Өлең, жыр, ақындар

Мұғалімнің көшбасшылық сапасы

Мұғалімнің аты-жөні: Аманжолова  Гульдана  Аманжоловна

Бітірген оқу орны: ҚарМУ

Білімі: жоғары

Педагогикалық өтілі:14 лет

Санаты:II

Жұмыс орны: КММ №53 ЖББОМ

Оқытатын пәні: орыс тілі мен әдебиет

Уровень:  III (базовый)

 

 

ШЕБЕР-КЛАСС

Тақырыбы:

«Мұғалімнің  көшбасшылық сапасы»

 

 

   Мақсаты: «Білімнің маңыздылығы және өздігінен жетілу мұғалімнің

   көшбасшылық қабілет төңірегінде, білім процесіндегі барлық

   қатысушылармен бірлесіп әрекет қылу   нәтижелі болуы мүмкін »

 

Психологиялық дайындық.
 «Жылылық» (бір-біріңіздің  алақандарыңызға алақандарыңызды қойып,   жақсы тілек тілеңіздер).

 

Оқыту әдістері: Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер, СТО диалог, жұптық жұмыс, топтық жұмыс

Дерек көздері: Интернет материалдар, МАН

Тапсырмалар: Сұрақтар, салыстыру, зерттеу, түйіндеу

Оқуға арналған тапсырма: Мұғалімге арналған нұсқаулық

 

 

Коучинг сессияның өту барысы

 

 

Коучинг сессияның өтілу кезеңдері

 

Уақыты

 

Коуч пен коучингке қатысушылардың іс-әрекеті

 

Амандасу

 

2  мин

 

Коуч коучингтің тақырыбы мен мақсатын таныстырады.

 

Психологиялық дайындық.

 

5 мин

 

«Жылылық» (бір-біріңіздің  алақандарыңызға алақандарыңызды қойып,   жақсы тілек тілеңіздер).

 

Топқа бөлу

2 мин

«Кампиттер» әдісі бойынша шағын топқа бөлу.

 

 

Ой шақыру

 

10 мин

 

Түпкілікті сұрақ: біздің ғасырда көшбасшы мұғалім қандай

жеке тұлға болуы мүмкін?

 

 

 

Бағалау

 

2 мин

 

«2 жұлдыз 1 тілек» арқылы

 

 

Топтық жұмыс

 

10 мин

 

Түпкілікті сұраққа жауап табу
 Мұғалімнің көшбасшылық сапасының құрылымы:

Конструктивтік компонент: ...

Коммуникативтік компонент :...

Ұйымдастырушы компонент:..

Жақтаушы компонент:...

 

 

Сергіту сәті

 

2 мин

 

физминутка

 

 

Жаттығу. 

 

5 мин

 

“Көшбасшы мұғалімнің дөңгелек теңгерімі  (баланс)”.

Тапсырма:

        Бір ақпарақ қағазды алып, оған үлкен шеңбер салыңыздар және оны теңестіріп сегіз бөлікке бөліңіздер. Әрі қарай бөліктің санын көбейте беруге болады. Бұл бөліктер көшбасшы мұғалімнің мінезіндегі ұстанымдарының негізі сәйкес болу керек.Әр бөліктің атын ұсынамыз, жазамыз және оның мағанасын бағалаймыз.  

       Көшбасшы-мұғалімнің дөңгелегінің   әр бөлігін қосамыз және құрастырамыз.

 

 

 

бейнефильм

 

5 мин

 

Дүйсенбі

 

 

Топтық жұмыс

 

10 мин

 

Жақсы  ұстазға  қажетті 8  қасиет

Спикердің қорғауы.

 ( Кластер қорғау )

 

 

 

Рефлексия

 

5 мин

Берілген сұрақтарды Көшбасшылықты жүргізу үдерісі.

1.  Оқу сапасын арттыру және қолдау көрсету арқылы оқу үлгерімін арттыруға бола ма?

2. оқушылардың білімдегі жеке қажеттіліктерін түсіну және шешу арқылы оқуды жетілдірудің жолдары

3. Мектеп реформасына ролі мен мәртебесіне қарамастан барлық қызметкерлер бірдей ат салыса ала ма?

 

24.01.2015ж.


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз