Әлеуметтік медиа – бұл адамдарға виртуалды қауымдастықтар мен желілерде ақпаратты, мансаптық қызығушылық идеяларын, суреттер/бейнелерді жасауға, бөлісуге немесе таратуғамүмкіндік беретін компьютерлік құралдар. Олар кәсіпорындар, ұйымдар, қауымдастықтар және жеке адамдар арасындағы қарым-қатынасқа айтарлықтай және жан-жақты өзгерістер енгізеді.
Біз жылдам өзгерістер дәуірінде өмір сүріп жатырмыз. Amazon, Apple, Facebook, Google, Twitter және басқа да көптеген жаңашылдар біздің жұмыс, байланыс және өмір сүру тәсілімізді өзгертті. Бірақ бұл жаңа төңкеріс пе?
Жиырма жылдан астам уақыт бұрын үлкен кітап дүкенінен 100 000 кітап табуға болатын. Бүгінгі таңда интернет – дүкендер (мысалы, Amazon) миллиондаған кітаптар сатады. Сол сияқты, жиырма жыл бұрын смартфондар болған жоқ — тек қарапайым ұялы телефондар мен қалалық телефондар болды. Содан кейін әлеуметтік медиа электрондық почта мен ақпараттық бюллетеньдерден тұрды; қазір бізде Facebook пен Twitter бар. 1990 жылдардағы дербес компьютерде тек негізгі мүмкіндіктер болды (мәтінді өңдеу, электрондық кестелер және басқалары). Енді iMac алдыңғы буын суперкомпьютерінің қуатына ие. Бұл да төңкеріске жатады ма?
Бүгінгі жұртшылық үшін жай ғана ақпарат беру жеткіліксіз. Бүгінгі аудитория не оқитынын таңдай алады деп күтеді және көпшілігі оның мазмұны мен пікірлерімен бөлісу мүмкіндігі болуы керек деп санайды. Кейде әлеуметтік медиа төңкерісі деп аталатын бұл өзгеріс Америка әрқашан білетін журналистиканың құлдырауы емес; бұл журналистиканың кейбір негізгі факторларын атап көрсететін демократиялық қозғалыстың тууы.
2010 жылы Солтүстік Африка мен Таяу Шығыстың көптеген штаттарында болған оқиғалар осы елдердің бейбіт тұрғындарының ғана емес, бүкіл әлемдік қауымдастықтың санасын өзгертті. Бұл қақтығыстарда әлеуметтік медиа маңызды рөл атқарды. 2010 жылдың 18 желтоқсанынан кейін шыққан демонстрациялар толқыны «Араб көктемі» деп аталды.
«Араб төңкерісі» өздігінен пайда болды, әртүрлі американдық орталықтар мен қорлардың қолдауымен және бастамасымен бұл бұрыннан келе жатқан әлеуметтік – экономикалық мәселелердің салдары болды.
Бүгінгі таңда жоспарланған төңкеріс туралы теория танымал, оны көптеген сарапшылар ұстанады, Египет, Йемен және Тунистегі революциялардың себептері өте нақты экономикалық сипатта екенін атап өтті.
Осылайша, әлеуметтік медиа төңкерісіәлеуметтік медианың әлемдегі орнымызға қалай мән беретінімізге үлкен әсерін зерттейді. Әлеуметтік медиа адамдармен байланыс орнатудыңтамаша құралы болып табылады. Дегенмен, әлеуметтік медиа төңкерісінің тиімді болмайтын сәттері де бар. Мысалы, Black Lives Matter қозғалысы. Ол өте үлкен аудиторияға жетті, бірақ сонымен бірге көптеген реакцияларға ие болды. Бұл әлеуметтік медиа төңкерісіндегі тамаша бастама болып табылады, себебі ол адамдардың назарын көбірек аударады, бірақ нақты өзгерістер үшін одан да көп нәрсе істеу керек.
Әлеуметтік желілерде бөлісіңіз:
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі