Өлең, жыр, ақындар

Қозғалыс

Бөлім:

5.5  Энергия және  қозғалыс

Мектеп:

№ 156 ЖББ мектеп

Педагогтің аты-жөні:

Зайтова Рабиям Аюпжановна

Күні:

06.03.2025 ж

Сыныбы:   5 «К»

Қатысушылар саны:                   Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қозғалыс

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.5.2.2 әртүрлі жануарлардың қаңқа түрлерінің ерекшеліктерін зерттеу;

Бағалау критерийі:

Жануарлардың қаңқа түрлерінің ерекшеліктерін зерттейді

 

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

 

Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу. Түгендеу.

«Миға шабуыл» әдісі арқылы сабақ тақырыбын анықтау.

Сабақ тақырыбы және мақсаты мен таныстыру.

Өткен тақырыпты еске түсіру.

Берілген ақпаратарды толықтыру.

‘’QAZ MATH’’ платформасы арқылы оқушыларды топқа бөлу.

Үй тапсырмасы : 

«Wordwall» және   «Educaplay»  платформасында дайындалған тест тапсырмаларды орындайды.

 

Үй тапсырмасын талқылайды

 

 

Оқушылар сабақ тақырыбы және мақсаты мен танысады

 

Мадақтау

 

 

Қол шапалақ

Оқулық

 

Презентация

 

Жаңа сабаққа кіріспе

 

 

 Мұғалім жаңа сабақты презентация арқылы түсіндіреді.

Негізгі анықтамаларды дәптерге жаздырады.

 

Бейнеролик көрсетеді

Жаңа сабақты меңгереді.

 

Дәптер мен жұмыс жасайды.

 

Бейнеролик тамашалайды

 

Оқулық

 

Презентация

 

Бейнеролик

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

 

№1-тапсырма

Постер қорғау. 2 топқа  тақырыптар бөлініп беріледі.

Тақырып Fliррity платформасы арқылы бөлініп беріледі.

Тапсырмаларды орындайды

 

Мадақтау

 

 

Қол шапалақ

 

 

Презентация

 

№2-тапсырма

«Сұрақты ұстап ал» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді.

Сұрақтар конфет салынған қапты тастау арқылы беріледі. Дұрыс жауап берген топта қап қалады

Тапсырмаларды орындайды

 

Мадақтау

 

Қол шапалақ

 

 

Презентация

 

 

3-тапсырма.

«Picker whell» платформасы арқылы сабаққа аз қатысқан оқушылар таңдап алынып, сұрақтарға жауап береді. Әр топтан 2 оқушы сұрақтарға жауап береді. Жалпы 4 сұрақ

 Тапсырмаларды орындайды

 

Мадақтау

 

 

Қол шапалақ

 

 

Презентация

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

 

 

 

«Бағдаршам» әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалайды.

Бекіту:

«Kahoot» платформасында түзілген тапсырманы орындайды.

Кері байланыс

«Бас бармақ» әдісі арқылы сабаққа кері байланыс жасайды

-Барлығын түсіндім

-Енді түсініп келемін

-Түсінбедім

Жеке жұмыс:  - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

- бүгін сабақта қуантқаны.....

- мен өзімді.....үшін мақтар едім.

- маған ерекше ұнағаны.....

- сабақтан соң маған........келді

- бүгін маған..........сәті түсті.

- қызықты болғаны.....

- ......қиындық тудырды.

- менің түсінгенім.....

- енді мен......аламын.

Мұғалім оқушыларды 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

 

 

 

 

 

Презентация

Үйге тапсырма:

Үйден мектепке баратын жолда қозғалыс мысалдарын бақылаңыздар. Ерекшеліктерін сипаттаңыздар.

 

 

 

 

 


Пікірлер (1)

Rz822831

Сабақ жоспары

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз