Зеренді ауданы, Қызылтаң орта мектебінің
Бастауыш сынып мұғалімі
Рахимжанова Гульнара Байкеновна
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Санды 10-ға, 100-ге, 1 000-ға бөлудің көбейтудің тиімді тәсілдерін меңгерту.
Дамытушылық: Оқушылардың ақыл-ойын, логикалық ойлауы мен шығармашылық қабілеттерін арттыру, ойын түрлерін пайдалану арқылы сабаққа қызығушылығын арттыру,
Тәрбиелік: Шапшаң есептеуге, нақты жауап беруге, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: ойындар, бағалау парағы, карточкалар, презентация.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
І. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу.
Психолгиялық дайындық.
Барлық қатысушыларға таяқшалар және түрлі- түсті қалпақшалар беріледі. Қатысушылар таяшаның көмегімен қалпақтарды келесі адамға беріп «Сәлеметсіз бе?» Менің атым ......... дейді. Келесі адам танысқаныма қуаныштымын. Деп жауап береді. Қалпақты қолмен ұстауға болмайды.
ІІ.Үй тапсырмасы
Оқушылардан кезекпен үй тапсырмасын оқып айтады, қате болса түзетулер жүргіземін. Бағасын қойып отырамын.
ІІІ. Қызығушылықтарын ояту
Қосу мен азайтуға ауызша есептеулер жүргізу.
Мысалы:
29+17 = 46. 48+11= 59 900 -800 = 100 510- 210 = 300
1500- 800= 700 1620 -450 = 1170 180 +120 = 300 700-500 =200
800- 400 =400 68+30 = 98
ІV. Қайталау –білмнің анасы
Қозғалысқа берілген есептерді шығару
№4 есепті шығарамыз. Ол есеп біз алдынғы сабақта өткен есептерге ұсқас.
№4 өрнекті жаза отырып, балалар (а) бөліміндегі «тұзақты» байқайды. Арман 30 минутта 1 км 500 м жүрді (1 500 м). Бұл жерде 1 км-ді метрге айналдыру керек.
№4 (а)
t=30 мин. v=s:t
s=1км 500м 1500:30=50м/мин
v=? Жауабы: v=50м/мин
№4 (ә)
t=4 сағ. v=s:t
s=64 км 64:4=16км/сағ
v=? Жауабы: v=16км/сағ
№4 (б)
t=3 сағ. S=t v
s=? 3х60х2=360км
v=2км/мин Жауабы: s=360км
№4 (в)
Елді мекен v – 40 км/сағ, бұл 50км/сағ <
Тас жолдағы v - ?
40+50= 90 км/сағ Жауабы: v=90км/сағ
V. Жаңа сабақты түсіндіру
Әр балаға карточкалар тарату.
Мысалы мынадай Қалай көбейтуге болады?
4 * 10 |
4 * 100 |
4 * 1 000 |
Нөлмен аяқталатын сандарды қалай оңай әрі тиімді көбейтуге болады екен?
10- ға көбейту кезінде санның оң жағына бір нөл тіркеледі. |
4 ∙ 10 = 40 4 ∙ 1 онд = 4 онд |
43 ∙ 10 = 430 |
100-ге көбейту кезінде санның жағына екі нөл тіркеледі |
4 ∙ 100= 400 4 ∙ 1 жүзд. = 4 жүзд. |
43 ∙ 100= 4300 |
1 000-ға көбейту кезінде санның оң жағына үш нөл тіркеледі |
4 ∙ 1000= 4000 4 ∙ 1 мыңд. = 4 мыңд. |
43 ∙ 1 000= 43 000 |
10 000-ға көбейту кезінде санның оң жағына ........................ |
4 ∙ 10 000 = |
43 ∙ 10 000= |
№1 есеп бойынша
V. № 2 Карточкамен жұмыс
Орындап жаттық
124 ∙ 10 650 000 : 10 3124 ∙10 650 123 : 10
23 ∙ 100 650 000 : 100 123 ∙ 100 63 432 : 100
24 ∙ 1 000 650 000 : 1 000 824 ∙ 1000 95 021 : 1 000
12 ∙ 10 000 650 000 : 10 000 21 ∙ 10 000 652 123 : 10 000
№3 Кәмпит шашу ойыны (Әр кәмпиттің ішінде берілген есептерді жазбаша орындау)
8 007 ∙ 6 2 365 + 9 876
80 007 ∙ 6 903 400 +1 789
52 200 :6 827 564 + 23 003
14 775 : 3 120 097- 1 235
10- ға бөлу кезінде бөлінгіштің соңында бір таңба қысқарады. . |
40 : 10 = 4 400 : 10 = 40 4 000 : 10 = 400 |
54 : 10 = 5 (4 қалд.) 543 : 10 = 54 ( 3 қалд.) 5432 : 10. = 543 (2 қалд.) |
100-ге бөлу кезінде бөлінгіштің соңында екі таңба қысқарады. |
400 : 100= 4 4 000 : 100 = 40 |
5432 : 100. = 54 (32 қалд.) |
1 000-ға бөлу кезінде бөлінгіштің соңында үш таңба қысқарады. |
4000 : 10 000= 4
|
5 432 : 1000 = 5 (432 қалд.) |
10 000-ға бөлу кезінде бөлінгіштің...................... |
? |
? |
VI. Сергіту сәті (Видеодан бірге қайталап жасайды)
VII. Жаңа тәсілді есеп шығаруда қолдану
№5 Есепті шығар
Балалар кеудешесі – 35 дана 100 қорап ? қаншаға артық
Ерлер кеудешесі -42 дана 10 қорап
Ш: 35 ∙ 100= 3500
42 ∙ 100 = 420
Ш: 3500-420 = 3080
Ж: Балалар кеудешесі 3080 тг артық жіберілді.
VIII. Логикалық тапсырма
№8 Қосындысы 14-ке тең екі жұп сан таңдалып алынады және қандай жағдайда осы сандардың айырмасы екіге тең екені тексеріледі.Біріншісі екіншісінен 2 см ұзын, екеуі бірігіп 14 см-ді құрайтын екі кесінді сыз (1-кесінді 8 см, екіншісі 6 см).
ІХ. Қорыту
Сәйкестендіру тесті
2 ∙ 10 4 400
23 ∙ 10 20
44 ∙ 100 230
55 ∙ 1000 55 000
600 : 100 5
50: 10 6
Х. Үйге тапсырма
104 бет № 6 №7
ХІ. Бағалау
Оқушылардың жинаған фигураларын санап, соған байланысты бағалау
124 ∙ 10 650 000 : 10
23 ∙ 100 650 000 : 100
24 ∙ 1 000 650 000 : 1 000
21 ∙ 10 000 652 123 : 10 000
824 ∙ 1000 95 021 : 1 000
12 ∙ 10 000 650 000 : 10 000
123 ∙ 100 63 432 : 100
3124 ∙10 650 123 : 10
назгул
Рахмет оте пайдалы малимет екен
Сезім
Қызық маған ұнады
Myrza
Өте керемет!