Өлең, жыр, ақындар

"Абай-лирик ақын Табиғаттың шебер суретшісі" 6б класс

Пән: қазақ тілі мен әдебиеті

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

« Отан отбасынан басталады»

 

Мұғалімнің аты-жөні:  Смагулова Э.С.

Сынып: 6 б

Қатысқан оқушылар саны:9

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Абай-лирик ақын

Табиғаттың шебер суретшісі

Осы сабақ  арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

6.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтау;

6.2.1.1 тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу

Сабақтың мақсаттары

Мәтінді оқып,не туралы екенін анықтайды.

Жақша ішіндегі тиісті сөздерді дұрыс тұлғада қойып, сөйлем

құрап жазады.

Бағалау критерийлері

тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтайды

Құндылықтар

Табиғатты аялау

АКТ қолдану

 

Пәнаралық байланыс

Тарих,әдебиет

Тілдік мақсаттар

 

Осыған дейін меңгерілген білім

Үстеу туралы,оның түрлері

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақтың басы

 

 

 Ж/Т. Миға шабуыл

Суреттер көрсету арқылы сабақ тақырыбын анықтау

     

Бұл суретте нені байқадық?

Бұларды бір сөзбен қалай атауға болады?

Мына суреттегі кім?

Бұл адам туралы сендер не білесіңдер?

Бұл бөлімде  осы тақырыпта өлең жазған Абай ақын туралы және оның өлеңдері туралы танып білеміз.

 

 

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мәтіналды жұмыс

Шеберлік- мастерство, данышпан -мудрый ,надандық- невежество, рақымшыл- добрый, сипатта- характеризуй, өнерпаз- талантливый, суретте- опиши, әділетсіздік- несправедливость, таңырқа- удивляйся, талаптан-

Сөз тіркесін құрастыру

Тілдік бағдар

сондықтан, сол себепті, себебі, өйткені

Мына топты басқару Аяулымға берілді,себебі ол қазақ тілін жақсы біледі.

9-тапсырма Себеп-салдар жалғаулықтарын пайдаланып, сөйлем құра.

____: ___ — ________, ______ __ ___ _____ ______.

Себебі, сондықтан, сол себепті, сол үшін.

Топтық жұмыс:

ТЖ  1-топ.  Абайдың әкесі туралы

2-топ. Абай туралы не айтылған анықтайды

3-топ.  Мәтін бойынша сұрақтар құрастырады.

Өзара бағалау.

ЖЖ

Жақша ішіндегі тиісті сөздерді дұрыс тұлғада қойып, сөйлем

құра.

1. Абайдың әкесі — Құнанбай (тамақ, білім, ат) бағалаған. 2. Анасы — Ұлжан

(ұрысқақ, тапқыр, сабырсыз) адам болған. 3. Ол (мешіт, мектеп, медресе) үш

жыл оқиды. 4. Ол мұсылманша (оқу, жазу, айту) шектелмей, орысша да оқи

бастаған.

 

Сабақтың соңы

3

 

Оқушының кері байланысы

Ойды аяқта:

1.Бүгін мен білдім...

2.Қиындық тудырды...

3.Мен үйрендім..

4.Қолымнан келді...

 

Үйге

83-бет 3-тапсырма

85-бет 10-тапсырма

 

Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? 

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.

Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.

Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз.

Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?

Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме?

Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма?

Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар?

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы  қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? 

Төменде берілген бөлімді осы сабақ  туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

 

Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз