Мұғалім:Нурумова.Г.М. Күні:
Пәні:Дүниетану. Сыныбы:2А.
1 |
Сабақтың тақырыбы |
Жабайы және үй құстары. |
||||
2 |
Сабақтың танымдық мақсаты |
Жабайы және үй құстары туралы түсінік беру |
||||
3 |
Сілтеме |
Дүниетану. К.Жүнісқызы. Н.Жапанбаева. Атамұра баспасы. |
||||
4 |
Дереккөздер мен жабдықтар |
Тақырыпқа сай слайдтар,видеоролик,құстар суреті. |
||||
5 |
Күтілетін нәтиже |
1.Жабайы және үй құстарып ажыратып,пайдасы туралы түсінік алады. 2.Құстарды қорғауды үйренеді. 3.Бірлесе жұмыс істеуге үйренеді.. |
||||
Кезеңдері |
Уақыты |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушы іс-әрекеті |
Оқыту және оқу үшін бағалау. |
||
Мотивациялық кезең. |
2 минут
2 минут
4 минут |
Психологиялық дайындық. « Алақан » тренингі.
Топқа бөлу. Құстардың суреті бойынша топқа бөлу. 1 топ; Жыл құстары. 2топ; Отырықшы құстар 3 топ;Үй құстары
Үй жұмысын тексеру. «Ұшақ ұранмен » тәсілі. |
Оқушылар қолдарындағы құстардың суреті бойынша 3 топқа бөлінеді.
Құстардың суретін таңдау арқылы оқушылар 3 топқа бөлініп отырады. Топ басшысын сайлайды.
Оқушылар қағаздан ұшақ жасап, жабайы және үй жануарлары туралы бір-біріне сұрақ жазып, ұшақты ұшырады. |
Жұлдызша арқылы топ бір-бірін бағалайды. |
||
Операциялық кезең.
Рефлексия.
Бағалау.
Үйге тапсырма.
|
2 минут
2 минут
5 минут
5 минут
3 минут
3 минут
5минут
5 минут
3 минут
2 минут
|
Жаңа сабақ. Құстар туралы бейнежазба көрсету. Проблемалық сұрақ. Адамдар ұ
Білу. «Миға шабуыл» Құстар туралы сұрақтар беру. 1.Қандай құстарды білесіңдер? 2.Жабайы құстарды ата. 3.Үй құстарын ата. 4.Құстарға қандай қамқорлық жасай аламыз?
1-тапсырма:«Топтастыру стратегниясы 1-топ:Жабайы құстар туралы. 2-топ:Отырықшы құстар. .3 топ; Үй құстары
Түсіну. Оқулықпен жұмыс. 2-тапсырма:«Мәтінді оқы,талқыла» тәсілі.Мәтіндегі абзацтарды әр топқа бөліп беру. 1-топ:Бәбісек. 2-топ:Бірқазан. 3-топ:Үй құстарының пайдасы.
Қолдану. 3-тапсырма:. «Ойлан тап. Бір топ келесі топтан бір оқушыны шығарып,маңдайына құстың суретін тағып, сипаттап айтады.Сипатталуы бойынша оқушы қай құс екенін табады. Осы құстар туралы білетін өлеңін мәнерлеп айту.
Талдау. 5-тапсырма. «Жұптық жұмыс» Әр екі жұпқа құстар туралы сөйлемдер жазылған карточкалар беріледі.Сол карточкадағы сөйлемдердің мағынасы дұрыс болса,+,бұрыс болса – таңбасы қойылады.
Жинақтау 4- тапсырма Қай құстың дауысы?» Әр топқа бір құстың дауысын тыңдату арқылы,қай құстың дауысы екенін табу және сол құс туралы сол топтағы оқушылар бір сөйлемнен айтуы керек.
Құстарды ағашқа қондыру арқылы кері байланыс жасау.
Мәтінді түсініп оқу. Құстар-біздің досымыз тақырыбында шағын шығарма жазу.
|
Құстар туралы бейнежазбаны көру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады.
Оқушылар жыл құстары,отырықшы құстар және үй құстары туралы бұрыннан білетін білімдерін жазып,постер қорғайды.
Әр топ өзіне берілген абзацты оқып танысады, талқылайды.
Жұп болып тапсырманы орындайды,сосын екі жұп бір-бірін бағалайды
Оқушылар құстың даусын тауып,сол құс туралы топтағы әрбір оқушы бір сөйлем ойлап айтады.
Түсінген оқушы құсты ағаштың жоғарғы бөлігіне, орташа түсінген оқушы орта бөлігіне,түсінбеген оқушы төменгі бөлігіне орналастырады. |
Стикермен топ бір- бірін бағалайды.
Формативті бағалау Басбармақ
Жұптық бағалау.
3 шапалақ
Топ басшысы бағалау парағы бойынша оқушыларды бағалайды. |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі