Өлең, жыр, ақындар

Мыс-тас дәуірінің ерекшелігі

Тарих пәні мұғалімі Утегенова Шаттыгүлдің қысқа мерзімді сабақ жоспары

Күні:15.10.15

Ежелгі Қазақстан тарихы

6 « б » сынып

Сабақ тақырыбы:

Мыс-тас   дәуірінің ерекшілігі

Жалпы мақсат:

 Мыс-тас  дәуірінің ерешілігі  туралы кеңейтілген мағлұматтар білу. Алғашқы металл өндіру, мыс және қалайы сипатын  ұғындыру.  Металл өндірілген аймақтың ерекшілігін   түсіну. Тұрақтар  туралы айта алу.

Сілтеме:

1.Мұғалімдерге арналған нұсқаулық

2.Ежелгі Қазақстан тарихы  оқыту әдістемесі 

3. 6 сыныпқа арналған Ежелгі Қазақстан тарихы  оқулығы авторлары:  Ә.Т.Төлеубаев, Ғ.Д. Іргебаев  Алматы «Атамұра» 2015

Оқу нәтижесі:

АКТ пайдаланалану. Топтық жұмыс аясында белсенді жұмыс атқара алуы,  шығармашылық әлеуеттерін дамытуға жағдай жасау.  Топта жұмыс жасату.

Негізгі идеялар:

Мыс-тас дәуірінің ерекшілігін ұғындыру. Топтық жұмыс жасауға дағдыландыру,

Сабақта қолданылатын материалдар:

интерактивті такта

флипчарт, стикер, маркер

Оқыту әдістері:

Жұмыс түрлері:

Жеке, жұптық, топтық жұмыс, рефлексия жазу

Дерек көздері:

Тақырыпқа арналған материалдар:

1.Қазақстан тарихы оқыту әдістемесі

2.Интернет материалдары

Тапсырмалар:

Топқа тапсырмалар беру

Өзіндік жұмыс қорғау, жұмбақ қорапша, топтастыру, ұйқыашар, визит карточкасы, сөзжұмбақ, постер

Ұйымдастыру

Сыныпты  еңбек құралдары  арқылы  төрт топқа бөлу, тапсырмалар беру

 Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

І. Оқушы ларға психолог иялық ахуал туғызу           

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

(1 мин)

2.50-2.51

«Ежелгі адамдар елінде»

Қолдарыңызға ақ парақты алыңыз, оны төбеңізге қойыңыз. Екінші қолыңызға  қалам алыңыз. Параққа үлкен шеңбер сызыңыз.Ол  шеңбердің ортасына  тау  үңгірін салыңыз қасына тобырды салыңыз. Сол жағына жүріп аңның суретін салыңыз. Енді қайтып келіп үңгірдің  қасына өзіңізді жатқызып қойыңыз.

Содан соң  парақты қолыңызға алыңыз. Айтылған нұсқауға сәйкес сурет сала алдыңыз ба? Кімнің суреті  сәл  болса да  ұқсайды.

Сынып тренингкке қатысады.

Үй тапсырма сы

(3 мин)

2.51-2.54

Ұтқыр сұрақ ұтымды жауап

1.Б.з.б 5-3 мыңжылдықтар аралғын қамтитын кезең

2.Неолит дәуірінің ерекшілігі

3. Неолит дәуірі адамдары негізгі кәсібінің бірі.

4.Неолиттік дәуірге жататын ұршық басы табылған өңір

5. «Қыш  құмыралар заманы»

6. Неолит дәуірінің басты ерекшілігі

7. Қазақстан жерінде кездесетін  неолит тұрақтарының ең көнесі.

8.Неолит кезеңі  ең көне  тұрақтарының бірі.

9.Неолит дәуірінде орнаған рулық қатынас

Тарихшыдан тапсырма

ІІ. Миға шабуыл                           ( 1 мин )  

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

2.54-2.55

Ой қозғау.

  1. Мыс туралы не білеміз?

 Сұрақтарыға жауап береді.

ІІІ. Жаңа тақырып            (2  мин) 

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Электрон ды оқулық

 

2.55-2.57

Жаңа сабаққа қысқаша тоқталу

Жоспары

Мыс-тас дәуірінің ерекшілігі

Алғашқы  металл өңдіру, мыс және қалайы

Орталық Қазақстандағы ежелгі металлургия

 тыңдап, есте сақтау

Топқа бөлу  (2мин)

2.57-2.59

Шапқы,қырғыш,сүңгі, садақ

Топқа бөлінеді

Жұмбақ қорапша  (5 мин)  

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

2.59-3.04

Кесте

Тас дәуірінің кезеңдері

Кезеңнің хронологиялық ауқымы

Жаңалық тар мен өнер табыстар

Әр кезеңде өмір сүрген адамдар

Қоғамдық құрылымы

Ерте палеолит

       

Ерте палеолиттің мустье кезеңі

       

Кейінгі палеолит

       

Мезолит

       

Неолит

       

Энеолит

       

 

Оқушылар жұмбақ қораптан шыққан тапсырмасын  кесте бойынша қорғайды.

     ( 5 мин)

3.04-3.09

Өзіндік жұмыс

Жалпы мыс туралы,мыстың қасиеті, мыстың қолданылуы

мысты қайта өңдеу, Жезқазған мыс кені

Сұрақтарға жауап беру

IV.топтас тыру                               (2 мин)

3.09-3.11    

Мұғалімнің іс-әрекеті

топтастыру

1. Энеолит қай кезендерді қамтиды?

2. Ең бірінші қолданылған металл?

3.Мыс-тас ғасыры қоғамындағы екі ірі өзгерістерді ата.

4. Мыс-тас ғасырынын Солтүстік Қазақстандағы тұрағын ата.

Оқушының іс-әрекеті

Оқушылар сұраққа жауап бере отырып топтастыру жасайды

Ұйқыашар (2мин)                           3.11-3.13

Ұйқыашар ( әр оқушы жаңа сабақ бойынша сөздерге қысқаша қорытынды сөйлем  айту)

Оқушылар өз көзқарастарын жеткізеді.

Визит карточкасы

(4 мин) 3.13-3.17

Ботай , Шебір туралы мәлімет картамен жұмыс

Визит карточкасын толтыру

Сөзжұмбақ

(2мин)

3.17-3.19

Сызбалармен сөзжұмбақ шешкізу

Тапсырманы орындау

Постер

(13мин)

3.19-3.32

Сұрақтар арқылы  постер салу

І топ Қырғыш. Мыс-тас дәуірінің ерекшілігі

ІІ топ Шапқы. Алғашқы металл өндіру, мыс және қалайы

ІІІ топ Сүнгі Әнеолиттік тұрақтар

ІV топ Садақ  ОҚ ежелгі металлургиясы

Орындау,қор ғау, тыңдау

V. Үйге тапсырма сын  беру 

(1мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

3.32- 3.33

Жаңа тақырып бойынша оқу , тест дайындау.

Үй тапсырмасын білу, түртіп алу

VI. Бағалау   (1мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті

 

Оқушының іс-әрекеті

  3.33-3.34

  Бағалау парағын толтыру

Кретерий  баллдық жүйе /0-3/

  1. Белсенді ұтымды жауап (3)
  2. Баяу, жай жауап береді (2)
  3. Баяу, жартылай дұрыс жауап береді (1)
  4. Мүлде жауап жоқ (0)

Өлшемді  бағалау топ басшы топтың жұмысын бағалайды

VIІI. Рефлексия

1 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

3.34-3.35

Сабақ туралы ойларын білу. Түрлі жемістерді (муляж) себеттерге салады.

Қызыл-түсінікті

Сары-жартылай түсінікті

Жасыл-түсінбедим

Сабақтан туралы айту .


Пікірлер (2)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз

Пікірлер