Атырау қаласы №27 орта мектептің география пәнінің мұғалімі
Ереманова Гаухар Жулановнаның қысқа мерзімді жоспары
19.10.2015 ж
|
Қазақстанның физикалық-географиясы |
8 «В» сынып |
Сабақ тақырыбы: |
||
Жалпы мақсаты: |
Қазақстанның аласа тауларын білу,таулардың ерекшеліктері мен ішкі,сыртқы күштердің жер бедерін өзгертудегі рөлін түсіну және аласа таулардың орнын анықтау үшін физикалық картаны қолдану |
|
Сілтеме: |
1.Мұғалімдерге арналған журнал «Табиғат және география» №3,2012ж. 2. Қазақстанның физикалық-географиясы 8 сынып |
|
Оқу нәтижесі: |
Қазақстанның аласа тауларын біледі,таулардың ерекшеліктері мен ішкі,сыртқы күштердің жер бедерін өзгертудегі рөлін түсінеді және аласа таулардың орнын анықтау үшін физикалық картаны қолданады |
|
Негізгі идеялар: |
Қазақстан аумағының аласа тауларын,олардың пайда болу ерекшеліктері мен қалыптасуын,ең биік нүктелері мен географиялық орны туралы оқып білу |
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
флипчарт, стикер, маркер |
|
Оқыту әдістері: |
Жеке,жұптық, топтық жұмыс Power Point таныстырылымы |
|
Дерек көздері: |
Мұғалімдерге арналаған нұсқаулық . Оқулық. |
|
Тапсырмалар: |
Таныстырылым, тапсырмалар Бейнефильм көрсету. «Ойлан,жұптас,талқыла» әдісі 3-қадам Сыни тұрғыдан ойлауға сұрақтар «Ой қозғау» Кестемен жұмыс «Мәтінді кестеге салу» Сұрақ-жауап «Не ұқтым?»
|
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
І. Психологиялық ахуал туғызу
|
Мұғалімнің іс – әрекеті Оқушыларды сағат тіліне жостарын жазады,топқа бөлу. Бағалау критерийлерімен таныстыру. |
Оқушының іс – әрекеті Сынып топтарға бөлінеді. |
ІІІ. Жаңа тақырып
|
Мұғалімнің іс – әрекеті Бейнефильм «Аласа таулар» көсетіледі. Ой қозғау сұрақтары: 1.Сарыарқа,Мұғалжар,Маңғыстау қандай таулар? 2.Неліктен? 3.Аласа таудың биік таудан айырмашылығы «Ойлан,топтас,бөліс» әдісі
2-топ. Мұғалжар 3-топ. Маңғыстау таулары |
Оқушының іс – әрекеті Әр оқушы жеке мәтінді мұқият оқып, жұп құрап түсінгенін айтады. Шағын топқа қорғайды, бүкіл сыныпта талқылайды. Бір-бірін тыңдап, есте сақтау |
|
Мұғалімнің іс - әрекеті 2-қадам. Постер жасақтау 3-қадам. Сағат тілімен әр топ жобаны қорғайды. әр топқа 3-минут
|
Оқушының іс – әрекеті Әр топ жоба жасап, қорғайды. |
Қорытындылау
|
Мұғалімнің іс – әрекеті «Жемісті корзина» әр топ мушелері сұрақтарын жазып жауап береді? «Кестемен жұмыс» оқушылар дәптеріне бос орынды толықтырып жазады. «Картамен жұмыс» аласа таулы өлкелерді картадан көрсету «Ақылды доп»-пен сұраққа жауап. |
Оқушының іс – әрекеті Оқушылар өз көзқарастарын жеткізеді? Топ басшылар сайланады сайысқа шығады. Оқушылар дәптерлеріне орындайды.
Бейнефильм көрді, доппен ой қозғады.сұраққа жауап көрді. |
|
Бағалау бетшесімен бағаланады,марапатталады |
Формативті бағалау,жиынтық бағаланды. |
Үй тапсырмасы: |
§16 оқу,менталь карта жасақтау. Оқушыларға мәнжазба, қосымша деректер жинақтау. |
Күнделіктеріне жазып алады. |
|
Мұғалімнің іс – әрекеті Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерге жазу |
Оқушының іс – әрекеті Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жеткізу. |
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі