«Баланың әлеуметтік жағдайының келісілген көрсеткіші» бойынша жасалған қорытындысы
Сыныбы_________________________________________________________________________________
Сынып жетекшісі__________________________________________________________________________
Жалпы бала саны__________________________________________________________________________
Қауіпті аймақтағы бала саны(30 және одан төмен)_______________________________________________
Орташа аймақтағы бала саны(31-40)___________________________________________________________
Жоғары және тұрақты әлеуметтік жағдайы бар бала саны(40 тан жоғары)__________________________
№ |
Аты жөні |
балл |
1 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
|
4 |
|
|
5 |
|
|
6 |
|
|
7 |
|
|
8 |
|
|
9 |
|
|
10 |
|
|
11 |
|
|
12 |
|
|
13 |
|
|
14 |
|
|
15 |
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|
|
21 |
|
|
22 |
|
|
23 |
|
|
24 |
|
|
24 |
|
|
25 |
|
|
27 |
|
|
27 |
|
|
29 |
|
|
30 |
|
|
31 |
|
|
32 |
|
|
33 |
|
|
Социолог:
2015-2016 оқу жылы
«Баланың әлеуметтік жағдайының келісілген көрсеткіші»
1. Жанұя құрамы:
А) анасы, әкесі, атасы, апасы – 5;
Б)тек әкесі мен анасы –4; В) жалғыз анасы – 3;
Г) жалғыз әкесі – 2;
Д) ата анасы жоқ, атасы, апасы немесе туыстары-1.
2. Мектептегі үлгерімі:
А) жақсы – 5; Б) қанағаттандырарлық –4;
В) қанағаттандырарлықсыз –3; Г) мектепті тастап кеткен, жұмыс істейді – 2; Д) мектепті тастаған, жұмыссыз – 1.
3.Баланың денсаулығы:
А) дені сау – 5;
Б) жиі ауырып тұрады, қалыпты жасына сәйкес – 4;
В) созылмалы ауруы бар – 3;
Г) ойлау қабілеті дамымаған –2;
Д) туа біткен жүйке психикалық ауруы бар – 1.
4.Үйдегі санитарлы гигеналық жағдайлары:
А) жихазы бар бөлек пәтер – 5;
Б) ата апаларының үйі – 4;
В) бір бөлмеден артық коммуналды пәтер – 3;
Г) бір бөлме коммуналды – 2;
Д) жағдайы төмен общежития немесе барак– 1.
5. Жанұя табысы:
А) қалағанын ала алады – 5;
Б) ақша жеткілікті, бірақ ұзақ пайдаланатын заттарды несиеге алады – 4;
В) күнделікті шығынға ақшалары жетеді, бірақ киім алатын кезде қиналады – 3;
Г) бір айлыққа күн көреді – 2;
Д) бір айлыққа күн көре алмайды – 1.
6. Жанұяның әлеуметтік жағдайының деңгейі:
А) бір бірін қолдау және сүйіспеншілік атмосферасы – 5;
Б) салауатты өмір салты, ешқандай эмоционалды бояусыз: ұрыссыз , бауырмашылдықсыз, «әдеттегідей» өмір сүреді - 4;
В) ұрыс керіс, бір ата анасы ішкілікке жақын – 3;
Г) сотталған ата ана, ішкілік, дау жанжал, төбелес, ойлау қабілеті төмен ата ана - 2;
Д) алкоголизммен, наркологиямен, көшілікке жат қылықпен есепте тұратын ата анасы бар – 1.
7. Баланың мектептегі тәртібі:
А)жақсы – 5; Б) қанағаттандырарлық – 4;
В) қанағаттандырарлықсыз -3;
Г) көпшілікке жат қылықтарымен көзге түскен – 2;
Д) есепте тұрады –1.
8. Сабақтан тыс баланың ортасы:
А) үйірмелерге секцияларға белсенді қатысады – 5;
Б) жүйелі емес әр түрлі іс шараларға қатысу – 4;
В) мақсатсыз бос уақыт өткізу, қызығушылықтарының жоқтығы – 3;
Г)) жағымсыз топтармен кездесу, кішігірім бұзақылықтар, темекі т.б. – 2;
Д) есепте тұратын бұзақылық топ мүшесі, ұрлық т.б. – 1.
9. Өмірлік мақсаты баланың:
А) нақты анықталған – 5;
Б) позитивті бағытта, өмірлік құндылықтар негізінде айқын емес - 4;
В) ақиқатқа сай емес орындалмайтын мақсаттары бар немесе болашаққа мақсаты жоқ – 3;
Г) теріс бағытта құрылған мақсаттар, ортасының ғана қызығушылығына сүйенген –2;
Д) Қоғамға пайдалы еңбекке қарсы, құқық бұзушылыққа негізделген мақсаты бар есептегі– 1.
10. Ата анасының баламен эмоционалдық қарым қатынасы:
А) үнемі қолдау, балаға талап қоя білу, қарым қатынаста демократизм, сенім атмосферасы – 5;
Б) соқыр махаббат – 4;
В) ата ана үшін өз өмірлері маңызды, бірақ баласына деген қызығушылығы мен сүйіспеншілігі бар – 3;
Г) бейтарап, балаға деген жауапкершілік жоқ, қараусыз, бақылаусыз бала, қосымша проблема – 2;
Д) ата анамен бала арасында психологиялық қысым және қол көтерулер бар – 1.
Баланың әлеуметтік жағдайын анықтау нұсқауы.
Жалпы балл – 150.
Жиналған балл жиынтығы келесі мінездемелерге сәйкес көрсетілген:
30 дан төмен – бұл баланы аса қауіпті аймаққа тіркеу керек (балл төмендеген сайын аса қауіпті аймаққа кіреді);
31 ден 40 – әлеуметтік жағдайы орташа;
Более 40 – әлекуметтік жағдайы жоғары және тұрақты (балл көп болған сайын жоғары әрі тұрақты).
МАЛС сауалнамасы
А |
Аты жөні: |
Жасы: сынып |
|||||
|
Жынысы: ұл/қыз |
Келісемін а |
Шамалы келісемін б |
Бейтарап с |
Шамалы келіспеймін д |
Келіспеймін е |
|
1 |
Мен тестілерді жақсы орындай аламын |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
|
2 |
Маған мәселелерді шешкен ұнайды |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
|
3 |
Маған жаңа жұмыс берген кезде, мен әдетте оны орындай алатындығыма сенімді боламын |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
|
4 |
Жұмыс туралы мұқият ойлау оны жақсы орындауға көмектеседі |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
|
5 |
Мен жақсы талқылай аламын |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
|
6 |
Мен өзімнің жұмысымда біршама көмекке мұқтажбын |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
7 |
Маған қиын жұмысты орындау ұнайды |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
|
8 |
Мен жаңа жұмысты орындауға тиіс кезде менде мазасыздық пайда болады |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
9 |
Проблемалық жағдайларды шешу қызықты деп ойлаймын |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
|
10 |
Мен жұмысты орындау қиын болған кезде маған ары қарай не істеу керектігін шеше аламын |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
|
11 |
Оқу жеңіл |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
|
12 |
Мен тестілерді жақсы орындай алмаймын |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
13 |
Мен көптеген сөздердің мағынасын білемін |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
|
14 |
Мен орындауға тиісті тапсырмаларды мұқият ойлаймын |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
|
15 |
Мен проблемаларды қалай шешу керектігін білемін |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
|
16 |
Мен мектепте көптеген тапсырмаларды қиын деп табамын |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
17 |
Мен ақылдымын |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
|
18 |
Қалай жақсы оқушы болатынын білемін |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
|
19 |
Маған өз ақылымды қолдану ұнайды |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
|
20 |
Оқу қиын |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
Жалпы балл- |
|
1) 2с+5с+9с+13с+14с+19с= 2) 3с+6с+12с+16с+20с=
3) 1с+7с+8с+11с+17с+18с= 4) 4с+10с+15с=
Яғни, бұл жерде төмендегі көрсеткіштерді береді:
1) Көпшілікпен жұмыс жасай алуы
2) Өзіне сенімділігі
3) Тапсырмадан қашып тұруы
4) Тапсырмадан қалыс қалуы
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі