Өлең, жыр, ақындар

Технология - 5 сынып

Технология - 5 сынып, аптасына – 1 сағат, жылына – 34 сағат

 

Рет №

 Сабақ №

Сабақ тақырыбы

Сағат саны

Мерзімі

Ескерту

I

 

Кабинетте жалпы тәртіп сақтау, қауіпсіздік техникасы ережелері, санитарлық-гигиеналық талаптар және еңбек қауіпсіздігі

1

 

 

1

1

Мектеп   шеберханасында жалпы тәртіп сақтау ережелері

 

 

 

II

 

Тағам әзірлеу технологиясы

4

 

 

2

1

Ас үй мен ас үйдің жабдықталуына; дайын тағамдардың сақталуына қойылатын санитарлық – гигиеналық талаптар.

Танысу. 5 сыныпта экономика сабағында біз не туралы білеміз?

1

 

 

3

2

Ыстық сусындар: шай, кофе, какао, кисель

1

 

 

4

3

Жаңа піскен көкөністерден тағамдар дайындау.

Бұрын өтілген  материалды қайталау.

1

 

 

5

4

 Ашық , жабық бутербродтарды дайындау

1

 

 

III

 

Маталармен танысу. Мата өңдеу технологиясы. Тігін машинасымен жұмыс жасау

17

 

 

6

1

Маталармен танысу, мақта және зығырдың қасиеттері.

Қазақстан Республикасы – әлемдік ынтымақтастық бөлігі

1

 

 

7

2

Қауіпсіздік техникасы ережелері

1

 

 

8

3

Ылғалды – жылулық өңдеу.

Қазақстан Республикасы – әлемдік ынтымақтастық бөлігі

1

 

 

9

4

Қол жұмысы кезінде қолданылатын аспаптармен, құралдармен танысу.

1

 

 

10

5

Қағаздан қарапайым жаймалық өрім тоқу макетін жасау, матаның өңі жағын анықтау.

Экономика қандай болады?

1

 

 

11

6

Қазақтың ұлттық ою-өрнектері, ою түрлері және дайындау реттілігі.

1

 

 

12

7

Қол жұмысы кезінде қолданылатын аспаптармен, құралдармен жұмыс істеу.

Экономика қандай болады?

1

 

 

13

8

Қолмен орындалатын инешаншымдар мен тігімдер, тігіс түрлерінің орындалу  технологиясы.

1

 

 

14

9

Қарапайым тігістерді орындау: көшіру, көктеу, бүгіп көктеу.

Қазақстан Республикасы – халықаралық саудаға қатысушы

1

 

 

15

10

Қарапайым тігістерді орындау: жапсырып тігу, торлау, айқас және тізбек тігіс

1

 

 

16

11

Тігін машиналардың түрлері, жұмыс істеу ережелері, машинамен жұмысты орындауда  техникалық қауіпсіздік ережелері.

Мемлекет және экономика

1

 

 

17

12

Тігін машинасын  жұмысқа дайындау, тігін машинасымен жұмыс

1

 

 

18

13

Машина тігістерінің түрлері, терминалогиясы, машина тігістеріне қойылатын талаптар.

Мемлекет және экономика

1

 

 

19

14

Машина тігістерін орындау: сырып тігу,  ашық және жабық  қиықты бүгіп тігу

1

 

 

20

15

Машина тігістерін орындау: жабық қиықты жапсырып тігу, жөрмеу, шеттіктеу тігісі.

Ақшалар. Ақшаның пайда болу тарихы.

1

 

 

21

16

Жапсырма өрнекті ирек тігіммен өңдеу

1

 

 

22

17

Жапсырма өрнекті торлау тігісімен өндеу.

Қазақстан Республикасының валютасы

1

 

 

IV

 

Тұрғын үйдің ішкі көрінісі

2

 

 

23

1

Тұрғын үйдің (үй, пәтер) сипаттамалық ерекшеліктері, пәтердің жабдықталуы

1

 

 

24

2

Асүй, жатын бөлме, асхананың ішкі көрінісін дайындау.

Ақша не істей алады? Ақша қандай болуы керек?

1

 

 

V

 

Киім және аяқкиім күтімі. Жеке бас гигиенасы

1

 

 

25

1

Салауатты өмір салты, киім мен аяқкиім күтімі

1

 

 

VI

 

Көкөніс өсіру – өсімдік  шаруашылығының бір саласы

3

 

 

26

1

Маңызды көкөніс дақылдары, нәрлілік және емдік қасиеттері.

Ақшаны сақтау жолдары

1

 

 

27

2

Көкөніс дақылдарын өсірудің ерекшеліктері: пияз, сарымсақ, қияр, қызылша, шалқ, ан, қызанақ, қырыққабат

1

 

 

28

3

Бөлме жағдайында  көшеттер отырғызу, көкөністерді өсірудің реттілігі(жәшікте немесе гүлсауытта)

Банктік жүйе. Мемлекет бюджеті. Инфляция.

1

 

 

VII

 

Жоба

6

 

 

29

1

Шығармашылық жобаны таңдау және негіздеу, тақырыбын таңдау

1

 

 

30

2

Әшекейлеу тігістерімен безендірілген, кестеленген шағын сумка қалташа

Ақшалар тақырыбы бойынша материалдарды қайталау.

1

 

 

31

3

Әшекейлеу тігістерімен безендірілген, кестеленген шағын сумка қалташа

1

 

 

32

4

 Ине қыстырғыш жастықшаны жобалау және дайындау

Бұрын өтілген материалды қайталау. Қорытынды сабақ.

1

 

 

33

5

Ине қыстырғыш жастықшаны жобалау және дайындау

1

 

 

34

6

Жобаны қорғау

Экскурсиялар

1

 

 

 

 

барлығы

34

 

 

 

 

Технология (қыз балаларға арналған) 5 сыныптың соңында оқушылар:

1)асүй мен асхана қойылатын санитарлық – гигиеналық талаптарды;

2) азық – түліктерді өңдеу; қазіргі асүй жабдықтарының түрлерін;

3) бутерброд пен ыстық сусындар дайындау технологиясы мен түрлерін;

4) көкөністердің тағамдық құндылығын;

5) тоқыма талшықтарының жіктелуін;

6) матаның өңі мен тіріс жағын;

7) матаның негіз жібін, өңі мен теріс жағын анықтау;

8) мата, жіп, ине таңдауды;

9) қолмен тігілетін инешаншымдар мен тігімдерді орындауды;

10) матаны сырып тігу, бастыра тігу, шеттіктеу тігістерімен біріктіру және өңдеуді,

11) ішкі көрініс, сәулет қысқаша мәліметтерді;

12) ұлттық салт – дәстүрлерді;

13) тұрғын үйдің  ішкі көрінісін әрлеу, әсемдеу тәсілдерін;

14) мақта мен зығыздардан тігілген киімдер күтімін;

15) аяқкиімді күту тәсілдерін;

16) киімді күтідің  шартты белгілерін;

17) маңызды көкөніс дақылдарын ( пияз тектес, асқабақ тектес, асханалық);

18) көшеттерді отырғызу ережелерін (қырыққабат, бұрыш, баклажан, қызанақ);

19) жобаны таңдаудың себебін (мәселелері, қажеттілігі) міндетін, қолдану аймағын;

20) халық шығармашылығының түрлерін;

21) жобаны дағды, білім алудағы шығармашылық жұмыс ретінде, халық дәстүрі мен тарихына құрмет ретінде білу/түсіну тиіс.

1) асүй құрал – жабдықтармен жұмыс істеуді;

2) сыртқы түріне қарап азық – түлектердің сапасын анықтауды;

3) тағам өнімдерін механикалық және жылумен өңдеуді;

4) жұмыртқа, көкөністерден жасалған тағамдар, бутерброд және ыстық  сусындар дайындауды;

5) матаның түрлерін анықтауды;

6) мата, жіп, ине таңдауды;

7) қолмен тігілетін инешаншымдар мен тігімдерді орындауды;

8) матаны сырып тігу, бастыра тігу, бүгіп тігу, шеттіктеу тігістерімен біріктіру және өңдеуді;

9) сәндік және әрлеу жұмыстарын орындауды;

10) жиһазды орналастыру, түстерді таңдауды;

11) киім тазалау және дақтарды кетіруді;

12) киімге қарапайым жөндеу дұмыстарын жүргізуді;

13) киімді жөндеудің тиімді тәсілдері және оны күтудің құралдарын таңдауды;

14) бөлме жағдайында көшеттер отырғызуды;

15) өсімдікті топыраққа отырғызуды;

16) тұқымның  өнгіштігін тексеруді;

17) өсімдікті топыраққа отырғызуды;

18) шығармашылық қызметте өзінің мүмкіндіктерін бағалауды;

19) жобаны дайындау, туындаған идеяны  жүзеге асырылатын нәтижесәне дейін жеткізу бұйым дайындауды;

20) жасалған  жұмысты бағалауды;

21) құрақ техникасын орындау, кілемше, панно, көрпе, майлық, үйкекті(заттың астына қоятын бұйым) тігуге байланысты жұмысты технологиялық жағынан дұрыс орындауды;

22) дайын бұйымды әсемдеуді меңгеру тиіс


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз

Пікірлер