Өлең, жыр, ақындар

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Түркістан облысы Түлкібас ауданы
Т.Рысқұлов ауылы Абай атындағы мектеп-лицей
математика пәні мұғалімі Джаксыбекова Айнура Каныбековна

 

Сабақ тақырыбы:

  «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау»

Жалпы мақсат:

Бағалаудың түрлерін білудің маңыздылығы туралы пікірлесу, тиімді жолдарына бағыттау ,дұрыс пайдалану жолдарын үйрету.Оқыту үшін формативті бағалауды іс-тәжірибесіне енгізуге ықпал жасау; Өзін-өзі бағалауға, бірін-бірі бағалауға үйрету;

 Оқу нәтижесі

 Жаңа әдісті тәжірибесінде пайдалануға қадам жасауы.Бағалаудың негізгі сипаты бір адам басқа адамның не айтып,не істегенін,өзін өзі бақылау жағдайында өзінің дербес ойлауын,түсінігін,тәртібін мұқият бақылауын түсінуі.

Түйінді идеялар:

  Мұғалімдердің нәтижелі іс-әрекеттері негізінде оқушылардың оқуға қызығушылығын арттыру және алған білімдерін болашақта қолдана алуына бағыттау. Тренингтер мен ойын түрлерін, тапсырмаларды талқылау үшін тыңдаушылардың топтарда бірлесе жұмыс істеуіне ықпал жасау.

Сабақта қолданылатын материалдар:

 А- 4 А-3 парақтары,стикер, интерактивті тақта,флипчарт, маркер, қалам, критериалды бағалау парақтары,

Оқыту әдістері:

ОүБ және оқуды бағалау

АКТ

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

1. Диалог

2. Жеке жұмыс

4. Топтық жұмыс

Дерек көздері:

Әдеби материалдар, портал материалдары, газет-журналдар, интернет материалдары

Тапсырмалар:

Көбелектің суретін салу, стикер арқылы формативті бағалау, критериалды бағалау, дискрипторлар құрастырып, сыни баға беру, өзін-өзі бағалау және бірін-бірі бағалау; топтық тапсырма және қорғау, рефлексия

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:

І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу

Коучтың іс-әрекеті

Мұғалімдердің іс-әрекеті

Топқа бөліну (5 мин)

Топқа бөледі

Топқа бөлінеді.

Мұғалімдер түрлі-түсті шарлар таңдайды, жасыл, сары және қызыл түске 3 топқа бөлінеді.

  Ой қозғау

   (5 мин)

 

 

Сұрақтар:

1. Сабақта қандай бағалау түрлерін қолданасыз

2. Қалыптастырушы бағалау деген не?

3. Жиынтық бағалау деген не?

4. Кері байланыс?

Шарды жарып ішінен шыққан сұрақтарға жауап береді.

Таныстырылым

5 мин

«Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау» туралы «Power point» арқылы қысқаша мәлімет беру.

Таныстырылымды тыңдайды

 

Үш топқа тапсырма беріледі. Мақсатым: бағалаудың түрлерімен таныстырып, оқушыларды оқыту үшін тиімділігін дәлелдеп түсіндіру. (10 мин)

 

Жеке жұмыс:

Көбелектің суретін салуға тапсырма беру, суретке критерилер құру.

Салған суреттеріне ең алдымен өздері баға береді, одан кейін бір-біріне баға береді. Ең соңында бірігіп критерилер құрастырып, критерилер арқылы бағалайды.

Критерилер бойынша ең жоғары ұпай жинаған ұстаз бір сөйлеммен түйіндеу арқылы бағаланады.

Топтық жұмыс

(15 мин)

 

Топпен жұмыс: Әр топқа тапсырма беріледі

1-топ Бағалауға байланысты рөлдік ойын

2-топ Бағалауға байланысты постер құру

3-топ Бағалауға байланысты өлең жолдарын құрастыру

Әр топ бірлесе отырып тапсырманы орындайды, қорғайды

СМС кері байланыс

(5 мин)

 

Стикерге өз көңіл-күйлерін смайлик арқылы салуды тапсырамын және сабақтан алған әсері туралы пікірін ақ параққа жазуды айтамын.

Стикерге өз көңіл-күйлерін бейнелейді және сабақтан алған әсері туралы пікірін ақ параққа жазады.


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз