Астана қаласы №5 гимназияның қазақ тілімен әдебиеті мұғалімі
Сулейменова Жаныл Амангельдиновнаның
«Қазақ тілі мен әдебиеті сабағындаоқушылардың коммуникативтік
дағдыларын дамыту жолдары»атты факультативтік сабақтың
қысқа мерзімді жоспарынан үзінді
Сабақ № 1-2
Бөлім: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні |
Сулейменова Жаңыл Амангельдиновна |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың түрі |
Теориялы-практикалық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: - |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Кіріспе. Курстың мақсаты және міндеті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаты |
Курстың мақсаты мен міндетіен таныстыру, пәнге қызығушылығын арттыру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Қызықты дидактикалық тапсырмаларды орындайды, білімдерін шыңдайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің оқу іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасып, түгелдеу. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстыстырылады. Оқушыларды топқа бөлу. |
Оқушылар амандасып, сабаққа назар аударады. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Тапсырмалардың шартын түсіндіреді. 1 - тапсырма. Сұраққа жауапбере отырып, жасырылған сөзді тап.
2 - тапсырма. Тыңдаған мәтін бойынша сурет сал. Үстелдің ортасында екі кітап, журнал, сызғыш, көк, сары, қызыл, жасыл қарындаштар бар. Кітаптың біреуі үлкен, екіншісі кішкентай. Журналдың беті ашық. Қарындаштар сауытқа салынған, сызғыштың ұзындығы 15 см. 3 - тапсырма. Сұраққа жауап бер. Балалар не істеп жатыр?
1_____________________________________________
3_____________________________________ |
Бірінші топ оқушылары сұрақ қояды, екінші топ оқушылары жұмбақтаған затына қарай "Иә - жоқ",-деп жауап береді. Ойынға белсене қатысады.
Оқушылар мәтінді тыңдайды, түсінеді, мазмұны бойынша сурет салады.
Суретке қарап, сұраққа жауап береді. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 5 мин
|
Сабақты қорытындылап, алған әсерлері туралы оқушылардан кері байланыс алады. |
Кері байланыс беріп, нені жақсы орындағанын, нені әлі де ойлану керек екенін айтады. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ № 3-4
Бөлім: |
|
|||||||||||
Педагогтің аты-жөні |
Сулейменова Жаңыл Амангельдиновна |
|||||||||||
Күні: |
|
|||||||||||
Сабақтың түрі |
Теориялы- практикалық |
|||||||||||
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: - |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Сөз және оның мағынасы. Тура және ауыспалы мағыналы сөздер |
|||||||||||
Оқу мақсаты |
Сөз және оның мағынасын түсіну. |
|||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Қызықты дидактикалық тапсырмаларды орындайды, білімдерін шыңдайды |
|||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің оқу іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасып, түгелдеу. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстыстырылады. Оқушыларды топқа бөлу. |
Оқушылар амандасып, сабаққа назар аударады. |
|
|||||||||
Сабақтың ортасы |
Тапсырмалардың шартын түсіндіреді. 1 - тапсырма. Бірілген сөздерді үш бағанға бөліп жаз. Саясаткер, жат иіс, Наурызкөже, қолбасшы, ағартушы, рухани көсем, улы, беделді, жануарлар әлемі, той, өсиет, көңіл – күй, тұрақтылық, наным-сенім, өсімдіктер.
2 - тапсырма. Сөздерге жұрнақтың бірін жалға, не байқадың, ереже шығарып айт. лық тық дық Бала Дос Жаман лік тік дік
3 - тапсырма. Берілген сөздерге тура және ауыспалы мағынада мысал келтір. Терең, бас, ашық, көз, қызыл.
|
Үш топ оқушылары әр бағанға мағыналас сөздерді теріп жазады.
Сөздерге жұрнақтың бірін жалғайды, ереже шығарып айтады.
Берілген сөздерге тура және ауыспалы мағынада мысал келтіреді. |
|
|||||||||
Сабақтың соңы 5 мин соң5 |
Сабақты қорытындылап, оқушылардан кері байланыс алады. |
Кері байланыс береді. |
|
|
||||||||
Астана қаласы №5 гимназияның қазақ тілімен әдебиеті мұғалімі
Сулейменова Жаныл Амангельдиновнаның
«Қазақ тілі мен әдебиеті сабағындаоқушылардың коммуникативтік
дағдыларын дамыту жолдары»атты факультативтік сабақтың
қысқа мерзімді жоспарынан үзінді
Сабақ № 1-2
Бөлім: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні |
Сулейменова Жаңыл Амангельдиновна |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың түрі |
Теориялы-практикалық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: - |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Кіріспе. Курстың мақсаты және міндеті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаты |
Курстың мақсаты мен міндетіен таныстыру, пәнге қызығушылығын арттыру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Қызықты дидактикалық тапсырмаларды орындайды, білімдерін шыңдайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің оқу іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасып, түгелдеу. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстыстырылады. Оқушыларды топқа бөлу. |
Оқушылар амандасып, сабаққа назар аударады. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Тапсырмалардың шартын түсіндіреді. 1 - тапсырма. Сұраққа жауапбере отырып, жасырылған сөзді тап.
2 - тапсырма. Тыңдаған мәтін бойынша сурет сал. Үстелдің ортасында екі кітап, журнал, сызғыш, көк, сары, қызыл, жасыл қарындаштар бар. Кітаптың біреуі үлкен, екіншісі кішкентай. Журналдың беті ашық. Қарындаштар сауытқа салынған, сызғыштың ұзындығы 15 см. 3 - тапсырма. Сұраққа жауап бер. Балалар не істеп жатыр?
1_____________________________________________
3_____________________________________ |
Бірінші топ оқушылары сұрақ қояды, екінші топ оқушылары жұмбақтаған затына қарай "Иә - жоқ",-деп жауап береді. Ойынға белсене қатысады.
Оқушылар мәтінді тыңдайды, түсінеді, мазмұны бойынша сурет салады.
Суретке қарап, сұраққа жауап береді. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 5 мин
|
Сабақты қорытындылап, алған әсерлері туралы оқушылардан кері байланыс алады. |
Кері байланыс беріп, нені жақсы орындағанын, нені әлі де ойлану керек екенін айтады. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ № 3-4
Бөлім: |
|
|||||||||||
Педагогтің аты-жөні |
Сулейменова Жаңыл Амангельдиновна |
|||||||||||
Күні: |
|
|||||||||||
Сабақтың түрі |
Теориялы- практикалық |
|||||||||||
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: - |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Сөз және оның мағынасы. Тура және ауыспалы мағыналы сөздер |
|||||||||||
Оқу мақсаты |
Сөз және оның мағынасын түсіну. |
|||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Қызықты дидактикалық тапсырмаларды орындайды, білімдерін шыңдайды |
|||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің оқу іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасып, түгелдеу. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстыстырылады. Оқушыларды топқа бөлу. |
Оқушылар амандасып, сабаққа назар аударады. |
|
|||||||||
Сабақтың ортасы |
Тапсырмалардың шартын түсіндіреді. 1 - тапсырма. Бірілген сөздерді үш бағанға бөліп жаз. Саясаткер, жат иіс, Наурызкөже, қолбасшы, ағартушы, рухани көсем, улы, беделді, жануарлар әлемі, той, өсиет, көңіл – күй, тұрақтылық, наным-сенім, өсімдіктер.
2 - тапсырма. Сөздерге жұрнақтың бірін жалға, не байқадың, ереже шығарып айт. лық тық дық Бала Дос Жаман лік тік дік
3 - тапсырма. Берілген сөздерге тура және ауыспалы мағынада мысал келтір. Терең, бас, ашық, көз, қызыл.
|
Үш топ оқушылары әр бағанға мағыналас сөздерді теріп жазады.
Сөздерге жұрнақтың бірін жалғайды, ереже шығарып айтады.
Берілген сөздерге тура және ауыспалы мағынада мысал келтіреді. |
|
|||||||||
Сабақтың соңы 5 мин соң5 |
Сабақты қорытындылап, оқушылардан кері байланыс алады. |
Кері байланыс береді. |
|
|
||||||||
Астана қаласы №5 гимназияның қазақ тілімен әдебиеті мұғалімі
Сулейменова Жаныл Амангельдиновнаның
«Қазақ тілі мен әдебиеті сабағындаоқушылардың коммуникативтік
дағдыларын дамыту жолдары»атты факультативтік сабақтың
қысқа мерзімді жоспарынан үзінді
Сабақ № 1-2
Бөлім: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні |
Сулейменова Жаңыл Амангельдиновна |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың түрі |
Теориялы-практикалық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: - |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Кіріспе. Курстың мақсаты және міндеті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаты |
Курстың мақсаты мен міндетіен таныстыру, пәнге қызығушылығын арттыру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Қызықты дидактикалық тапсырмаларды орындайды, білімдерін шыңдайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің оқу іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасып, түгелдеу. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстыстырылады. Оқушыларды топқа бөлу. |
Оқушылар амандасып, сабаққа назар аударады. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Тапсырмалардың шартын түсіндіреді. 1 - тапсырма. Сұраққа жауапбере отырып, жасырылған сөзді тап.
2 - тапсырма. Тыңдаған мәтін бойынша сурет сал. Үстелдің ортасында екі кітап, журнал, сызғыш, көк, сары, қызыл, жасыл қарындаштар бар. Кітаптың біреуі үлкен, екіншісі кішкентай. Журналдың беті ашық. Қарындаштар сауытқа салынған, сызғыштың ұзындығы 15 см. 3 - тапсырма. Сұраққа жауап бер. Балалар не істеп жатыр?
1_____________________________________________
3_____________________________________ |
Бірінші топ оқушылары сұрақ қояды, екінші топ оқушылары жұмбақтаған затына қарай "Иә - жоқ",-деп жауап береді. Ойынға белсене қатысады.
Оқушылар мәтінді тыңдайды, түсінеді, мазмұны бойынша сурет салады.
Суретке қарап, сұраққа жауап береді. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 5 мин
|
Сабақты қорытындылап, алған әсерлері туралы оқушылардан кері байланыс алады. |
Кері байланыс беріп, нені жақсы орындағанын, нені әлі де ойлану керек екенін айтады. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ № 3-4
Бөлім: |
|
|||||||||||
Педагогтің аты-жөні |
Сулейменова Жаңыл Амангельдиновна |
|||||||||||
Күні: |
|
|||||||||||
Сабақтың түрі |
Теориялы- практикалық |
|||||||||||
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: - |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Сөз және оның мағынасы. Тура және ауыспалы мағыналы сөздер |
|||||||||||
Оқу мақсаты |
Сөз және оның мағынасын түсіну. |
|||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Қызықты дидактикалық тапсырмаларды орындайды, білімдерін шыңдайды |
|||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің оқу іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасып, түгелдеу. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстыстырылады. Оқушыларды топқа бөлу. |
Оқушылар амандасып, сабаққа назар аударады. |
|
|||||||||
Сабақтың ортасы |
Тапсырмалардың шартын түсіндіреді. 1 - тапсырма. Бірілген сөздерді үш бағанға бөліп жаз. Саясаткер, жат иіс, Наурызкөже, қолбасшы, ағартушы, рухани көсем, улы, беделді, жануарлар әлемі, той, өсиет, көңіл – күй, тұрақтылық, наным-сенім, өсімдіктер.
2 - тапсырма. Сөздерге жұрнақтың бірін жалға, не байқадың, ереже шығарып айт. лық тық дық Бала Дос Жаман лік тік дік
3 - тапсырма. Берілген сөздерге тура және ауыспалы мағынада мысал келтір. Терең, бас, ашық, көз, қызыл.
|
Үш топ оқушылары әр бағанға мағыналас сөздерді теріп жазады.
Сөздерге жұрнақтың бірін жалғайды, ереже шығарып айтады.
Берілген сөздерге тура және ауыспалы мағынада мысал келтіреді. |
|
|||||||||
Сабақтың соңы 5 мин соң5 |
Сабақты қорытындылап, оқушылардан кері байланыс алады. |
Кері байланыс береді. |
|
|
||||||||
Астана қаласы №5 гимназияның қазақ тілімен әдебиеті мұғалімі
Сулейменова Жаныл Амангельдиновнаның
«Қазақ тілі мен әдебиеті сабағындаоқушылардың коммуникативтік
дағдыларын дамыту жолдары»атты факультативтік сабақтың
қысқа мерзімді жоспарынан үзінді
Сабақ № 1-2
Бөлім: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні |
Сулейменова Жаңыл Амангельдиновна |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың түрі |
Теориялы-практикалық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: - |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Кіріспе. Курстың мақсаты және міндеті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаты |
Курстың мақсаты мен міндетіен таныстыру, пәнге қызығушылығын арттыру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Қызықты дидактикалық тапсырмаларды орындайды, білімдерін шыңдайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің оқу іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасып, түгелдеу. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстыстырылады. Оқушыларды топқа бөлу. |
Оқушылар амандасып, сабаққа назар аударады. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Тапсырмалардың шартын түсіндіреді. 1 - тапсырма. Сұраққа жауапбере отырып, жасырылған сөзді тап.
2 - тапсырма. Тыңдаған мәтін бойынша сурет сал. Үстелдің ортасында екі кітап, журнал, сызғыш, көк, сары, қызыл, жасыл қарындаштар бар. Кітаптың біреуі үлкен, екіншісі кішкентай. Журналдың беті ашық. Қарындаштар сауытқа салынған, сызғыштың ұзындығы 15 см. 3 - тапсырма. Сұраққа жауап бер. Балалар не істеп жатыр?
1_____________________________________________
3_____________________________________ |
Бірінші топ оқушылары сұрақ қояды, екінші топ оқушылары жұмбақтаған затына қарай "Иә - жоқ",-деп жауап береді. Ойынға белсене қатысады.
Оқушылар мәтінді тыңдайды, түсінеді, мазмұны бойынша сурет салады.
Суретке қарап, сұраққа жауап береді. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 5 мин
|
Сабақты қорытындылап, алған әсерлері туралы оқушылардан кері байланыс алады. |
Кері байланыс беріп, нені жақсы орындағанын, нені әлі де ойлану керек екенін айтады. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ № 3-4
Бөлім: |
|
|||||||||||
Педагогтің аты-жөні |
Сулейменова Жаңыл Амангельдиновна |
|||||||||||
Күні: |
|
|||||||||||
Сабақтың түрі |
Теориялы- практикалық |
|||||||||||
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: - |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Сөз және оның мағынасы. Тура және ауыспалы мағыналы сөздер |
|||||||||||
Оқу мақсаты |
Сөз және оның мағынасын түсіну. |
|||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Қызықты дидактикалық тапсырмаларды орындайды, білімдерін шыңдайды |
|||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің оқу іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасып, түгелдеу. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстыстырылады. Оқушыларды топқа бөлу. |
Оқушылар амандасып, сабаққа назар аударады. |
|
|||||||||
Сабақтың ортасы |
Тапсырмалардың шартын түсіндіреді. 1 - тапсырма. Бірілген сөздерді үш бағанға бөліп жаз. Саясаткер, жат иіс, Наурызкөже, қолбасшы, ағартушы, рухани көсем, улы, беделді, жануарлар әлемі, той, өсиет, көңіл – күй, тұрақтылық, наным-сенім, өсімдіктер.
2 - тапсырма. Сөздерге жұрнақтың бірін жалға, не байқадың, ереже шығарып айт. лық тық дық Бала Дос Жаман лік тік дік
3 - тапсырма. Берілген сөздерге тура және ауыспалы мағынада мысал келтір. Терең, бас, ашық, көз, қызыл.
|
Үш топ оқушылары әр бағанға мағыналас сөздерді теріп жазады.
Сөздерге жұрнақтың бірін жалғайды, ереже шығарып айтады.
Берілген сөздерге тура және ауыспалы мағынада мысал келтіреді. |
|
|||||||||
Сабақтың соңы 5 мин соң5 |
Сабақты қорытындылап, оқушылардан кері байланыс алады. |
Кері байланыс береді. |
|
|
||||||||
Астана қаласы №5 гимназияның қазақ тілімен әдебиеті мұғалімі
Сулейменова Жаныл Амангельдиновнаның
«Қазақ тілі мен әдебиеті сабағындаоқушылардың коммуникативтік
дағдыларын дамыту жолдары»атты факультативтік сабақтың
қысқа мерзімді жоспарынан үзінді
Сабақ № 1-2
Бөлім: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні |
Сулейменова Жаңыл Амангельдиновна |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың түрі |
Теориялы-практикалық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: - |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Кіріспе. Курстың мақсаты және міндеті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаты |
Курстың мақсаты мен міндетіен таныстыру, пәнге қызығушылығын арттыру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Қызықты дидактикалық тапсырмаларды орындайды, білімдерін шыңдайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің оқу іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасып, түгелдеу. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстыстырылады. Оқушыларды топқа бөлу. |
Оқушылар амандасып, сабаққа назар аударады. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Тапсырмалардың шартын түсіндіреді. 1 - тапсырма. Сұраққа жауапбере отырып, жасырылған сөзді тап.
2 - тапсырма. Тыңдаған мәтін бойынша сурет сал. Үстелдің ортасында екі кітап, журнал, сызғыш, көк, сары, қызыл, жасыл қарындаштар бар. Кітаптың біреуі үлкен, екіншісі кішкентай. Журналдың беті ашық. Қарындаштар сауытқа салынған, сызғыштың ұзындығы 15 см. 3 - тапсырма. Сұраққа жауап бер. Балалар не істеп жатыр?
1_____________________________________________
3_____________________________________ |
Бірінші топ оқушылары сұрақ қояды, екінші топ оқушылары жұмбақтаған затына қарай "Иә - жоқ",-деп жауап береді. Ойынға белсене қатысады.
Оқушылар мәтінді тыңдайды, түсінеді, мазмұны бойынша сурет салады.
Суретке қарап, сұраққа жауап береді. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 5 мин
|
Сабақты қорытындылап, алған әсерлері туралы оқушылардан кері байланыс алады. |
Кері байланыс беріп, нені жақсы орындағанын, нені әлі де ойлану керек екенін айтады. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ № 3-4
Бөлім: |
|
|||||||||||
Педагогтің аты-жөні |
Сулейменова Жаңыл Амангельдиновна |
|||||||||||
Күні: |
|
|||||||||||
Сабақтың түрі |
Теориялы- практикалық |
|||||||||||
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: - |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Сөз және оның мағынасы. Тура және ауыспалы мағыналы сөздер |
|||||||||||
Оқу мақсаты |
Сөз және оның мағынасын түсіну. |
|||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Қызықты дидактикалық тапсырмаларды орындайды, білімдерін шыңдайды |
|||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің оқу іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасып, түгелдеу. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстыстырылады. Оқушыларды топқа бөлу. |
Оқушылар амандасып, сабаққа назар аударады. |
|
|||||||||
Сабақтың ортасы |
Тапсырмалардың шартын түсіндіреді. 1 - тапсырма. Бірілген сөздерді үш бағанға бөліп жаз. Саясаткер, жат иіс, Наурызкөже, қолбасшы, ағартушы, рухани көсем, улы, беделді, жануарлар әлемі, той, өсиет, көңіл – күй, тұрақтылық, наным-сенім, өсімдіктер.
2 - тапсырма. Сөздерге жұрнақтың бірін жалға, не байқадың, ереже шығарып айт. лық тық дық Бала Дос Жаман лік тік дік
3 - тапсырма. Берілген сөздерге тура және ауыспалы мағынада мысал келтір. Терең, бас, ашық, көз, қызыл.
|
Үш топ оқушылары әр бағанға мағыналас сөздерді теріп жазады.
Сөздерге жұрнақтың бірін жалғайды, ереже шығарып айтады.
Берілген сөздерге тура және ауыспалы мағынада мысал келтіреді. |
|
|||||||||
Сабақтың соңы 5 мин соң5 |
Сабақты қорытындылап, оқушылардан кері байланыс алады. |
Кері байланыс береді. |
|
|
||||||||
Астана қаласы №5 гимназияның қазақ тілімен әдебиеті мұғалімі
Сулейменова Жаныл Амангельдиновнаның
«Қазақ тілі мен әдебиеті сабағындаоқушылардың коммуникативтік
дағдыларын дамыту жолдары»атты факультативтік сабақтың
қысқа мерзімді жоспарынан үзінді
Сабақ № 1-2
Бөлім: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні |
Сулейменова Жаңыл Амангельдиновна |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың түрі |
Теориялы-практикалық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: - |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Кіріспе. Курстың мақсаты және міндеті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаты |
Курстың мақсаты мен міндетіен таныстыру, пәнге қызығушылығын арттыру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Қызықты дидактикалық тапсырмаларды орындайды, білімдерін шыңдайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің оқу іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасып, түгелдеу. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстыстырылады. Оқушыларды топқа бөлу. |
Оқушылар амандасып, сабаққа назар аударады. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Тапсырмалардың шартын түсіндіреді. 1 - тапсырма. Сұраққа жауапбере отырып, жасырылған сөзді тап.
2 - тапсырма. Тыңдаған мәтін бойынша сурет сал. Үстелдің ортасында екі кітап, журнал, сызғыш, көк, сары, қызыл, жасыл қарындаштар бар. Кітаптың біреуі үлкен, екіншісі кішкентай. Журналдың беті ашық. Қарындаштар сауытқа салынған, сызғыштың ұзындығы 15 см. 3 - тапсырма. Сұраққа жауап бер. Балалар не істеп жатыр?
1_____________________________________________
3_____________________________________ |
Бірінші топ оқушылары сұрақ қояды, екінші топ оқушылары жұмбақтаған затына қарай "Иә - жоқ",-деп жауап береді. Ойынға белсене қатысады.
Оқушылар мәтінді тыңдайды, түсінеді, мазмұны бойынша сурет салады.
Суретке қарап, сұраққа жауап береді. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 5 мин
|
Сабақты қорытындылап, алған әсерлері туралы оқушылардан кері байланыс алады. |
Кері байланыс беріп, нені жақсы орындағанын, нені әлі де ойлану керек екенін айтады. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ № 3-4
Бөлім: |
|
|||||||||||
Педагогтің аты-жөні |
Сулейменова Жаңыл Амангельдиновна |
|||||||||||
Күні: |
|
|||||||||||
Сабақтың түрі |
Теориялы- практикалық |
|||||||||||
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: - |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Сөз және оның мағынасы. Тура және ауыспалы мағыналы сөздер |
|||||||||||
Оқу мақсаты |
Сөз және оның мағынасын түсіну. |
|||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Қызықты дидактикалық тапсырмаларды орындайды, білімдерін шыңдайды |
|||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің оқу іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасып, түгелдеу. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстыстырылады. Оқушыларды топқа бөлу. |
Оқушылар амандасып, сабаққа назар аударады. |
|
|||||||||
Сабақтың ортасы |
Тапсырмалардың шартын түсіндіреді. 1 - тапсырма. Бірілген сөздерді үш бағанға бөліп жаз. Саясаткер, жат иіс, Наурызкөже, қолбасшы, ағартушы, рухани көсем, улы, беделді, жануарлар әлемі, той, өсиет, көңіл – күй, тұрақтылық, наным-сенім, өсімдіктер.
2 - тапсырма. Сөздерге жұрнақтың бірін жалға, не байқадың, ереже шығарып айт. лық тық дық Бала Дос Жаман лік тік дік
3 - тапсырма. Берілген сөздерге тура және ауыспалы мағынада мысал келтір. Терең, бас, ашық, көз, қызыл.
|
Үш топ оқушылары әр бағанға мағыналас сөздерді теріп жазады.
Сөздерге жұрнақтың бірін жалғайды, ереже шығарып айтады.
Берілген сөздерге тура және ауыспалы мағынада мысал келтіреді. |
|
|||||||||
Сабақтың соңы 5 мин соң5 |
Сабақты қорытындылап, оқушылардан кері байланыс алады. |
Кері байланыс береді. |
|
|
||||||||
Астана қаласы №5 гимназияның қазақ тілімен әдебиеті мұғалімі
Сулейменова Жаныл Амангельдиновнаның
«Қазақ тілі мен әдебиеті сабағындаоқушылардың коммуникативтік
дағдыларын дамыту жолдары»атты факультативтік сабақтың
қысқа мерзімді жоспарынан үзінді
Сабақ № 1-2
Бөлім: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні |
Сулейменова Жаңыл Амангельдиновна |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың түрі |
Теориялы-практикалық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: - |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Кіріспе. Курстың мақсаты және міндеті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаты |
Курстың мақсаты мен міндетіен таныстыру, пәнге қызығушылығын арттыру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Қызықты дидактикалық тапсырмаларды орындайды, білімдерін шыңдайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің оқу іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасып, түгелдеу. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстыстырылады. Оқушыларды топқа бөлу. |
Оқушылар амандасып, сабаққа назар аударады. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Тапсырмалардың шартын түсіндіреді. 1 - тапсырма. Сұраққа жауапбере отырып, жасырылған сөзді тап.
2 - тапсырма. Тыңдаған мәтін бойынша сурет сал. Үстелдің ортасында екі кітап, журнал, сызғыш, көк, сары, қызыл, жасыл қарындаштар бар. Кітаптың біреуі үлкен, екіншісі кішкентай. Журналдың беті ашық. Қарындаштар сауытқа салынған, сызғыштың ұзындығы 15 см. 3 - тапсырма. Сұраққа жауап бер. Балалар не істеп жатыр?
1_____________________________________________
3_____________________________________ |
Бірінші топ оқушылары сұрақ қояды, екінші топ оқушылары жұмбақтаған затына қарай "Иә - жоқ",-деп жауап береді. Ойынға белсене қатысады.
Оқушылар мәтінді тыңдайды, түсінеді, мазмұны бойынша сурет салады.
Суретке қарап, сұраққа жауап береді. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 5 мин
|
Сабақты қорытындылап, алған әсерлері туралы оқушылардан кері байланыс алады. |
Кері байланыс беріп, нені жақсы орындағанын, нені әлі де ойлану керек екенін айтады. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ № 3-4
Бөлім: |
|
|||||||||||
Педагогтің аты-жөні |
Сулейменова Жаңыл Амангельдиновна |
|||||||||||
Күні: |
|
|||||||||||
Сабақтың түрі |
Теориялы- практикалық |
|||||||||||
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: - |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Сөз және оның мағынасы. Тура және ауыспалы мағыналы сөздер |
|||||||||||
Оқу мақсаты |
Сөз және оның мағынасын түсіну. |
|||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Қызықты дидактикалық тапсырмаларды орындайды, білімдерін шыңдайды |
|||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің оқу іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасып, түгелдеу. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстыстырылады. Оқушыларды топқа бөлу. |
Оқушылар амандасып, сабаққа назар аударады. |
|
|||||||||
Сабақтың ортасы |
Тапсырмалардың шартын түсіндіреді. 1 - тапсырма. Бірілген сөздерді үш бағанға бөліп жаз. Саясаткер, жат иіс, Наурызкөже, қолбасшы, ағартушы, рухани көсем, улы, беделді, жануарлар әлемі, той, өсиет, көңіл – күй, тұрақтылық, наным-сенім, өсімдіктер.
2 - тапсырма. Сөздерге жұрнақтың бірін жалға, не байқадың, ереже шығарып айт. лық тық дық Бала Дос Жаман лік тік дік
3 - тапсырма. Берілген сөздерге тура және ауыспалы мағынада мысал келтір. Терең, бас, ашық, көз, қызыл.
|
Үш топ оқушылары әр бағанға мағыналас сөздерді теріп жазады.
Сөздерге жұрнақтың бірін жалғайды, ереже шығарып айтады.
Берілген сөздерге тура және ауыспалы мағынада мысал келтіреді. |
|
|||||||||
Сабақтың соңы 5 мин соң5 |
Сабақты қорытындылап, оқушылардан кері байланыс алады. |
Кері байланыс береді. |
|
|
||||||||
Астана қаласы №5 гимназияның қазақ тілімен әдебиеті мұғалімі
Сулейменова Жаныл Амангельдиновнаның
«Қазақ тілі мен әдебиеті сабағындаоқушылардың коммуникативтік
дағдыларын дамыту жолдары»атты факультативтік сабақтың
қысқа мерзімді жоспарынан үзінді
Сабақ № 1-2
Бөлім: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні |
Сулейменова Жаңыл Амангельдиновна |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың түрі |
Теориялы-практикалық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: - |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Кіріспе. Курстың мақсаты және міндеті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаты |
Курстың мақсаты мен міндетіен таныстыру, пәнге қызығушылығын арттыру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Қызықты дидактикалық тапсырмаларды орындайды, білімдерін шыңдайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің оқу іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасып, түгелдеу. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстыстырылады. Оқушыларды топқа бөлу. |
Оқушылар амандасып, сабаққа назар аударады. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Тапсырмалардың шартын түсіндіреді. 1 - тапсырма. Сұраққа жауапбере отырып, жасырылған сөзді тап.
2 - тапсырма. Тыңдаған мәтін бойынша сурет сал. Үстелдің ортасында екі кітап, журнал, сызғыш, көк, сары, қызыл, жасыл қарындаштар бар. Кітаптың біреуі үлкен, екіншісі кішкентай. Журналдың беті ашық. Қарындаштар сауытқа салынған, сызғыштың ұзындығы 15 см. 3 - тапсырма. Сұраққа жауап бер. Балалар не істеп жатыр?
1_____________________________________________
3_____________________________________ |
Бірінші топ оқушылары сұрақ қояды, екінші топ оқушылары жұмбақтаған затына қарай "Иә - жоқ",-деп жауап береді. Ойынға белсене қатысады.
Оқушылар мәтінді тыңдайды, түсінеді, мазмұны бойынша сурет салады.
Суретке қарап, сұраққа жауап береді. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 5 мин
|
Сабақты қорытындылап, алған әсерлері туралы оқушылардан кері байланыс алады. |
Кері байланыс беріп, нені жақсы орындағанын, нені әлі де ойлану керек екенін айтады. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ № 3-4
Бөлім: |
|
|||||||||||
Педагогтің аты-жөні |
Сулейменова Жаңыл Амангельдиновна |
|||||||||||
Күні: |
|
|||||||||||
Сабақтың түрі |
Теориялы- практикалық |
|||||||||||
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: - |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Сөз және оның мағынасы. Тура және ауыспалы мағыналы сөздер |
|||||||||||
Оқу мақсаты |
Сөз және оның мағынасын түсіну. |
|||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Қызықты дидактикалық тапсырмаларды орындайды, білімдерін шыңдайды |
|||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің оқу іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасып, түгелдеу. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстыстырылады. Оқушыларды топқа бөлу. |
Оқушылар амандасып, сабаққа назар аударады. |
|
|||||||||
Сабақтың ортасы |
Тапсырмалардың шартын түсіндіреді. 1 - тапсырма. Бірілген сөздерді үш бағанға бөліп жаз. Саясаткер, жат иіс, Наурызкөже, қолбасшы, ағартушы, рухани көсем, улы, беделді, жануарлар әлемі, той, өсиет, көңіл – күй, тұрақтылық, наным-сенім, өсімдіктер.
2 - тапсырма. Сөздерге жұрнақтың бірін жалға, не байқадың, ереже шығарып айт. лық тық дық Бала Дос Жаман лік тік дік
3 - тапсырма. Берілген сөздерге тура және ауыспалы мағынада мысал келтір. Терең, бас, ашық, көз, қызыл.
|
Үш топ оқушылары әр бағанға мағыналас сөздерді теріп жазады.
Сөздерге жұрнақтың бірін жалғайды, ереже шығарып айтады.
Берілген сөздерге тура және ауыспалы мағынада мысал келтіреді. |
|
|||||||||
Сабақтың соңы 5 мин соң5 |
Сабақты қорытындылап, оқушылардан кері байланыс алады. |
Кері байланыс береді. |
|
|
||||||||
Астана қаласы №5 гимназияның қазақ тілімен әдебиеті мұғалімі
Сулейменова Жаныл Амангельдиновнаның
«Қазақ тілі мен әдебиеті сабағындаоқушылардың коммуникативтік
дағдыларын дамыту жолдары»атты факультативтік сабақтың
қысқа мерзімді жоспарынан үзінді
Сабақ № 1-2
Бөлім: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні |
Сулейменова Жаңыл Амангельдиновна |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың түрі |
Теориялы-практикалық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: - |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Кіріспе. Курстың мақсаты және міндеті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаты |
Курстың мақсаты мен міндетіен таныстыру, пәнге қызығушылығын арттыру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Қызықты дидактикалық тапсырмаларды орындайды, білімдерін шыңдайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің оқу іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасып, түгелдеу. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстыстырылады. Оқушыларды топқа бөлу. |
Оқушылар амандасып, сабаққа назар аударады. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Тапсырмалардың шартын түсіндіреді. 1 - тапсырма. Сұраққа жауапбере отырып, жасырылған сөзді тап.
2 - тапсырма. Тыңдаған мәтін бойынша сурет сал. Үстелдің ортасында екі кітап, журнал, сызғыш, көк, сары, қызыл, жасыл қарындаштар бар. Кітаптың біреуі үлкен, екіншісі кішкентай. Журналдың беті ашық. Қарындаштар сауытқа салынған, сызғыштың ұзындығы 15 см. 3 - тапсырма. Сұраққа жауап бер. Балалар не істеп жатыр?
1_____________________________________________
3_____________________________________ |
Бірінші топ оқушылары сұрақ қояды, екінші топ оқушылары жұмбақтаған затына қарай "Иә - жоқ",-деп жауап береді. Ойынға белсене қатысады.
Оқушылар мәтінді тыңдайды, түсінеді, мазмұны бойынша сурет салады.
Суретке қарап, сұраққа жауап береді. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 5 мин
|
Сабақты қорытындылап, алған әсерлері туралы оқушылардан кері байланыс алады. |
Кері байланыс беріп, нені жақсы орындағанын, нені әлі де ойлану керек екенін айтады. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ № 3-4
Бөлім: |
|
|||||||||||
Педагогтің аты-жөні |
Сулейменова Жаңыл Амангельдиновна |
|||||||||||
Күні: |
|
|||||||||||
Сабақтың түрі |
Теориялы- практикалық |
|||||||||||
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: - |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Сөз және оның мағынасы. Тура және ауыспалы мағыналы сөздер |
|||||||||||
Оқу мақсаты |
Сөз және оның мағынасын түсіну. |
|||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Қызықты дидактикалық тапсырмаларды орындайды, білімдерін шыңдайды |
|||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің оқу іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасып, түгелдеу. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстыстырылады. Оқушыларды топқа бөлу. |
Оқушылар амандасып, сабаққа назар аударады. |
|
|||||||||
Сабақтың ортасы |
Тапсырмалардың шартын түсіндіреді. 1 - тапсырма. Бірілген сөздерді үш бағанға бөліп жаз. Саясаткер, жат иіс, Наурызкөже, қолбасшы, ағартушы, рухани көсем, улы, беделді, жануарлар әлемі, той, өсиет, көңіл – күй, тұрақтылық, наным-сенім, өсімдіктер.
2 - тапсырма. Сөздерге жұрнақтың бірін жалға, не байқадың, ереже шығарып айт. лық тық дық Бала Дос Жаман лік тік дік
3 - тапсырма. Берілген сөздерге тура және ауыспалы мағынада мысал келтір. Терең, бас, ашық, көз, қызыл.
|
Үш топ оқушылары әр бағанға мағыналас сөздерді теріп жазады.
Сөздерге жұрнақтың бірін жалғайды, ереже шығарып айтады.
Берілген сөздерге тура және ауыспалы мағынада мысал келтіреді. |
|
|||||||||
Сабақтың соңы 5 мин соң5 |
Сабақты қорытындылап, оқушылардан кері байланыс алады. |
Кері байланыс береді. |
|
|
||||||||
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі