Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ жоспары
Сабақ: |
Мектеп: |
|||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||
Сынып: 1 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||
Сабақ тақырыбы |
Әңгіме оқимын. Сөйлем |
|||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
1.1.1.1 тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну. 1.1.2.1 мұғалімнің көмегімен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау. 1.3. 8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу. 1.3.11.1 сөйлемді бас әріппен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою. |
|||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Жаңа білімді меңгереді. |
|||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. |
||||
Кейбір оқушылар орындай алады: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
||||
Бағалау критерийлері
|
Тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажыратып, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді * Мәтінде не туралы айтылғанын анықтайды *Әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазады, |
|||
Тілдік мақсат |
Пәнге тән лексика мен терминология: Бауырсақ |
|||
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: |
||||
Құндылықтарды дарыту |
Қарым-қатынас жасау, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, жауапкершілік, ынтымақтастық қабілеттерін дамыту. |
|||
Пәнаралық байланыстар |
|
|||
АКТ қолдану дағдылары |
Видеоролик |
|||
Бастапқы білім |
Дауысты және дауыссыз дыбыстар.Жуан және жіңішке дауысты дыбыстар. Тасымал |
|||
Сабақ барысы |
||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар
|
||
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасы 5 мин |
Кел достарым ,келіңдер, Қолдарыңды беріңдер. Шаттық толы шеңберге, Қуанышпен еніңдер. Шақырамын сендерді, Жолдастарым кел бері Толтырайық шаттыққа Дөңгеленген шеңберді. Сабақ үстінде:
|
Шаттық шеңбері |
Сабақтың ортасы
|
«Қапшық лақтыру» әдісі (оқушыларға алдыңғы тақырыптар бойынша сұрақтар қою) -Дыбыстар нешеге бөлінеді? -Дауысты дыбыстар саны қанша? -Дауыссыз дыбыстар саны қанша? -Дауысты, дауыссыз дыбыстарды ата? -Жуан дауысты дыбыстарды ата? -Жіңішке дауысты дыбыстарды ата? -Тасымал дегеніміз не? Жарайсыңдар! Білу «Болжау» әдісі Ұжымдық жұмыс *Балалар сендер саяхатқа шыққанды жақсы көресіңдер ме? *Ал,саяхатқа қандай көлікпен баруға болады? *Сендер саяхатқа жалғыз барғанды ұнатасыңдар ма, әлде достарыңмен бе? Олай болса мен сендерге жұмбақ жасырамын. Оны біз танимыз. Егер тапсаңдар, сол досымызды ертіп аламыз. Қашып кеткен атадан. Шешуі: (бауырсақ) Дұрыс айтасыңдар.олай болса біз «Бауырсақпен көңілді саяхатқа шығамыз» Оқулықпен жұмыс: 1-жаттығу Ертегіні тыңда. Бауырсақ.
Талқылау сұрақтары:
Дескриптор:
Кері байланыс Бағалау: «Шапалақ» әдісі *Балалар бірінші бауырсақ ертегісінің алдынан кім шығатын еді? Дұрыс айтасыңдар қоян шығады.Сол қоянның сендерге тапсырмасы бар екен.Ол үшін біз әдемі, таза етіп дәптерге жазуымыз қажет. Қоянның тапсырмасы: Дәптермен жұмыс 2-жаттығу Мәтіндегі қарамен берілген сөйлемдерді көшіріп жаз. -Неден пісірейін? Ұн жоқ қой. -Әй, кемпір-ай Дескриптор:
Ереже: Сөйлем аяқталған бір ойды білдіреді.Сөйлемнің бірінші сөзі бас әріптен бастап жазылады.Сөйлемнен соң не нүкте (.) , не сұрақ белгісі (?),не леп белгісі (!) қойылады
3-жаттығу Көркем жаз. Дескриптор:
Кері байланыс Бағалау: «Тамаша» әдісі
Қасқырдың тапсырмасы: 4-жаттығу Сөйлемдерді тиісті дауыс ырғағымен оқы және суретпен сәйкестендір. Дескриптор:
Кері байланыс Бағалау: Аюдың тапсырмасы 5-жаттығу. Топтық жұмыс Сызбаға сәйкес сөйлемдер құрап жаз. -Маған бауырсақ пісіріп берсеңші. -Неден пісірейін? -Бауырсақ! Мен сені жеп қоямын! Дескриптор:
Түлкінің тапсырмасы: 6-жаттығу Жұппен жұмыс «Бағытталған оқу» әдісі Төмендегі сөздерді сөйлескенде пайдаланып көр. Ас болсын! Ауыз тиіңіз! Дәм алыңыз! Дескриптор:
Кері байланыс «Бағдаршам» әдісі арқылы
«Бинго» әдісі 7-жаттығу Ребусты шеш.Шешуіндегі сөз туралы білетінінді айт (Сөйлем) Дескриптор: • Ребустың шешуін табады 1 Балалар жарадыңдар сендер.Бауырсақты құтқардыңдар.Енді Бауырсақ атасы мен іәжесіне барады.Бауырсақ сендерге рахметін айтып жатыр. Біз өйткені бауырсақты аман алып қалдық.
|
Фасоль салынған қапшық
Сауат ашу оқулығы
Сауат ашу жұмыс дәптері
Қасқырдың суреті
Аюдың суреті
Түлкінің суреті
|
||
Сабақтың соңы
|
|
|
||
Қосымша мәліметтер |
||||
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||
|
|
|
||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақтың мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы оқу мақсаттарына (ОМ) қол жеткізді ме? Жеткізбесе неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттықкезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||
|
||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз) 1.
2. Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1
2. Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
||||
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі