Эссе және өлең-жыр байқауы

Табиғаттағы, химиялық реакциялар тірі организмдер мен

Алматы облысы Көксу ауданы Мұқыры ауылы
Жапсарбаев атындағы орта мектептің химия пәнінің
мұғалімі: Наурызбаева Гульназ Чапетқызы

Сабақтың тақырыбы
Табиғаттағы, химиялық реакциялар тірі организмдер мен адам тіршілігіндегі химиялық реакциялар


Мақсаты
Оқушыларға оттектің, көміртектің, азоттың табиғаттағы айналымы, қасиеттері, қолданылыуы жайында мәлімет беру. Оқыушылардың заттарды элемент тұрғысынан танып, заттардың құрамын жаза білуге үйрету.
Күтілетін нәтижелер

Оқыушылар оттектің, көміртектің, азоттың табиғаттағы айналымы, қасиеттері, қолданылыуы жайында мәлімет алады.Оқыушылар заттарды элемент тұрғысынан танып, мағлұмат пайда юолады, заттардың құрамын жаза білуге үйренеді.
Керекті жабдықтар Электрондық оқулық, оқулық әдістемелік әдебиеттер, интернет желісі.
Қолданылатын әдіс- тәсілдер Визуалды оқыту «Серпілген сауал»» әдісі арқылы кітаппен жұмыс жасата отырып, сұрау, зерттеушілік әңгіме. «Өкіл» әдісі арқылы жаңа сабақты түсіну. Оттек, азот, көміртек табиғатта таралуы мен маңызын салыстыра отырып түсіну. «Химиялық диктант» әдісі арқылы сабақты қорытындылау, «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау . Кері байланыс.
Тапсырмалар Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Оқушылардың сұрақ қою және олардың жауаптарына қарай әрекет ету.
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Кіріспе

Үй тапсырмасын сұрау
1.Ұйымдастыру. Сергіту.

2. математикалық фигуралардың суреттері арқылы топтарға бөлу.
Сабақты «Серпілген сауал» әдісі арқылы бастау. 1.Химиялық реакцияның неше типі бар? Ата! 2. Қосылу реакциясы дегеніміз не? мысал келтір! 3.Айырылу реакциясы дегеніміз не? мысал келтір! 4. Орынбасу реакциясы дегеніміз не? мысал келтір! 5. Орыналмасу реакциясы дегеніміз не? мысал келтір! Оқушыларға дорба лақтыру арқылы сұрақтар қойылады. 1.Сабаққа әзірлеу. Топпен бірлесе топ ережесін еске түсіреді
3топқа бөлінеді

Оқушылар жауап беріп ережесін айтады. Топ мүшелерінің ішінен біреуі мысал келтіріп тақтаға жазады.
Тұсаукесер



АКТ-ны пайдалану арқылы Көміртек, азот және оттектің табиғаттағы айналымы жайлы мағлұматтар тыңдату арқылы жаңа сабаққа қызығушылығын ояту. Оқушылар электронды оқулықты тыңдайды, дәптерлеріне жазып алады.
Негізгі бөлім

Бекіту сұрақтары: Жаңа тақырыппен жұмыс.
Көміртек, азот және оттектің табиғаттағы айналымы мен маңызы және қолданылуы жайлы жан- жақты сипаттап көрейік. «Өкіл жіберу» әдісімен жүргіземін. Жаңа сабақ материалын дәптерге жазғызу. топ мүшелері орында қалады, өкіл қалған басқа топқа барып мәлімет береді. 3- айналымнан соң топқа келіп топ мүшелеріне келіп айтады.
Постер шығарады.Әр топтан бір оқушы шығып қорғайды. Бағалау критериі арқылы топ сарапшылары бағалайды.
Жаңа сабақ материалын дәптерге жазғызамын.
1.Оттектің табиғаттағы айналымы және маңызы, аллотропиялық түрөзгерісі. 2.Көміртектің табиғаттағы айналымы және маңызы. 3.Азоттың табиғаттағы айналымы және маңызы.
Берілген сұрақтардың дұрыс жауабын слайд арқылы көрсетемін. Жауаптарын критерий бойынша бір-бірін бағалайды. Жаңа тақырыппен жұмыс .
Берілген тақырып бөлігін баяндамашы мен топта, басқа топ мүшелеріне баяндап береді, сосын топта ішінде талқылайды.
Керекті мәліметтерді дәптеріне жазып алып отырады.
Оқушылар «Өкіл» әдісі арқылы әр топтан бір оқушыдан шығып постер қорғайды. Содан кейін оқушылардың қойған сұрақтарына жауап береді.
Бағалау критерийі :
1. Эстетикалық талғамы - 1 ұпай
2. Шығармашылығы-1ұпай
3. Баяндаушының жеткізуі- 1 ұпай
4. Мазмұны – 1 ұпай
4 ұпай –«5»3 ұпай – «4» 2 ұпай –«3»1 ұпай –« 2»

Оқушылар дәптерлеріне тақырыпты жазып болғасын бір-бірін бағалайды.
Қорытынды

Үйге тапсырма «Химиялық диктант» интерактивті тақта арқылы, жазылмай қалған сөздерді толықтырып жазып сөйлем шығарып сабақты қорытындылау.
«Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау
Кері рефлексия парағын толтыру.
Стикерлер арқылы көңіл-күйін білдіреді.
Тақырыптарды оқып келу, Қосымша ақпараттар арқылы реферат дайындау. 1.Алған білімдерін пайдаланады, сараптайды, топпен ақылдасады, сыни ойлайды.
2. Жеке химиялық диктант орындайды.. Жауабын тексереді. Бағалау парағына жазады.

Оқушылар бүгінгі өткен тақырыпқа түсінгендерін бағдаршам түстері арқылы көрсетеді.Қызыл – түсінген жоқпын. Сары – жартылай түсіндім. Жасыл – түсіндім.
Сткерлерін толтырып, іледі.
Оқушылар бағаларын қойғызады.
Үй тапсырмасын жазып алады.


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз

Басқа сайттағы жаңалықтар:

Жүктелуде...

Пікірлер