|
Бөлім: |
5.5 Энергия және қозғалыс |
|
Мектеп: |
№ 156 ЖББ мектеп |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Зайтова Рабиям Аюпжановна |
|
Күні: |
06.03.2025 ж |
|
Сыныбы: 5 «К» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қозғалыс |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.5.2.2 әртүрлі жануарлардың қаңқа түрлерінің ерекшеліктерін зерттеу; |
|
Бағалау критерийі: |
Жануарлардың қаңқа түрлерінің ерекшеліктерін зерттейді
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту
|
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу. Түгендеу. «Миға шабуыл» әдісі арқылы сабақ тақырыбын анықтау. Сабақ тақырыбы және мақсаты мен таныстыру. Өткен тақырыпты еске түсіру. Берілген ақпаратарды толықтыру. ‘’QAZ MATH’’ платформасы арқылы оқушыларды топқа бөлу. Үй тапсырмасы : «Wordwall» және «Educaplay» платформасында дайындалған тест тапсырмаларды орындайды. |
Үй тапсырмасын талқылайды
Оқушылар сабақ тақырыбы және мақсаты мен танысады |
Мадақтау
Қол шапалақ |
Оқулық
Презентация
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
Мұғалім жаңа сабақты презентация арқылы түсіндіреді. Негізгі анықтамаларды дәптерге жаздырады.
Бейнеролик көрсетеді |
Жаңа сабақты меңгереді.
Дәптер мен жұмыс жасайды.
Бейнеролик тамашалайды |
|
Оқулық
Презентация
Бейнеролик |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу.
|
№1-тапсырма Постер қорғау. 2 топқа тақырыптар бөлініп беріледі. Тақырып Fliррity платформасы арқылы бөлініп беріледі. |
Тапсырмаларды орындайды |
Мадақтау
Қол шапалақ |
Презентация |
|
|
№2-тапсырма «Сұрақты ұстап ал» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді. Сұрақтар конфет салынған қапты тастау арқылы беріледі. Дұрыс жауап берген топта қап қалады |
Тапсырмаларды орындайды |
Мадақтау
Қол шапалақ |
Презентация
|
|
|
3-тапсырма. «Picker whell» платформасы арқылы сабаққа аз қатысқан оқушылар таңдап алынып, сұрақтарға жауап береді. Әр топтан 2 оқушы сұрақтарға жауап береді. Жалпы 4 сұрақ |
Тапсырмаларды орындайды |
Мадақтау
Қол шапалақ |
Презентация |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия
|
«Бағдаршам» әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалайды. Бекіту: «Kahoot» платформасында түзілген тапсырманы орындайды. Кері байланыс «Бас бармақ» әдісі арқылы сабаққа кері байланыс жасайды -Барлығын түсіндім -Енді түсініп келемін -Түсінбедім |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. |
Мұғалім оқушыларды 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
Презентация |
|
Үйге тапсырма: |
Үйден мектепке баратын жолда қозғалыс мысалдарын бақылаңыздар. Ерекшеліктерін сипаттаңыздар. |
|
|
|
Rz822831
Сабақ жоспары