Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ жоспары
Сабақ: ана тілі |
Мектеп: №101 |
||||||
Мерзімі: |
Оқытушының аты-жөні: Оспанова Рахима |
||||||
Сынып: 1 « » |
Қатысқан оқушылар саны: _____________ |
Қатыспағандар саны:____________ |
|||||
Сабақтың тақырыбы: Не деу керек? Әнуар Дүйсенбиев. Буын |
|||||||
Осы сабақтың оқу мақсаттары: |
Буын санын анықтау, «Не деу керек?» өлеңін диалогтің дауыс ырғағын салып оқу. Үлкен кісіні сыйлау, дұрыс амандасу әдептілігін үйрену |
||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Сөздегі буын саны дауысты дыбыс санына қатысты екенін біледі. Сөздерді буындайды. Мәтінді буындап оқиды. Оқушылардың көпшілігі: Сөздерді буындап айтады. Жүргізіп мәнерлеп оқи алады. Оқығанын мазмұндай алады. Кейбір оқушылар: Берілген сұрақтарға дәлелді жауап береді. Мәтінді диалогтің дауыс ырғағын салып оқиды. Мәтіннен көрініс көрсетеді. |
||||||
Тілдік мақсаттар
Бұған дейін меңгерілген білім: Жуан және жіңішке жұп дауыстылар Ұ-ү «Көрші атам» М.Жаманбалинов |
Оқушылар: Пәндік лексика және терминдер: Буын, диалог, әдептілікке байланысты сөздер Диалогқа/жазылымға қажетті сөз тіркестер Талқылау:
|
||||||
Жоспар |
|||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Дерек көздері
|
|||||
Басы 0 – 10 мин
Ортасы 11 – 21 мин
24 – 27 мин
28 – 30 мин
31-41 мин
Соңы 41 – 45 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: Ерте тұрып күнде мен, I топ: Тапқырлар «Ұқыпты ұтар» II топ: Алғырлар «Іздеген табар» III топ Ойшылдар «Оқыған озар» Ұраны: Бәрі: «Еріншек тозар» Сәлемдесу түрлерін атап бер. Сәлем беру. Ассалаумағалейкум, Амансыз ба? Сәлеметсіз бе? Қалың қалай? Сәлем! Есенсіз бе? Әр топ сәлемдесу түрлерін көрсетеді. Оқулықпен жұмыс Суретпен жұмыс. Кішіпейіл - кісіліктің белгісі. Кішіпейіл - бұл әдепті, сыпайы бала. Барлығымыз да Абзал сияқты, кішіпейіл де сыпайы бала болайық. Болжау, топтастыру стратегиялары. Ал, балалар, біздер қандай сыпайы сөздерді білеміз? Сыпайы сөздер: мүмкін болса, рақмет, өтінемін, сау болыңыз, рұқсат па?, сәлеметсіз бе?, кешіріңіз 1. Бұл өлеңде не туралы айтылған? - Олай болса, буынға ереже құрайық Сөзде қанша дауысты дыбыс болса сонша буын болады. 1. Бүгін сабақта кімнің өлеңімен таныстық? Үйге тапсырма. Не деу керек? Өлеңді жаттау. Әдептілікке мақал жазу. |
Оқулық Суреттер
Суреттер
Оқулық
Венн диаграммасы
Суреттер
Шығармашылық тапсырмалар
Үнтаспа |
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Дифференциация – көбірек қолдау көрсету үшін сіз не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай күрделі тапсырма бересіз? Деңгейлік тапсырмалар Рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары қолжетімді болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Оқушыларға дифференциация табысты болды ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспардан қандай ауытқулар жасадым және неге? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Бағалау – оқушылардың жетістігі мен білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Қалыптастырушы бағалау элементтер(жұлдызша, күлегеш, вербальді т.б) |
Пәнаралық байланыс: Музыка, орыс тілі, қазақ тілі, математика |
Қорытынды бағалау |
1. Ең жақсы өткен екі кезеңді атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге байланысты) 1. 2. 2. Қандай екі кезең сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуға және үйренуге қатысты) 1. 2. Сынып туралы және жекелеген оқушы туралы не білдім және ол келесі сабақты өткізуіме қандай әсерін тигізеді?
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі