1 Тапсырма
Жеке тапсырма [тәжірибе]
• Екінші бейнені редакторға қосыңдар;
• Содан кейін дыбыстарға барып, өздеріңе ұнайтын дыбысты қосыңдар;
• Төмендегі суретте көріп отырғанымыздай, дыбыстар бейне сияқты бірдей емес.
• Дыбысты көшіріп, бірнеше уақыт мерзіміне қойыңдар.
• Музыка бөліміне өтіп, қосқыңыз келетін музыканы таңдап алыңыз;
• Әр түрлі бөлімді қосыңдар:
• Осы білімдермен түпнұсқалық дыбыс жойылады:
Мұғалім:
Мұғалім әрбір қадамда оқушыларға көмектесетіні өте маңызды.
Бейне өзі оқулық болып табылады. Оқушылар мұны бейнелеу үшін видеодан білімді пайдаланады.
[Дифференциация:
Әрбір оқушы бейнеде кейбір мәтіндік мазмұнды табу керек;
Көптеген оқушылар бейнедегі мәтіннің мазмұнын табу керек;
Кейбір оқушылар бейнедегі барлық мәтіндік мазмұнды тауып, оны түсіндіруі керек;
Task2 [жобаның аяқталу нүктесі]:
1) Бейне клиптерді, өңдеу әуендерді және экран сақтағыштарды қосыңдар, сондай-ақ, бейне1-ді қолданыңдар және түпнұсқа бейненің арасында қосыңдар
2. Содан кейін үйренгендеріңді біріктіріп, оны mp4 файлы ретінде сақтаңдар.
2) Сыныптастарың үшін жұмыстарыңды көрсетіңдер.
Мұғалімнің көмегімен, осы сәттен бастап оқушылар осы редактордың мүмкін болатын барлық құралдарын пайдалана бастайды. Содан кейін олар кейінгі сабақтарда бірегей жобалар жасау үшін осы платформаны пайдалануды жалғастыруы керек.
Сонда әр оқушының өз жобаларын мұғалімге көрсету үшін уақыты өте маңызды. Мұғалім бір-екі үздік жобаны таңдап, оларды бүкіл сыныпқа көрсететін болады.
[Дифференциация:
Әрбір оқушы видео өңдеулерді түсінуі керек;
Көптеген оқушылар бейне құруды аяқтауы тиіс;
Кейбір оқушылар тапсырманы аяқтап, басқа топтарға көмек көрсетуі керек.]
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі