Өлең, жыр, ақындар

Поэзия

  • nurka
  • 09.01.2018
  • 0
  • 1
  • 2577
Поэзия,
Жанымыз егіз екеуміздің,
Кім түсінген көңілді жете біздің?
Ауруын сезбейді басқалары
Бір кіндіктен туатын екі егіздің.



Пікірлер (1)

Ақниет Сарсенбай

Кушті өте керемет

Пікір қалдырыңыз

Жалғыз күрек топырақ иемденіп

  • 0
  • 0

Мейлі-мейлі
Артылып жүрем делік!
Асыл бұйым жиналық
Төрімізге қоялық кілем керіп.

Толық

Сүреңсіз күзден рең қашып...

  • 0
  • 1

Сүреңсіз күзден рең қашып,
Іздейді жылы көрпесін.
Қарменен бетін қымтатып
Алады маза кеткесін.

Толық

Мен - әйелмін

  • 4
  • 2

...Мен - әйелмін...
Жылап та тұрып күле алам,
Құлап та жатып жүре алама.
Мен - әйелмін өйткені

Толық

Қарап көріңіз