Өлең, жыр, ақындар

Қарлығаштың құйрығы неге айыр?

                                 Қарағанды облысы  , Балқаш қаласы 

                        «Балқаш қаласының  № 15 мектеп-лицейі» КММ

бастауыш сынып  мұғалімі Сейткалиева Светлана Несипбеккызы

 

Күні, айы

            Әдебиеттік оқу

 

        4- сынып

Сабақтың тақырыбы :

Қарлығаштың құйрығы неге айыр ? ертегісі

Жалпы мақсаты:

Оқушыларға ертегі жайлы толық мағлұмат беру. Ертегінің негізгі идеясын ашу.

 

Сілтеме :

1.Мұғалімге арналған нұсқаулық

2.Әдебиеттік оқыту әдістемесі 31-32 беттер

3.Әдебиеттік оқулығы

Оқу нәтижелері :

 Өз бетінше шығармашылықпен жұмыс істей алады, байланыстырып сөйлейді, шығармашылықпен ойлай алады.

Оқушылар сұраққа жауап іздеуге үйренеді.

Өз ойын жеткізе алады.

Бағалай алады.

Топпен жұмыс істей алады.

Негізгі идеялар:

Бауырмалдық ,  жанашырлық. 

Іс ірекеттерін жоспарлауды үйрену.

Сабақта қолданатын материалдар:

1. постерлер    

2.Тақырыптық суреттер 

 4. АКТ , слайд

Оқыту әдістері:

Модульдер:

ТЖ,     ЖЖ,   ,   СТО

Блум таксономиясы     

Сын тұрғысынан ойлаға үйрету,дарынды және талантты балаларды оқыту, оқуды бағалау және оқыту үшін  бағалау,білім  беруде  ақпараттық-коммуникациялық   технологияларды  пайдалану

 

 

Кезең

Сабақ бөлімде-

рінің мақсаты

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Жұмыстың түрі

Нәтижесі

Бағалау формасы

Ұйымдастыру кезеңі

Қарым-қатынасқа түсуге психологиялық дайындық

 

«Сен қайдасың?» тренинг өткізу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топқа бөлу

( түстер арқылы)

·        Сәлем достым (қол беріп амандасу)

·        Сен қалайсың? (иықтарын қағады)

·        Қайда болдың ? (құлақтарын тартады)

·        Мен сені сағындым (қолдарын жүрекке қояды)

·        Сен келдің (қолдарын жаяды)

·        Жақсы болды (қатты құшақтайды)

 

Топқа бөлінеді

әңгімелесу

Бір-біріне, өзіне жылу сыйлайды, ынтымақтасады

Өзіндік баға

білімдік

Өткен сабақтағы тақырыпты еске түсіру арқылы табысты жағдай құру

1.Құмырсқаның қанағаты

Тапсырмалар беру

1-топ-сахналау

2-топ-Құмырсқа туралы білетіндеріңді топтастыр

3-топ-сұрақ-жауап

Өз пікірлерін ортаға салады.

Сұраққа жауап береді, сабақтың мақсатын тұжырымдайды

Топтық жұмыс.

 

 

 

 

 

Бұрыннан білетінін еске түсіреді,

 

ынтасы қызығушылығы артады.

 

Қалыптастырушы,

Топ басшысы

 

 

 

қалыптастырушы

түсіну

Оқушылардың өзбетінше өлеңнің мазмұнына талдау жасауы

 

Жұмбақ жасыру

1-топ

Бұлдыр-бұлдыр балшықты,

Жинады да талшықты.

Ұқсатып қамытқа,

Үй салды жабыққа.                   (Қарлығаш)

2-топ

Екi айыр құйрығы,

Қияқ  мұрт қанаты,

Ұшқырлардың жүйрiгi.         (Қарлығаш)

3-топ

Шарлап келіп даланы,
Үйіме, үйін салады.              (Қарлығаш)

 

Интерактивті тақтадан Қарлығаштың құйрығы неге айыр? ертегісін көрсетемін.
 

Тапсырмалар беремін.

1-топ   Ертегіден алған әсерлеріңді жазыңдар.

2-топ    Қарлығаш туралы білетіндеріңді жазыңдар.

3-топ Ертегідегі жағымсыз кейіпкерлер туралы өз ойыңды айт.

 

Жұмбақ шешу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ертегіні көру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтық жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АКТ пайдалану

 

 

Танымдық қабілеті артады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қызығушылығы артады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Топ басшысы

қолдану

Ертегіні басшылыққа алып жұмыс жасау

 

Оқулықпен жұмыс 

Ертегіні – тізбектей, хормен,іштей  оқи отырып,Insert әдісін пайдаланып, түсініксіз сөздерді тауып көрсет.

Тізбектей, хормен, іштей оқиды.

 

Сауатты, мәнеріне келтіріп оқып береді.

 

 

Сауатты, мәнеріне келтіріп оқып береді.

 

Өз-өзіне сенімді болады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Талдау

 

Өлеңге сүйеніп көркем бейнелі сөздерді сәйкестендіру

 

 

1-топ  Қарлығаш сөзінен бірнеше сөз құра

2-топ  Осы тақырыпқа сай мақал-мәтелдерді сәйкестендір

 

3-топ  Көктем келді. Қарлығаштарды қарсы алайық! Суреттер жиынтығынан қарлығаштарды қарсы алуды көрсету.

 

Тапсырмаларды алып топпен орындайды

Тапсырмаларды орындайды, өзгені тыңдай отырып, өз білімін толықтырады.

Әр топ жұмысына баға береді.

Қорғайды.

Сауатты, мәнеріне келтіріп оқып береді.

Сыни ойлайды, ойларын жинақтап , топтастыра алады, өз пікірлерін дәлелдейді. дұрыс жауап береді

 

Жеке жұмыс.

«Жаңылмай тап» ойыны

 

Өзін топта ұстай білу, өз ойын өзгенің ойымен салыстыра отырып бағалау дағдысы қалыптасады.

Өзін өзі

                

Жинақ

тау

 

 

. Ой қорыту

«Кезбе тілші» стратегиясы арқылы сабақты қорытындылау

Келесі топқа сұрақ қояды

 

Өзін білімін бағалауға дағдыланады.

 

Бірін- бірі бағалау

 

 

Бағалау

Сыныптың жұмысына  бүгінгі сабаққа баға беру

 

Әр оқушы өзін бағалайды

 

Сабақты бағалау

Өз  жұмысының нәтижесін ой елегінен өткізеді

Қайырымды, мейірімді болу керектігін сезінеді

Өзінді қорытынды бағалау

Рефлексия

 

Стикер тарату

Стикерде «Екі жұлдыз, бір тілек» жазу

 

жеке

Ұсыныс, пікір жазады

 

Үй тапсырмасы

Үй тапсырмасын қалай орындау керек екенін түсіндіру

Үйге

Ертегіні мәнерлеп оқу, мазмұнын айтуға дайындалып келу.

Үй тапсырмасын күнделікке жазады

ауызша

Үй тапсырмасын жазып алу

 

               

 

 

 

 

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз