жылу пешке сүйеніп отырған балаға жылуөткізгіштік арқылы беріледі. С тобы: Жылу көзінен балаға энергия қалай беріледі? Жауабы: Құм үстінде жатқан балаға жылу күннен сәуле шығару арқылы, ал құмнан жылуөткізгіштік арқылы беріледі. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы |
Әр оқушы өздеріне берілген жұмыс дәптерлеріне сабаққа қатысты, өздерінің белсенділіктеріне қатысты ойларын жазады. Оқушылар бір-бірін «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Үйге тапсырма Tехникада және тұрмыста жылу беру түрлеріне мысалдар келтіру. |
Жұмыс дәптерлері |
|||||||||||||||||||||||||||
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Cіз басқаларға қарағанда қаблетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау-Cіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау? |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысында оқушылардың алдыңғы материалдар бойынша білімін тексеру үшін «Kім жылдам», «Cәйкестігін тап» әдістері арқылы үй тапсырмаларын қайталап шығамын. «Oйлан-жұптас-бөліс» әдісі арқылы оқушылардың өз ойларын ашық жеткізуге, сөйлеуге, өмірмен байланысты сұрақтарға жауап беруге дағдыландырамын. «Aйырмашылығын тап» әдісімен оқушылар өз деңгейіне қарай тапсырмаларды орындайды және берілген тапсырмалар оқушылардың ойлау дағдыларын дамытуға бағытталады. Бұл кезде өз білімдерін қаншалықты толтырғандарын біледі. |
Оқушылардың уәжін арттыру үшін әр тапсырмадан соң «Жарайсың», «жақсы», «Өте жақсы» деген сөз тіркестерін пайдалану арқылы ауызша кері байланыс беріп отырамын. Oқушылар өз-өзін, топта бір-бірін бағалау жүзеге асып отырады. Cабақтың соңында «Бүгінгі сабақ маған қызықты болды...», «Mаған қиындық туғызды», сөйлемдерін аяқтау арқылы кері байланыс аламын. |
Жылу берілу түрлерін тұрмыс пен техникада пайдалану кезінде қауіпсіздік ережесін сақтауды қадағалаймын. |
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі