Өлең, жыр, ақындар

Расул Ғамзатов "Ана тілі"

Бөлімнің атауы:

 Мектеп: «№4 ЖОББМ» КММ

Күні:15.05.2020 ж Машықкердің аты жөні: Шаментай Диана

Сынып: 6«Ә»

Пәні: қазақ әдебиеті Қатысқандар:

 Қатыспағандар:

 

Сабақтың тақырыбы Расул Ғамзатов "Ана тілі"

 

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру;

Сабақ мақсаттары

 

 Барлық оқушылар орындай алады:

шығармадағы кейіпкерлер қарым- қатынасын талдап айта алады;

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

кейіпкерлерге баға бере алады.

Оқушылардың кейбірі орындай алады;

тақырыптар мен оның мағынасын ашады және бір- бірімен байланыс тырады,астарлы мағынаны ажыратады,құрып жазады;

Бағалау критерийі

 Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік мақсат Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдері:

ассамблея, авар, Дағыстан,асау, т.б

Пәнаралық байланыс қазақ тілі, музыка

АКТ –ны қолданудағдылары Оқулық, суреттер, кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Алдыңғы білім Расул Ғамзатов "Ана тілі"

Жоспар

Сабақтың

басы

5 мин Сәлемдесу, сыныпты түгелдеу;

 

Оқушыларға "Ана тілі" өлеңінен үзінді тыңдату.

https://youtu.be/S_KrIGDU7Qc

 

"Зымыран сұрақтар"

• Ра­сул ­Ғам­за­тов ­кім?

• «Ана­ті­лі» ту­ын­ды­сының ­та­қы­ры­бы­ мен ­идеясы ­қан­дай?

• Ақын ана тілінің құдреті мен күшін қалай көрсеткен?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

таратпа қағаздар

 

 

 

 

Сабақтың

ортасы

 

 

30 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың

соңы

5 мин

 

 Жаңа тақырыпты меңгеру

 

Сөздікпен жұмыс

 

Ассамблея

Халықаралық ұйым мүшелерінің жалпы жиналысы.

 

Авар

Дағыстандағы тұрғын халық.

 

Дағыстан

Ресей Федерациясының Солтүстік Кавказ федералды округінің құрамына кіретін, елдің оңтүстігінде орналасқан республика.

 

Асау

жүген-құрық тимеген, қолда ұсталмаған ат (бие)

 

1-тапсырма.

Сәйкестендіру.

• Адам деген не көрмейді түсінде,

Жатыр екем бүгін қабір ішінде. (Екі адам әңгімесі)

• Мен жатырмын қара жерге табына,

Жоламайды келмейді ешкім маңыма.(Тосын үн)

• Бір дауысты естіп қалдым кенеттен

Естідім мен осы арадан үнін де

Екі кісі сөйлесті авар тілінде.(Тілді сүю)

• Ғасан деген бір кісінің қулығын,

Али деген бір кісінің сұмдығын.(Жалғыздық)

• Естідім де сөзін ана тілімнің,

Бойым жылып лезде мен тірілдім.Қабір іші)

• Мен жаныммен сүйем осы тілімді,

Ана тілі ұлы менің өзіме.(Тіл құдіреті)

 

Дескриптор:

• Берілген үзінділерді сәйкестендіреді.

2-тапсырма

"Попс формуласы" бойынша "Егер тілім ертең болса құрымақ, Мен дайынмын өлуге де бүгін-ақ" тақырыбында хабардама жазыңдар.

 

1. "Менің ойымша..."

2. "Себебі,мен оны былай түсіндіремін..."

3. "Мен оны мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын..."

4. "Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім..."

 

Дескриптор:

-кейіпкер жаңашылдығана баға береді;

-Хабарлама жазады;

-нақты дәлелдер келтіреді.

 

 

 

3-тапсырма

 

Кестені толтыр.

Тіл құдіреті,тілге құрмет туралы.

 

 

20 ғасырда 21 ғасырда

 

Айырмашылықтары

 

Ұқсастықтары

 

 

Дескриптор:

-Кестені толтырады;

-Шығармадағы тілге құрмет пен қазіргі таңдағы құрметті салыстырады;

-Өз ойын анық жеткізеді.

 

«Ойлаудың алты қалпағы» әдісі

«Ақ қалпақ»

Проблемаға қатысты деректі талассыз келтіреді.

«Сары қалпақ»

Шығарманың жағымды тұстарын айтады.

«Қара қалпақ»

Шығарманың жағымсыз тұстарын айтады.

«Көк қалпақ» талдау жасайды.

«Не үшін?», «Неге?», «Неге байланысты?» деген сұрақтарға жауап іздейді.

«Қызыл қалпақ»

Шығарманы оқу барысында қандай сезімге бөлендің?

«Жасыл қалпақ»

Шығармаға қатысты тың дерек.

 

Рефлексия

«Таңдау» әдісі бойынша

1.Мен сабақты қызықты/қызықсыз болды деп ойлаймын.

2.Мен басқаларды мұқият/зейінсіз тыңдадым.

3.Мен сабаққа жиі/сирек қатыстым.

4.Мен сабақтағы жетістіктеріме ризамын/риза емеспін.

 

Үйге тапсырма. Жеке жұмыс. Шығармашылық жұмыс.

Мақсаты: жас ұрпақты ана тілімізді дамытуға,құрметтеуге шақыру мақсатында үндеу жазу.

 

"Ана тілім - арым бұл" тақырыбына үндеу жазу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үйге тапсырма: 10-тапсырма. Көп нүктенің орнына қажетті сөзді қойып жаз.

 Кітаппен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз