Сабақ жоспары
Пән: Дүние жүзі тарихы
Мектеп: Саумалкөл қазақ орта мектебі
Күні:
Мұғалім аты-жөні: Мурзахметова Г.А
Сынып: 5
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлімі: 3В: Ежелгі Грекия Сабақ тақырыбы: Неліктен Александр Македонский скифтерді бағындыра алмады?
Оқу мақсаты 5.3.2.1 ежелгі дәуірдегі мемлекеттердің қарым-қатынастарын сипаттау үшін «империя» сөзін білу және қолдану
5.3.2.2 жаулап алу соғыстары мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгерткенін түсіндіру
Сабақтың мақсаты Александр Македонский империясының скифтердің территориясына жасаған жорығының сәтсіз болуының себептерін анықтау
Бағалау критерийлері • Оқушылар «империя» сөзіне анықтама береді • Александр Македонский мен скифтер туралы біледі • А. Македонскийдің скифтерге қарсы сәтсіз жорығын біледі
Тілдік мақсаттар Әскери жорық, фаланга, әскер, скифтер, сарматтар, Парсы, патша, тайпа, Орта Азия, Қырым, Қара теңіз, Геродот, археология, ежелгі грек авторлары, одақ, мемлекет
Керекті сөз тіркестері: Александр Македонскийдің басты ерекшеліктері ... Скифтердің территориясы ... және .... арасын қамтиды А. Македонскийдің жорықтарының басты бағыттары ... Македондықтардың скифтерді жаулап ала алмауының себебі ...
Алдыңғы білімі Оқушылар Европалық мемлекеттердің даму тарихының ерекшеліктерін біледі
Сабақ барысы: Амандасу. Оқушыларды түгендеу.
Тақырыпқа шығу: Қалай ойлайсыздар, бүгінгі біздің сабақтың негізгі мақсаты қандай болуы мүмкін? Сабақ мақсатын көрсету. «Александр Македонский деген кім?» Александр Македонский туралы текстті оқып, «Ақиқат немесе Жалған» сұрақтарына жауап беріңіз.
Дескрипторлар: • Александра Македонсийдің өмірбаянын біледі
• Ол туралы ақиқат және жалған фактілерді ажырата алады.
Соңынан дұрыс жауабын көрсетіп, өзара тексеру жұмыстарын ұйымдастыру.
«Скифтер дегеніміз кімдер?» Текстті оқып, жұп болып, келесі кілт сөздерді қолдана отырып, тақырып бойынша кемінде 3 сөйлем құрастырыңыз. • Көшпенділер; • Отырықшы халық; • Евразия; • Геродот; • Археология; • Сақ-сарматтар Оқушылар жұмысы, постерлер
Рефлексия 3 мин «Неліктен Александр Македонский скифтерді бағындыра алмады?» Текстті оқып, осы соғыстың әрбір қатысу жақтарының іс-әрекеттерін топ болып сипаттаңыздар.
І топ: А. Македонский бастаған македондықтардың іс-әрекеттерін, жорық жасау себептерін көрсетеді.
ІІ топ: Хорезм патшасы Фарасман мен оның қарамағындағылардың іс-әрекеттерін талдайды, неге макендондықтармен одақ құрғанын айтады. ІІІ топ: скиф тайпаларының іс-әрекеттерін, не үшін және қалай қарсылық көрсеткенін сипаттайды Дескрипторлар: А. Македонскийдің скифтерге шабуылының кемінде 2 себебін атайды Скифтердің қарсылық көрсетуінің 2 себебін айтады Хорезм патшасының А. Македонскиймен одағының себептерін көрсетеді
Үй тапсырмасы: эссе жазу Үй жұмысы Эссе жазу, тақырыбы: «Неліктен Александр Македонский скифтерді бағындыра алмады?» (50 сөз)
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі