Технология 8 сынып аптасына - 1 сағат, оқу жылына – 34 сағат
№ |
Сабақ № |
Сабақ тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
ескерту |
I |
|
Тамақ әзірлеу технологиясы |
8 |
|
|
1 |
1 |
Тамақтан улану себептері. Тамақтан уланудың алдын алу шаралары, жалпы ережелері. |
1 |
|
|
2 |
2 |
Ыстық сұйықтық, электр қыздырғыш құралдармен жұмыс жасау кезіндегі қауіпсіздік техникасы. Аспаптар мен құралдар. Пәнге кіріспе. |
1 |
|
|
3 |
3 |
Бірінші тағамдар, сорпа және көже түрлері, қоспа сорпалар, езбе сорпалар. |
1 |
|
|
4 |
4 |
Сүт, мөлдір, салқын және тәтті көжелер, дайындау технологиясы, сорпа дайындауға қойылатын талаптар. Бұрынғы оқыған материалды қайталау. |
1 |
|
|
5 |
5 |
Наурыз көже әзірлеу тәсілі.қой етінен дайындалған сорпа, көже. |
1 |
|
|
6 |
6 |
Ашытқылы қамыр, қамырды ашытқымен және ашытқысыз дайындау тәсілі, бауырсақ, бәліш, кулебяка. Өндіріс. |
1 |
|
|
7 |
7 |
Орамжапырақты ашыту, күздік салат дайындау. |
1 |
|
|
8 |
8 |
Окрошка дайындау. Өндіріс фақторы. |
1 |
|
|
II |
|
Машина тану элементтері. Тігін бұйымдарын жобалау және дайындау (белдемше) |
10 |
|
|
9 |
1 |
Техника қауіпсіздік ережелері. Сырып тігу, арнайы, жартылай автомат тігін машиналары. Тігін машинасына арналған құрылғылар. |
1 |
|
|
10 |
2 |
Машина жұмысының терминалогиясы, машина жұмыстарын орындауға қойлатын техникалық талаптар. Ылғалды жылулық өндеу жұмыстары. Еңбек рыногы. Жалақы. Еңбек рыногындағы сұраныс пен ұсыныс. |
1 |
|
|
11 |
3 |
Белдемшені модельдеу және конструкциялау , киім және оған қойылатын талаптар. |
1 |
|
|
12 |
4 |
Белдемше сызбасын құруға қажетті өлшемдер алу, есептеуге қажетті формулалар, белдемше эскизін жасау. Еңбек ресурсы. Жұмыссыздық. |
1 |
|
|
13 |
5 |
М 1:4 көлемінде тік, қиық және кең етекті белдемше сызбасын құрастыру. |
1 |
|
|
14 |
6 |
Белден киілетін бұйым пішімін шынайы өлшемде дайындау, матаға пішімді жаю, бұйымды пішу. Іскерлік белсенділік циклдер. |
1 |
|
|
15 |
7 |
Бұйымды өлшеуге дайындау(пішім бөліктерін түйреу және көктеу), өлшеу, ақауларын жөндеу. |
1 |
|
|
16 |
8 |
Бүйір тігісін және бүкпені өндеу. Кәсіптер. Кәсіпті таңдау кезіндегі білім ролі. |
1 |
|
|
17 |
9 |
Бүйір тігісіндегі түймелігін өндеу |
1 |
|
|
18 |
10 |
Белдемшенің жоғары қиындысын белдікпен өндеу, бұйым етегін өндеу. Соңғы рет өндеу. Кәсіпті таңдау кезіндегі білім мен мансапты жоспарлау қажеттілігін көрсету. |
1 |
|
|
III |
|
Отбасы экономикасы. Кәсіпкерлік |
4 |
|
|
19 |
1 |
Отбасылық бюджет және қажеттіліктер тиімді қажеттіліктер белгісі бойынша сауданы топтастыру. |
1 |
|
|
20 |
2 |
Кірістер, шығыстар, отбасы бюджетінің құрылымы.тұрақты және ауыспалы шығындар, азық-түлікті тұтыну есебі. Кәсіпті таңдау кезіндегі білім мен мансапты жоспарлау кезіндегі өзін-өзі талдау ролі |
1 |
|
|
21 |
3 |
Отбасылық экономика менеджменті, кәсіпкерлік, бизнес -жоспар, бизнес-жоспардың мазмұны. |
1 |
|
|
22 |
4 |
Бизнес-жоспар құру: «Өз іскерлігің», киім тігетін ателье ашу, тікелеі, материалдық және жалпы шығынды есептеу. Болашақ кәсіби қызметті анықтаудағы өзін-өзі көрсету. |
1 |
|
|
IV |
|
Тұрғын үй интерьері |
1 |
|
|
23 |
1 |
Тұрғын үй ішкөріністерінің композициясы,сәндік жасаулар: гравюра, кілем, ыдыстар, гүлдер, музыка, витраж, айна. |
1 |
|
|
V |
|
Қолөнер |
6 |
|
|
24 |
1 |
Құрақ әшекей, құрақ құрау технологиясы. Кәсіпкерлік қызметі ерекше түрі ретінде |
1 |
|
|
25 |
2 |
Құрақтардан бұйым дайындау (кілемше, панно, жапқыш). |
1 |
|
|
26 |
3 |
Құрақтардан бұйым дайындау (кілемше, панно, жапқыш). Шағын кәсіпкерлік дегеніміз не? Жоспарлау. Бизнес-жоспар. |
1 |
|
|
27 |
4 |
Трикотаж жолағынан гүл жасау реттілігі. |
1 |
|
|
28 |
5 |
Диванға арналған (кестемен, жапсырмамен, ою-өрнекпен әсемделген) шағын жастықшалар. Шығындар. Өзіндік құн. Өзіндік құнды есептеу. |
1 |
|
|
29 |
6 |
Диванға арналған (кестемен, жапсырмамен, ою-өрнекпен әсемделген) шағын жастықшалар. |
1 |
|
|
VI |
|
Жоба |
5 |
|
|
30 |
1 |
Пайда болған мәселе мен қажеттіліктерді негіздеу, нақты міндеттерді анықтау және оларды тұжырымдау, зерттеу, тарихы, беталысы. Бухгалтерлік есеп әліппесі. |
1 |
|
|
31 |
2 |
Экономикалық негіздеме, бұйымның негізгі құнын есептеу, бұйымды жасап шығару жоспарын дайындау. |
1 |
|
|
32 |
3 |
Мақтадан тоқылған мата дастарқанды тығыздап кестелеу. Баланс, шот, бухгалтерлік жазба, қос жазу, сальдо, актив, дебет түсініктерінің мағынасын ашу. |
1 |
|
|
33 |
4 |
Мақтадан тоқылған мата дастарқанды тығыздап кестелеу. |
1 |
|
|
34 |
5 |
Жобаны қорғау. Маркетинг негіздері. |
1 |
|
|
|
|
барлығы |
34 |
|
|
8 сыныптың соныңда оқушылар
1) азық – түліктермен жұмыс істеу кезінде сақталатын санитарлық – гигиеналық ережелерді;
2) ауру тарататын микробтар және одан сақтануды;
3) бірінші тағамдар әзірлеу технологиясын, олардың адамның тамақтануындағы маңызын;
4) сорпа дайындауға қойлатын талаптар;
5) ашытқылы қамыр дайындау тәсілдерін;
6) үй жағдайында консервілеу негізін;
7) белдемшелерді конструкциялауды (құрастыруды);
8) өлшем алу ережесін және олардың шартта белгілерін жазуды
9) бұйым дайындау кезінде қолданылатын маталар мен өңдеу түрлерін;
10) бұйымды өңдеудің негізгі технологиялық тәсілдерін;
11) бұйымды өңдеудің технологиялық реттілігін;
12)отбасы, қызмет, қажеттіліктер, отбасылық экономика, кәсіпкерлік жөнінде түсінікті;
13) әлеуметтік, материалдық, орныды (тиімді) қажеттіліктерді;
14) отбасы бюджетінің шығыс бөлігі және балансын;
15) шаруашылықты орынды жүогізу ережесін;
16) шығынды жоспарлауды;
17) жеке
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі