Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6-бөлім XІX ғасырдағы Қытай мен Еуропа елдері |
Мектеп: |
||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||
Сынып: 8 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақ тақырыбы |
Англия және Қытай үкіметтерінің хат алысуынан империализм туралы не біле аламыз? |
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.3.2.2 - XVIII - XIX ғасырдың ортасындағы халықаралық қатынастардағы өзгерістерді сипаттау |
||
Сабақ мақсаттары |
XVIII–XIX ғасырдың ортасындағы Англия мен Қытай арасындағы халықаралық қатынастардағы өзгерістерді сипаттау. |
||
Бағалау критерийлері
|
|
||
Тарихи концепт
|
Өзгеріс пен сабақтастық |
||
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге қатысты лексика мен терминология Министрлер, көкнәр, апиын , тәуелділік, контрабанда, дін таратушылар, варварлар, тайпиндер, сыртқы сауда келісімшарт бойынша құрылған порттар Диалогқа/жазылымға қажетті сөз тіркестер Мен императорға ... кеңес берер едім Екінші апиын соғысы британдықтар мен француздықтардың кесірінен болды/болмады, себебі ... Императордың ескі жазғы сарайды қасақана өртеу дұрыс/дұрыс емес, себебі ... Ескі жазғы сарайдың мүлкін қайтару/қайтармау керек еді, себебі ... |
||
Құндылықтарды дарыту
|
- патриотизм; - өз еліне және өзге мемлекттердің тарихы мен мәдениетіне қызығушылық пен құрмет таныту; -тұлғааралық қарым-қатынасты дамытуға және бағалауға мүмкіндік беретін жұптық және топтық жұмыстарды қолдану; - жеке тұлғаның пікірін ескеру және әрбір ойдың құндылығын құрметтеу; |
||
Пәнаралық байланыстар |
География (Англия, Қытай мемлекеттері тақырыптары бойынша) |
||
АКТ қолдану дағдылары |
Осы сабақта интербелсенді тақта және сабақ тақырыбы бойынша презентация пайдаланылады. |
||
Бастапқы білім
|
Оқушылар Үндістан мен Қытайдың Ұлыбританиямен - алғашқы индустриялық елмен - қарым-қатынастарын алдыңғы бөлімдердегі және география пәнінде қарастырған білімдерін қолдана алады. |
Сабақ барысы |
||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
||
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі 0-5 мин
|
(БЫМ) Лорд Маккартни (британдық дипломат) мен император Цян Лун суреттерін көрсету. Олар қай елдердің өкілдері туралы және олардың өзара қарым-қатынасы туралы оқушылардың жорамалдарын тыңдау арқылы сабақ тақырыбын анықтату.
Сабақ тақырыбын, мақсаттар және бағалау критерийлерін анықтау
|
Презентация |
||
Сабақтың ортасы Жеке жұмыс түрі (мәтінді оқу) 5-12 мин
Жұптық жұмыс түрі 12-27 мин
Топтық жұмыс түрі (мәтінді оқу) 27-35 мин
|
Ж. №1 тапсырма Мәтінмен жұмыс
Хат көшірмесін жеке оқып шығыңыздар. Жұпта екі елдің хатында көрсетілген мәселелерді екі түсті маркермен белгілеңіз.
Ж. №2 тапсырма Оқиғаға қатысқан кейіпкермен сұхбат өткізіндер Жұптағы оқушылар 3 сұрақ құрастырады. (2 деректі, 1 концептуалды ) Алма-кезек рөлге еніп, бір –бірінен сұхбат алады.
Т. №3 тапсырма. Ой-талқы
Дескрипторлар:
|
Презентация Қосымша 1 |
||
Сабақтың соңы 35-40 мин |
Сабақты қорытындылау: XVIII–XIX ғасырдың ортасындағы Англия мен Қытай арасындағы халықаралық қатынастарда қандай өзгерістер орын алды? /2 сөйлеммен ой түйінде/ Рефлексия:
|
Презентация |
||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиынтық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданылады. Әсіресе жұппен сұхбат жүргізуде белгіленген уақыт аралығында сұрақтар құру және сұқбат жүргізу тапсырмасы жұптық саралауды көрсетеді. |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз Сабақта бағалаудың түрлері қолданады: өзін өзі, бірін бірі, топтық және мұғалімнің бағалауы. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
|
||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||
Мұғалім сабақ барысында кері байланыс беріп тұрады. |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі