Ойлау жолдары
|
Мақсаты
|
Түрткі
|
Нәтиже
|
Бағалау
|
Қалыптастырушы
|
Критерий
|
Дескриптор
|
Ұпай
|
Білу
|
Өлеңді тыңдап , ақынның сазгер ақын екенін біледі
|
Сазгер ақынның тағы қандай әндері бар екен.
|
Халық арасына танымал, қазақтың музыка мәдіниетінің алтын қорына енген әндерін атайды
|
Жарайсың
Ойланып көр
Сенің Қолыңнан келеді
|
Екі әнін атайды
|
Дариға
Туған ел
|
1
1
|
Түсіну
|
Сазгер ақынның ой-толғануын, жан сырын түсіну. Шығарманың идеясын анықтау.
|
Қасым неліктен ойлап-толғанады?
Неүшін осы өлеңді жазды?
|
Көңіліндегі дауыл күйді білдірді. Өмірдің қысқалығына өкінді.Әділетсіздікті көрді. Келер ұрпаққа аманатын жеткізді. Болашаққа үміті зор екенін білдірді.
|
Өте дұрыс
Керемет
Жарайсың
Толықтырып көр
Басқаша айтып көр
|
Мақсаты
Идеясы
Философиясы
Қолданған айшықты сөздер
Болашаққа аманаты
|
Ақынның толғанысы, күйі, ұміті.
Теңеу,эпитет. Жаңғыртып жер сарайын сен келгенде
|
1
1
1
1
1
|
Қолдану
|
Шығармашылығы мен өмірбаяны туралы айтады
|
Шығармашылығы мен өмірі туралы не айтар едің?
|
Туған жері,өмірі.Жазған өлеңдері.
|
Жарайсың
Өте дұрыс
Ойланып көр
Сен білесің
|
Шығармашылығы:
Өмірі:
|
Қарқаралы ауд. Қызыл ауылы 1911-1955жж
1938-1954жж аралығындағы жазған өлеңдері.
|
1
1
|
Талдау
|
Өлең құрылымына талдайды, сөз тіркестерін табады, морфологиялық, лексикалық талдау жасайды.
|
Өлеңді құрылымына талдау жасап көресіңбе?
Сөз тіркестерін тауып берші.
Морфологиялық талдау жасауың керек.
Лексикалық себетті толтыр.
|
Шумақ, тармақ, бунақ, буын, ұйқас.
Өлеңнен сөз тіркестерін табады
Бір тармақты алып, морфологиялық талдау жасайды.
Өлеңге лексикалық талдау жасайды.
|
Жарайсың
Жақсы
Жаман емес
|
Өлеңнің шумағын, тармағын санайды. 1шумақтың бунағы мен буынына талдайды. Өлеңнен сөз тіркестерін тереді. 1 тармақты талдайды. Өлеңге лексикалық талдау жасайды.
|
Өлең-26 шум, 104 тарм, 1-шум 3бунақ 12,11,11,11.
Сөз тіркесі
Морфология
Лексика
|
1
1
1
1
|
Жинақтау
|
Оқушылардың бір-біріне сұрақ қойып,жауап алу
|
Кім? Неге? Кімге? Кінмен? Неден?
|
Бір біріне сұрақ қояды, жауап береді.
|
Жарайсың
Жақсы
Ойланып көр
|
|
|
|
Бағалау
|
Білгенін көрсету
|
Туған жылы, жері, оқу орындары, жұмыс орны, жазған өлеңдері, әндері, пьесалары, аудармасы,Өзім туралы, өлең жанры,
|
Тест сұрақтарына жауаптарын белгілейді
|
80-100-5, 60-80-4. 40-60-3, 0-40-2
|
1911,Қарағанды/Қарқаралы/Қызыл, Ауыл мектебі/ Семейдегі интернат/Мал дәрігерлік техникум/Ленинград. Орман шар. Инст./Лениншіл жас/ Екпінді құрылыс......
|
Қ.Аманжолов, Өзім туралы, Дариға сол қыз, 1911ж Қарағанды, Қарқаралы,
|
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
|
Ұлбосын
Жақсы, материалдарыңызды қарап шықтым, барлығы ұнады! Керегін пайдаланамын! Бөліскеніңізге рахмет сізге! Өзім жас педагогпын, қажетті материалдар екен!
Дария
Болады