Эссе және өлең-жыр байқауы

Лессон Стади "Қ.Аманжолов Өзім туралы өлеңі"

Лессон стади тақырыбы:Қасым Аманжолов «Өзім туралы» Мақсаты: Қ.Аманжоловтың өмірі мен шығармашылығын тану «Өзім туралы»  өлеңін мәнерлеп оқу, өлеңнің құрылымдық жүйесіне талдау, сазгер ақынның ой-толғануын, жан сырын түсіну. Шығарманың идеясын анықтау.                         Пән мұғалімі: Юсупова К.Ж.

Ойлау жолдары

Мақсаты

Түрткі

Нәтиже

                                               Бағалау

Қалыптастырушы

Критерий

Дескриптор

Ұпай

Білу

Өлеңді тыңдап , ақынның  сазгер ақын екенін біледі

 

Сазгер ақынның тағы қандай әндері бар екен.

Халық арасына танымал, қазақтың музыка мәдіниетінің алтын қорына енген әндерін атайды

Жарайсың

Ойланып көр

Сенің Қолыңнан  келеді

Екі әнін атайды

Дариға

Туған ел

1

1

Түсіну

Сазгер ақынның ой-толғануын, жан сырын түсіну. Шығарманың идеясын анықтау.

 

Қасым неліктен ойлап-толғанады?

Неүшін осы өлеңді жазды?

Көңіліндегі дауыл күйді білдірді. Өмірдің қысқалығына өкінді.Әділетсіздікті көрді. Келер ұрпаққа аманатын жеткізді. Болашаққа үміті зор екенін білдірді.  

Өте дұрыс

Керемет

Жарайсың

Толықтырып көр

Басқаша айтып көр

Мақсаты

Идеясы

Философиясы

Қолданған айшықты сөздер

Болашаққа аманаты

  Ақынның толғанысы, күйі, ұміті.

Теңеу,эпитет.    Жаңғыртып жер сарайын сен келгенде

1

1

1

1

 

1

Қолдану

Шығармашылығы мен өмірбаяны туралы айтады

Шығармашылығы мен өмірі туралы не айтар едің?

Туған жері,өмірі.Жазған өлеңдері.

 

Жарайсың

Өте дұрыс

Ойланып көр

Сен білесің

Шығармашылығы:

 Өмірі:

Қарқаралы ауд. Қызыл ауылы 1911-1955жж

1938-1954жж аралығындағы жазған өлеңдері.

1

 

 

 

1

Талдау

Өлең құрылымына талдайды, сөз тіркестерін табады, морфологиялық, лексикалық талдау жасайды.

Өлеңді құрылымына талдау жасап көресіңбе?

Сөз тіркестерін тауып берші.

Морфологиялық талдау жасауың керек.

Лексикалық себетті толтыр.

Шумақ, тармақ, бунақ, буын, ұйқас.

Өлеңнен сөз тіркестерін табады

Бір тармақты алып, морфологиялық талдау жасайды.

Өлеңге лексикалық талдау жасайды.

Жарайсың

Жақсы

Жаман емес

Өлеңнің шумағын, тармағын санайды. 1шумақтың бунағы мен буынына талдайды. Өлеңнен сөз тіркестерін тереді. 1 тармақты талдайды. Өлеңге лексикалық талдау жасайды.

Өлең-26 шум, 104 тарм, 1-шум 3бунақ 12,11,11,11.

Сөз тіркесі

Морфология

Лексика

1

 

 

 

 

1

1

1

Жинақтау

Оқушылардың бір-біріне сұрақ қойып,жауап алу

 Кім? Неге? Кімге? Кінмен? Неден? 

Бір біріне сұрақ қояды, жауап береді. 

Жарайсың

Жақсы

Ойланып көр

 

 

 

 

Бағалау

Білгенін көрсету

Туған жылы, жері, оқу орындары, жұмыс орны, жазған өлеңдері, әндері, пьесалары, аудармасы,Өзім туралы, өлең жанры,

Тест сұрақтарына  жауаптарын белгілейді

80-100-5, 60-80-4. 40-60-3, 0-40-2

1911,Қарағанды/Қарқаралы/Қызыл, Ауыл мектебі/ Семейдегі интернат/Мал дәрігерлік техникум/Ленинград. Орман шар. Инст./Лениншіл жас/ Екпінді құрылыс......

Қ.Аманжолов, Өзім туралы, Дариға сол қыз, 1911ж Қарағанды, Қарқаралы,

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Флипчарт,  тест сұрақтары

Лессон стади жоспары

Өлең "Өзім туралы"

Түймедақ сұрақтары

Ақпараттық диктант

Бағалау парағы

Тақырыпты Блум таксономиясына салу

 


Пікірлер (2)

Ұлбосын

Жақсы, материалдарыңызды қарап шықтым, барлығы ұнады! Керегін пайдаланамын! Бөліскеніңізге рахмет сізге! Өзім жас педагогпын, қажетті материалдар екен!

Дария

Болады

Пікір қалдырыңыз

Басқа сайттағы жаңалықтар:

Жүктелуде...