Өлең, жыр, ақындар

Тиімді коммуникация – жетістіктің кілті

Қазақстандағы елдігіміздің иелері мен техниканың тетігін ұстаған мықты мамандар ұшатын ұя, білім мен ғылымның еліміздегі қара шаңырағы - әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университеті қоғамның қажетінен, заманның талабынан тайсалмай алда келе жатқан шоқтығы биік білім ордасы.

Университеттің 294 ғылыми лабораториясы бар, онда 3000-нан аса профессор мамандар зерттеу жұмысымен айналысады. PhD докторантурасының алғашқы эксперименттік бағдарламалары университетте 2005 жылы жетекші шетелдік университеттердің ғалымдарымен бірлесіп әзірленді. ҚазҰУ-дың PhD докторанттары диссертациялық зерттеулермен жұмыс барысында Австрия, Ұлыбритания, АҚШ, Франция, Италия, Жапония, Нидерланды, Германия, Испания, Израиль, Швейцария, Финляндия, Швеция, Норвегия, Қытай, Ресей және басқа да елдердің жетекші ғылыми-білім беру орталықтарының шетелдік ғылыми жетекшілерімен міндетті ғылыми тағылымдамадан өтеді. Ғылым докторларын даярлау екі дипломды білім берудің білім беру бағдарламалары бойынша да жүзеге асырылады (Nancy Inpl университеті, Валенсия Политехникалық университеті, Хоккайдо университеті). Қазір университетте ғылыми-педагогикалық бағыттағы 65 мамандық бойынша дайындық жүргізілуде.

Психология мамандығының оқытуында практика мен ғылыми білім, тәжірибе мен зерттеу, оқыту мен үйрену бір тұлғаландырылған. Жалпы және қолданбалы психология кафедрасындағы биік мәртебелі маман-ұстаздар өзгеше стильдегі оқыту әдісі мен озық техникамен сәйкестендірілген тәрбиелік ортасы - жастардың жанына жақын үйрену, өсу, даму орайына оңтайлы білім бесігіне айналған. Психология мамандығында жүргізілетін «Білім беру және дамыту мекемелерінде тренингтың теориясы мен практикасы» пәні - практикалық күшті, теориялық біліммен тәжірибе бірге жүретін қолданбалылығы бірегей пән болып табылады. Аталған пән мақсаты: әртүрлі типтегі тренингтерді өткізу теориясы, технологиясы мен әдістемесін игеруді, тренингтік бағдарламаларды құрастыру мен өткізуді қамтамасыз ету деп айта аламыз. Курс тренингтік топ жұмысының рәсімдері, ережелері мен әдістері туралы, тренингтік бағдарламаларды ұйымдастырудың тұжырымдамалық негіздері мен технологиялары туралы түсініктерді; психолог-тренердің қажетті жұмыс дағдыларын қалыптастырады.

Коммуникация немесе қарым-қатынас адам баласы өмір сүруінде ауадай қажет. Адамзат қоғамы - берік қатынастың жемісі. Әр типті топтардағы мүшелер арасындағы қарым-қатынастың жайлы де жанды, қақтығыстан алыс, берекелі болуына арналған аталған қарым-қатынас тренингтің мақсаты - коммуникация дағдыларын дамыту және топ қатысушылары арасындағы өзара іс-қимыл сапасын жақсарту ретінде қарастырады.

"Топтағы коммуникацияның маңыздылығы" тренингі қатысушыларға топтық жағдайларда тиімді қарым-қатынас жасауды және өзара әрекеттесуді үйренудің бірегей мүмкіндігі болып табылады. Тренинг аясында қатысушылар тыңдау, эмпатия, сындарлы қарым-қатынас және жанжалдарды шешу сияқты қарым-қатынастың әртүрлі аспектілері бойынша жұмыс істейді. Олар сондай-ақ жаттығулар мен рөлдік ойындар арқылы осы дағдыларды іс жүзінде қолдануға мүмкіндік алады.

Тренингтің басты артықшылықтарының бірі - бұл қатысушыларға топтағы қарым-қатынас сапасына қандай факторлар әсер етуі мүмкін екенін түсінуге көмектеседі. Олар бір-бірін қалай жақсы тыңдауға және түсінуге, қарым-қатынаста неғұрлым ашық және адал болуға және қақтығыстарды сындарлы және тиімді түрде қалай шешуге болатындығын біледі.

Тренинг сонымен қатар қатысушыларға эмоционалды интеллект дағдыларын дамытуға көмектеседі, бұл психологиялық топтағы сәтті қарым-қатынастың негізгі аспектісі. Олар өздерінің эмоцияларын басқаруды және оларды сындарлы және нәтижелі түрде білдіруді үйренеді.

Қорытындылай келе, біз өткен "Топтағы дұрыс коммуникацияның маңыздылығы" тренингі қатысушыларға топта сенімдірек және қолдау көрсететін қарым-қатынас орнатуға көмектеседі. Олар бір-бірін жақсы түсінуге және әр қатысушының пікірлері мен сезімдерін құрметтеуге үйренеді. Бұл тереңірек және нәтижелі пікірталастарға, сондай-ақ топта қауымдастық пен тиесілілік сезімін қалыптастыруға әкелер жетістіктің кілті деп есептейміз.

Тленчиева Н. С.
Педагогика ғылымдарының кандидаты

Жалпы және қолданбалы психология кафедрасы
Ақаш Ж.

Таңат А.Б.
1-курс магистранттары.
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университеті


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз

Басқа да жазбалар

Пікірлер