Іс-әрекетті зерттеу бойынша көшбасшылық жоспар.
№ |
Іс шаралар |
Айғақтар,ресурстар |
мерзімі |
әріптестік |
1 |
Қысқа мерзімді жоспарлауға логикалық тапсырмалар мен есептерді енгізу |
Жинақ, ҚМЖ |
Үнемі |
тәлімалушы |
2 |
Мәселе есептерді кірістіру және тақырыпты өмірмен байланыстыру |
Жинақ, ҚМЖ |
Үнемі |
Тәлімалушы |
3 |
Логикалық ойлау қабілеті жоғары оқушыларды назарға алу |
Тізімі, анықтама |
Қазан |
Тәлімалушы |
4 |
Ұзақ мерзімді жоспарды жетілдіру |
Анықтама |
Үнемі |
Тәлімалушы |
5 |
Орта мерзімді жоспарды жетілдіру |
Анықтама |
Үнемі |
Тәлімалушы |
6 |
Қысқа мерзімді жоспарлауды жетілдіру |
Анықтама |
Үнемі |
Тәлімалушы |
7 |
Оқушыларды тапсырманы орындауға деген қабілеттіліктері мен табандылықтарына қарай АВС деңгейге іріктеу |
Малс, Двек сауалнамалар |
Қыркүйек |
Дамушы топ, тәлімалушы |
8 |
Білім сапасының мониторингтері мен диаграммаларын құру |
Диаграмма, рейтинг |
Әр тоқсан |
Дамушы топ, тәлімалушы |
9 |
Сабақта қолданылған әдіс тәсілдердің тиімділігін зерттеу және жинақтау |
Фото, слайд, анықтама |
Үнемі |
Тәлімалушы, әріптестік |
10 |
Аралық бақылау жұмыстарын әзірлеу |
Жинақ, папка |
Үнемі |
тәлімалушы |
11 |
Ашық, жабық сұрақтарды және Блум сұрақтарын қолдану |
Жинақ |
Үнемі |
тәлімалушы |
12 |
Қалыптастырушы бағалауды және жиынтық бағалауды қолдану |
Жинақ, анықтама |
Үнемі |
тәлімалушы |
13 |
Сабақтағы оқушылардың көшбасшылығы мен функционалдық сауаттылығын дамыту |
Рефлексивті есеп, Бақылау, фото |
Үнемі |
тәлімалушы, әріптестік |
14 |
Дидактикалық материалдарды қолдану және жинақтау |
Жинақ |
Үнемі |
тәлімалушы |
15 |
Білім критерийлерін құру. Бағалау парақтарын қолдану |
Бағалау дәптері |
Үнемі |
тәлімалушы |
16 |
Инклюзивті оқытудың және проблемалық жағдаяттардың қолайлы шешімдерін табу |
Тізімі, анықтама, бақылау |
Үнемі |
тәлімалушы, әріптестік |
17 |
Рефлексивті есептер жазу қорытындылау |
Слайд, видео |
Әр тоқсанда |
бірлестік, әріптестік |
18 |
Оқытудағы жаңа тәсілдер қорын толықтыру және жетілдіру |
Фото, бақылау |
үнемі |
Сыншы дос |
19 |
Бинарлық сабақтар жоспарлау және өткізу |
Рефлексивті есеп, фото, пікірлер, бақылау |
қараша |
Бірлестік мұғалімдері |
20 |
Сабақта оқушылардың жобалау және зерттеушілік іс әрекеттерін қалыптастыру |
Бақылау, фото, пікір |
үнемі |
Пән аралық әріптестік |
Информатика пәні бойынша тәжірибе алмасудың және өз білімін жетілдірудің жылдық жоспар.
№ |
Тақырып |
мерзімі |
әріптестік |
ресурстар |
|
«Паскаль тілінде программалау» жобалық жұмыстар әзірлеу |
Қазан |
Тәлімалушы, қоғамдастық, и.к.доцент |
Жобалық жұмыстар |
|
Паскаль тілін меңгеруге СМАРТ жоспар құру |
қыркүйек |
Тәлімалушы, сыншы дос |
жоспар |
|
Кәсіби пән аралық қоғамдастық құру |
қараша |
Дамушы топ
|
Есептер, тізімі, алгоритмдер |
|
Паскаль программалау тілінен дарынды оқушы әзірлеу |
қыркүйек |
Тәлімалушы, тәлімгер |
Жоспар, оқушы, ата-анасы, байланыс |
|
Паскаль программалау тілі бойынша ашық сабақтар өткізу |
қазан |
Тәлімалушы, дамушы топ, сыншы дос, әдіскер |
ҚМЖ, фото, рефлексивті есеп, сауалнамалар, кесте№1 |
|
Осы тақырыпта бинарлық сабақ өткізу |
қараша |
Дамушы топ, сыртқы эксперт, әдіскер
|
ҚМЖ, фото, рефлексивті есеп, сауалнамалар, кесте№1, оқушы үні |
|
Паскаль тілінде жұмыстар бойынша ресурстарды жинақтау, талдау |
Үнемі Жыл бойы |
Тәлімалушы, зертханашы |
Жоспар, қорытынды, Тізімі |
|
Сыртқы экспертпен және жоғары оқу орнымен байланыс орнату |
Семинарларда, жыл бойы |
Пәндік қоғамдастық, и.к.доцент |
Қатынас хат Рецензия Пікірлер |
|
Паскаль программалау тілі бойынша бақылау және тест жұмыстарын жинақтау, сұрыптау |
Жыл бойы |
Тәлімалушы
|
Кітапша, папка
|
|
Мониторингтер және аралық бақылау жұмыстарының нәтижесін талдау |
Әр тоқсанда |
Тәлімалушы, сыншы дос, дамушы топ |
Кесте№2 |
|
Осы тақырып бойынша оқушылардың рейтингісін шығару |
Әр тоқсанда |
Тәлімалушы, сыншы дос, дамушы топ |
Рейтинг картасы, жалпы рейтинг |
|
Осы тақырып бойынша өз білімімді жетілдіру |
үнемі |
Тәлімалушы, сыншы дос, дамушы топ |
Жоспар, вебинарлар, сертификат |
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі