Өлең, жыр, ақындар

Мұғалім көшбасшылығы

Мұғалімнің аты-жөні: Аманжолова  Гульдана  Аманжоловна

Бітірген оқу орны: ҚарМУ

Білімі: жоғары

Педагогикалық өтілі:14 лет

Санаты:II

Жұмыс орны: КММ №53 ЖББОМ

Оқытатын пәні: орыс тілі мен әдебиет

Уровень:  III (базовый)

 

         ШЕБЕР-КЛАСС

 

Тақырыбы:

«Мұғалім көшбасшылығы»

 

Мақсаты:  «Мұғалім көшбасшылығы» өздерінің  әріптестері мен айналасындағыларға әсер ету үшін, көшбасшылық  қасиеттерін  көрсету

 

Оқыту әдістері: Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер, СТО

диалог, жұптық жұмыс, топтық жұмыс 

Дерек көздері: Интернет материалдар, МАН

Тапсырмалар: Сұрақтар, салыстыру, зерттеу, түйіндеу

Оқуға арналған тапсырма: Мұғалімге арналған нұсқаулық

 

 

 

 

Коучинг сессияның өту барысы

 

 

Коучинг сессияның өтілу кезеңдері

 

Уақыты

 

Коуч пен коучингке қатысушылардың іс-әрекеті

 

Амандасу

 

 

2  мин

 

Коуч коучингтің тақырыбы мен мақсатын таныстырады.

 

Сергіту сәті.

(жақсы психологиялық ахуал орнату)

 

10мин

Назарларыңызды ойландыратын ойлар слайдына аударыңыздар:

“Көңіл-күй үшін”

      

 

 

Топқа бөлу

 

3 мин

«Әр түрлі жетон» әдісі бойынша шағын топқа бөлу.

 

 

Топтық жұмыс

 

 

15 мин

Түпкілікті сұрақ:

Мұғалім   көшбасшылығы неге төмен және оны      

 қалай дамытуға  болады?

Спикердің қорғауы.

 ( Кластер қорғау )

 

 

Рефлексия

 

2 мин

 

«Екі жұлдыз бір тілек» арқылы

 

 

Сергіту сәті

 

3 мин

Жаттығу:“ Ипподромда ”.

Тапсырма:  біз бәріміз ипподромда жүрміз. Қазір аттар жарысы басталады. Аттардың шапқанын саламыз, «аттар» деген белгі берілгенде осы тапсырманы орындайсыздар. Одан кейін «кедергі» дегенде «и-и оп» деп айтасыздар.  «Журналист» дегенде қолдарыңызбен «салем» бересіздер. Ал, енді алға! 

 

 

Топтық жұмыс

 

10 мин

Техникалық: Раундробинг.

«Лидер» деген сөзді өздеріңіздің топтарыңызда құраңыздар. 1 минуттың ішінде жеке-жеке жазыңыздар. Әрі қарай топ спикерлері 1 минут ішінде топтағы ақпаратты жинап алады да Лидер – бұл … деген тақырыпта өздеріңіздің жалпы түсініктеріңізді құрасыздар.

 

 

 

Сергіту сәті

 

5 мин

 

Құрастырушы кезең.

Берілген қағазға аттарыңызды вертикалынан

жазыңыздар. Ойыңызды жинақтаңыз!

Сізде 5-10 минут бар, әр әріптің жанына өзіңіздің мінезіңіздегі сапаларды, яғни өзіңіздің білетін және бағалайтын жақтарыңызды жазыңыз. Оны бір-біріңізге көрсетіңіздер.

Мысалы:

А – ақ көңіл, ақжарқын

Й – ибалы, инабатты

Г – гүлдей әсем

Ү – үлкенді құрметтейді

Л – лайықты

 

 

 

Рефлексия

 

5 мин

«Алақан»

Бас бармақ       Не ұнады?

Балан үйрек     Жаңа не білдім?

Ортан терек     Не жөнінде ойландыңыз?

Шылдыр шүмек       Өз қоржыныма не аламын?

Кішкентай бөбек      Не білгім келеді?

 

 

19.01.2015ж.

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз