Қазақ әдебиеті пәнінен 7 “ә” сыныпқа арналған сабақ жоспары
1 |
Сабақтың тақырыбы: |
Қ.Аманжолов «Өзім туралы» |
2 |
Жалпы мақсаттар: |
Қ. Аманжолов өмірі мен шығармашылығы туралы түсінік беру, поэзиясының ерекшелігін таныту, өлеңнің мән - мағынасын ашу, идеясын таныту. Дүниетанымын кеңейту, өзіндік зерттеу арқылы ой қорытуға дағдыландыру Пәнге деген қызығушылығын, белсенділігін арттыру. Өлең құдіретін таныту. |
3 |
Оқытудың нәтижесі: |
-Қасым аманжолов туралы жалпы мәлімет біледі жалпылама мәлімет біледі; - «Өзім туралы» өлеңінің тақырыбын ,идеясын, кейіпкерін,толғаныс пен тебіренісін таниды; - Оқушылардың шығармашылық ойы дамиды. |
4 |
Негізгі дерек көздері: |
АКТ, постер, маркер мен стикерлер, оқулық, жұлдызшалар |
Кіріспе |
Мұғалімнің іс- әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Оқытуды бағалау |
Уақыт |
|
Кезеңдері |
Амандасу, оқушылардың назарын сабаққа ацудару.Тренинг оқушылар бір-біріне тілектер айтады |
Сабаққа дайындық жасайды, зейіндерін аударып ден қояды |
|
1минут |
|
Үй тапсырмасын сұрау (Білу кезеңі бойынша) |
-Үйге берілген тапсырма бойынша алған білімдерін тексеру. (үй тапсырмасын орындамаған оқушыға көмек бағдар беріледі) Иса Байзақов “Құралай сұлу” поэмасы Сандықтан сұрақтар алып жауап беру
|
Оқушылар осы сұрақтарға жауап береді, |
Смайлик арқылы |
2 минут |
|
Топқа бөлу |
Бұл кезеңде балалар топқа бөлінеді.Екі топқа бірінші топ «Ақсақ Темір» тобы, екінші топ «Хафиз» тобы. |
Балалар топқа бөліну әрекеттерін жасайды |
Смайлик арқылы |
|
|
Жаңа сабаққа дайындық |
Оқушылардың жаңа сабақ туралы ойларын дамыту үшін, интерактивті тақтаның көмегіне сүйене отырып Қасым аманжоловтың фото суретін көрсету -балалар мына фотодан кімді көріп тұрмыз , бұл бейне бізге таныс па? Балалар бейнедегі тұлғаның аты-жөні, кәсібі, шығармалары жөнінде түсінік айту. Өзім туралы өлеңін мәнерлеп оқып үнтаспадан тыңдау |
Оқушылар суреттен кімді көргенін айтып ,кісібін, шығармаларын атап айтып кетеді. |
Смайлик арқылы |
1 минут |
|
Түсіну кезеңі |
Мұғалім: Балалар бүгінгі сабағымыз Қасым Аманжоловтың өмірі және «Өзім туралы» өлеңін өтеміз. Қасым Рақымжанұлы Аманжолов 1911 жылы Қарағанды облысы, Қарқаралы ауданында Қызыларай деген жерде дүниеге келген. Жасынан жоқшылықты, жетімдікті көріп өседі. Семей мал дәрігерлік техникумын бітірген. 1931 жылы Ленинградқа барып Орман шаруашылығы институтына түседі. Бірақ денсаулығына байланысты оқи алмайды. 1931 - 41 ж «Лениншіл жас», Орал обл. «Екпінді құрылыс» редакцияларында Орал облыстық театрында жұмыс істеген. Ұлы Отан соғысына қатысқан. 1946 жылға дейін әскер қатарында болды. Әскерден оралған соң, біраз жылдар «Әдебиет және өнер» журналының бөлім бастығы қызметтерін атқарды. Тұңғыш өлеңі Оралдың «Екпінді құрылыс» газетінде басылды. Тұңғыш жинағы «Өмір сыры» 1938 жылы жарық көрді. Осыдан былай қарай ақын қаламынан халық өмірі, өзі өмір кешкен заманы түйдек - түйдек жыр жолдарына өріліп отырады.Ақын 1947 жылдан бастап сырқатқа шалдығады.Соның өзінде сол жылы он шақты өлең жазып, «Біздің дастан» «Маскарад» драмасын, А.Твардовскийдің «Васелий Теркин» поэмасын қазақ тілінде сөйлетті. 1948 жылы «Дауыл» атты жинағы жарық көреді. 1945 жылы әйгілі «Өзім туралы» толғауын аяқтайды. Қасым Аманжолов ұзаққа созылған науқастан 1955 жылғы қаңтардың 17-де қайтыс болады.
|
Балалар ақын өмірі мен шығармалары кітаптан оқып шығады |
|
||
Шығармалары |
І топ: Өлеңдер жинағы, поэмаларын жазады ІІ топ: Аудармалары мен саз әндерін жазады |
Оқушылар осы тапсырма бойынша интерактивті тақтаның көмегімен кестені толтырады |
Смайлик арқылы |
|
|
Сергіту сәті |
Оқушыларға интерактивті тақтадан видео ролик қойып беремін, оқушылар сол көрініспен жаттығу жасап шығады. |
Оқушының көңілі көтеріліп, бой жазады |
|
||
Өзім туралы өлеңін үнтаспадан тыңдау Әдебиет теориясы |
Лирика дегеніміз не? Лирика дегеніміз- ақынның ішкі жан- дүниесінің сезім күшімен тебірене толқуы, өз басының көңіл –күйі, күйініш-сүйініші І топ: Лириканың түрі: Өлеңнің тақырыбы: Өлеңнің идеясы: ІІ топ: Бұл өлеңде кейіпкер кім? Қандай ақын? Қандай жан? Кімдерге сенеді? Өлеңде ақын не туралы айтады?
|
І топ: Оқушылар лирика туралы түсінік алады, және өлеңнің қандай лирика,идеясы мен тақырыбын ажыратып айтады. ІІ топ: Бұл өлеңде кейіпкер кім.Қандай ақын, Қандай жан,Кімдерге сенеді, Өлеңде ақын не туралы айтады деген сұрақтарға жауап жазып айтып береді |
Смайлик арқылы |
|
|
«Топтастыру» екі топқада ортақ
|
|
Екі топ ойланып отырып ,дәптерлеріне жаза отырып болған соң қорғайды |
Смайлик арқылы
|
|
|
Жинақтау кезеңі |
Сонымен бүгінгі сабақтан біз не үйрендік ,балалар! ББР маркировкасы
|
Оқушылар Бұл бөлімде нені білетінін, нені білгенін ,алдағы уақытта нені білгісі келетінін жазады. |
|
|
|
Сабаққа рефлексия жасау
|
(балаларға стикерлер таратылады, балалар стикерлерге өздерінің ойларын жазады тақтаға қыстырады) Бүгінгі сабақ ұнады ма? Сабақта қандай қиыншылықтар кездесті? Қиыншылықты кімнің көмегімен жеңдің? Қай топтың жауабы сәтті шықты? Бүгінгі ең үздік топ басшысы деп кімді атар едің?
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың ұнаған ұнамағандығын және Сабақта қандай қиыншылықтар кездескенін, қай топтың жауабы сәтті шыққанын ,бүгін ең үздік топты анықтайды
|
-Балалар стикерлерге өздерінің ойларын жазады |
Оқушылардың қорытынды бағасы |
|
Үйге тапсырма
|
Қ.Аманжолов «Өзім туралы» өлеңінен үзінді жаттау |
Балалар үй тапсырмасын күнделіктерін ашып белгілеп алады |
|
|
- Дмитрий Иванович Писарев
- Мишель де Монтень
- Платон
- Пётр Пороховщиков
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі